Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[split] Comfort süsteem (w124)
#1
Kas w124 ja mõne S-klassi lülitid on sarnased? Nimelt tahaksin neisse aukudesse panna pagasniku avamis lüliti ja kesklukustuse (vajadusel ka akende ja katuseluugi) sulgemis/avamis lüliti. Paraku vist w124'l selliseid lisasi ei olnud, aga S-klassil vist oli.. Kui lülitid oleks sarnased, siis see säästab mul kõvasti aega.
Vasta
#2
w124 keskluku lüliti asub käigukangi juures, el.peegli lüliti kõrval. (93-96a)
Vasta
#3
marek Kirjutas:w124 keskluku lüliti asub käigukangi juures, el.peegli lüliti kõrval. (93-96a)

Mul 87a. ja el.peegli lüliti kõrval on, et kas kõlarid ette või taha rullik.

EDIT: Kuid kesklukk saab lihtne olema, kuna juhiukse sulgemisnupp omab seda funktsiooni, seega tõmban sealt juhtmed. Vähemalt nii on mulle räägitud, et nii ühendatakse alarmid kesklukuga, kas on mõni parem koht?
Vasta
#4
Harry Kirjutas:
marek Kirjutas:w124 keskluku lüliti asub käigukangi juures, el.peegli lüliti kõrval. (93-96a)
Mul 87a. ja el.peegli lüliti kõrval on, et kas kõlarid ette või taha rullik.

EDIT: Kuid kesklukk saab lihtne olema, kuna juhiukse sulgemisnupp omab seda funktsiooni, seega tõmban sealt juhtmed. Vähemalt nii on mulle räägitud, et nii ühendatakse alarmid kesklukuga, kas on mõni parem koht?
Vanematel ongi see tobe rullik, uuematel nagu kirjutasin on selle asemel keskluku lüliti! Ukse seest ei pea tõmbama, juhi pool mati all on karp kus sees on suht palju juhtmeid, seal peaks olema üks 3ne punt (isolatsioon ümber) mida sul vaja on, sinine on kompressorijuhtimine ja teisi värve ei mäleta, aga 1 on pluss ja teine mass (ilmselt pruun ja punane). Need peadki sinna lülitisse tõmbama. Laur pani signat just ühele, äkki ta mäletab värve peast.

Orig. keskluku lüliti saad kas uuema w124 pealt või siis w140 oma peaks ka sobima. Poes oli kunagi 200-300kr ringis.
Vasta
#5
Mul on mingid skeemid olemas, kuid ma ei teadnud kust otsida. Kui auto sain, siis kesklukk oli joodetud otse pumpa..sain uuema pumba, nende õhkistmete jaoks..lasin sõbral sinna kah joota ja kõik toimis. Paraku jamh, ei olnud see kõige parem lahendus.

Ehk siis w124 ja w140 lülitid on samad? Ja need mis asuvad keskkonsoolil on samade suurustega, mis seal üleval?
Vasta
#6
Mul oli kindlasti üks 124 millel oli keskluku lüliti üleval armatuuris. Vanem, mitte E klass, ilmselt sai lisana tellida.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Antud hetkel ma tean, et saan lasta sinna auke juurde teha ja kui ka peaks lakk mõraliseks minema, siis uuesti lakkida Smile
Kesklukustuse kohapealt on siis minu teooria selline, et kui on comfort süsteem ja hoiad 5 sekundit võtit sulgemis-asendis ja aken läheb kinni, siis miks mitte ei pruugi sama tulemus tulla nupust? Osadel E klassidel on kesklukustuse nupp seal, kus osadel see rullik on peeglite-lüliti kõrval (vähemalt nii on mulle öeldud.) Seega kellel on uuem w124, kus comfort on peal ja on see nupp. Proovige ja andke teada. Sest, siis ma pm ei pea midagi leiutama uut ja otsin selle comfort süsteemi endale. Aa ja et kas on siis kindel, et ka katuseluuk läheb koos klaasidega kinni?
Vasta
#8
isal w124 sedaan 95 aasta (el. aknaid ei ole) luuk sulgub kui puldi nuppu pikemalt peal hoida. see-eest salongist nuppu all hoides ei juhtu midagi peale uste lukustumise.
endal w124 kupee 95 aasta (katuseluuki pole) et originaal pulti pole (keegi eelmistest omanikest on ilmselt ära lõhkund) siis ei saa puldist proovida. salongist kesklukustuse nuppu pikalt peal hoides aknad ei sulgu.

kus see kirjas on, kas tegu "comfort süsteemiga" ?
Vasta
#9
(12-05-2010, 10:59 PM)hannes_s Kirjutas: isal w124 sedaan 95 aasta (el. aknaid ei ole) luuk sulgub kui puldi nuppu pikemalt peal hoida. see-eest salongist nuppu all hoides ei juhtu midagi peale uste lukustumise.
endal w124 kupee 95 aasta (katuseluuki pole) et originaal pulti pole (keegi eelmistest omanikest on ilmselt ära lõhkund) siis ei saa puldist proovida. salongist kesklukustuse nuppu pikalt peal hoides aknad ei sulgu.

kus see kirjas on, kas tegu "comfort süsteemiga" ?

Aknad ja luugi saab sulgeda ka võtmega, keerates ust kinni ja hoides võtit lõpus paar sekundit. Sama süsteem toimib ka vastupidiselt - keerad lahti, hoiad põhjas võtit natuke ja kõik aknad sõidavad alla! Tuttav ostis ~93 aasta auto pealt el. aknad koos juhtsüsteemiga - tuli ainult paar juhet ära ühendada ning võtmest keeramine töötas. Akende avamise funktsiooni küll väga ei mõista Doubt
Vasta
#10
Aga vot sellest oli nüüd abi küll. Ma just tahaks teha endale paanikanuppu, sest on olnud juhuseid, kus on väga kiiresti kambad autode ümber tulnud ja tõesti minema sõitmine ei ole keeruline.. Kuid sooviks, et vajutan ühte nuppu, mis sulgeb kõik samal ajal kui juba minema sõidan.

Comfortist rääkis keegi foorumlastest ja pärast uurides sai täpsustatud, et oli peal standardvarustusena uuematel w124del. Ehk nagu ma aru olen saanud, siis uuema kapotiga w124l peaks see süsteem kindlasti peal olema.

Ükskord Jüris lammutasin ühte sellist autot ja sealt tuli selline kast välja. Paraku tollal me ei jaganud matsu, et millega tegemist on ja sinna ta jäi..muidu oleks sealt kõik vajaliku saanud.. Hetkel on selline tungiv soov seda saada, kuid ei ole sugugi kindel, kui keeruline seda ühendada oleks jne..samas kui saaks terve süsteemi kätte ja ise võtaks maha, siis usun, et saaksin ta ka probleemideta paigaldatud.
Nüüd aga jama selles, et romulates nad ei taha lasta mind sinna juhtmeteni, kuna see tähendaks pm kogu auto ära lammutamist kõigepealt. Mul on lootus, et keegi targem inimene, kes selle süsteemiga on tegelenud..võiks mõned näpunäited anda. Et näiteks kas tegemist on plug-and-play laadse süsteemiga või pean ma seal juhtmetesse lõikuma ja nii ühendama jne.. Ja näiteks mitmest juhtmest me räägime. Ma võin ju ka hädapärast teha lihtsa süsteemi mingi releega, mis kesklukustuse pumbale voolu taha ajaks, kuid kui mersul selline süsteem originaalis olemas juba oli..siis pole mõtet midagi ise aretada.
Vasta
#11
minu 95 aasta w124 kupeel on igatahes sedasi küll, et kui el. akna nupp lõpuni alla vajutada, siis jookseb aken ise alla(ei pea lülitit peal hoidma) üles aga nii ei lähe (peab nuppu peal hoidma). sama kehtib ka kõrvalistuja akna kohta.

seoses uuema tüübi w124-jaga tekkis küsimus ka IR-lukustuse kohta (ehk pult koos võtmega-tehase puldist kesklukk+immo) signaal tuleb puldist, aga mis teeb kindlaks, kas signaal on õige. ukse küljes olevast andurist ei olene midagi. kas seda eristab see plokk
[Pilt: pilt027.jpg]

samas karbil olev kiri 4FH+SHD peaks tähendama 4 el. aken+luuk (seda lugesin kuskilt interneti avarusest) minul küll luuki pole aga ilmselt eraldi karpe ei tehtud.

mul probleem siis selles, et peaks olema see tehase pult+võti (ehk flip key), aga keegi on võtme lõhkunud, flip-key´st on alles vaid metallist võtme osa. tahaks teada, et täpselt millised juhtplokid tuleks uued muretseda koos nendele vastava võtmega (mõtlen siis et kui mõne "romu" pealt tahaks ümber tõsta kogu süsteemi). muidugi võimalus on ka esindusest uus võti tellida vin koodi järgi aga see on 3500.-
Vasta
#12
See peaks olemagi see comfort süsteem. Muideks tänud pildi eest.

Ma arvan, et alarm on ikka eraldi ja ei paikne seal comfortis. Comfort (kui ma nüüd ei eksi) kontrollib ja tegutseb just nende lahtiste luukidega.. Endas kogemusest ütleksin, et lihtsam on uus võti tellida, sest selliseid huvitavaid lisavarustusi on raske leida ja nõme paigaldada .. samas sul on vaja vaid uusi võtmeid ning uut peaplokki.

Sul käivad tagumised peatoed nupust alla ma vaatan? Tean nüüd täpselt kust teiselt romult neid juhtmeid otsida.
Vasta
#13
peatoed käivad nupust jah. plaanis ikkagi ühe teise pilli pealt see puldi süsteem maha kiskuda(osta), vastav pill juba leitud. teaks ka nüüd mida mul täpselt vaja on....Tongue
isa auto w124 95 aasta on ainult el. luuk (el. aknaid ei ole) sellepärast on ka tema karp palju lihtsam ning vaid kirjaga SHD-el.luuk
[Pilt: pilt031.jpg]
ja täitsa õigus, plokk on seotud ainult nn. comfort süsteemiga, kuna kui plokk tagant lahti ühendada, siis tema autol pult toimetab endiselt edasi.
Vasta
#14
Ma isegi vaikselt hakkanud sellisest puldist unistamaSmile Kuid kas see IR tähendab siis seda, et pead autole ligidal olema jne? Paraku muidugi mul ta vist unistuseks vaid jääb, sest lahedat võtit ning remote-ignitionit vist korraga ei saa.

Mul on selline tunne, et ma pean just leidma sellise auto, kus on 4xel.aken ja luuk peal, kui tahan samat tulemust saada.. Hetkel küll veel 2xel.aken, kuid see kindlasti muutub peale ühte korraliku romula-tuuri.

Muidugi see on hea tähelepanek, et vastavalt varustusele on need karbid. Seega Jüris olev 2xel.aken ja luugita plokk polekski sobinud.

Huvitav, et kõik aknad siis eraldi kanalis..et äkki isegi on mingid andurid, mis kontrollivad akende olekut?!

Väike OT kuid vb mitte: Milleks need sinised vaakum-voolikud sul seal on? Valge on peatoed, kuid sinised?
Vasta
#15
ei kujuta ette mis voolik see on. samas jooksevad mingid vaakumid ka esiistmetesse. comfort süsteemi saad siit http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=18309 (4xel.aken+luuk)
Vasta
#16
Tänud lingi eest, sealt ma ehk saan istmesoojenduste juhtmed ja vajaliku. Nüüd aga, et kas coupei ja sedaani comfort on sama?

Siis sul peaksid olema örgonoomilised istmed. Kõrval on pult millest saad õhku juurde või vähemaks lasta istmete seest. Selline asi tuli mu autole juba juurde, kuid hetkel vist väike pumba-probleem käsil Sad
Vasta
#17
Sinised vaakumvoolikud on reeglina ortopeediliste istmete omad ja kollased keskluku omad.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#18
pilt siis juhi istme alt
[Pilt: pilt000.jpg]
aga mingit kontroll süsteemi mul pole sellele. vähemalt ei oska kasutada.
ja mida tähendab "ortopeedilised istmed"
Vasta
#19
Ortopeedilised istmed on istmed, mis vastavalt siis inimese vajadusele võimaldavad reguleerida seljatoel olevate külgmiste patjade jäikust, istmikul olevate külgmiste patajde jäikust ning selgroo toetust jäigemaks või pehmemaks, kuskilt keskelt
Vasta
#20
See juhtpult näeb välja selline:
[Pilt: 72778-DSC04353.JPG]

Eks vist sul midagi puudu autost peale selle katkise võtmeBig Grin Pm on selles, et kesklukustuse pump on veidi erilisem, kui tavalistel w124del ning pumpab ühte torru koguaeg õhku. Ma ei ole kindel kuidas need juhtpuldid ise töötavad, kuid nagu ma aru saan, siis ühtegi juhet sinna ei vii mul. Võimalik, et sul on mingi keerulisem süsteem..nagu näiteks mingi elektrooniline istmete juhtmine jne..

Muidugi et ma ei saa aru, miks need vaakumtorud seal comforti kõrval on, kuna nende pump ise asub ju teiselpool.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 143 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 130 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 354 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 190 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 277 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,711 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 371 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 620 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 710 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 527 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne