11-05-2010, 07:55 PM
190le 5,0 v8? mis selle peale ark ütleb, kas oleks võimalik ka linna liiklusesse sellist saada?
190le 5,0 v8?
|
11-05-2010, 07:55 PM
190le 5,0 v8? mis selle peale ark ütleb, kas oleks võimalik ka linna liiklusesse sellist saada?
11-05-2010, 09:00 PM
Kui võimalik siis tee enne ehitamist üv ära saad vähemalt aastagi muretult sõita.
Naftapress.
11-05-2010, 09:49 PM
mul üv tegija olemas
11-05-2010, 10:02 PM
(11-05-2010, 09:49 PM)berg Kirjutas: mul üv tegija olemas No vot, siis pole ju probleemi ARK`i onudega. ARK`is seda legaalseks ei saa, või on väga väga kulukas. V8 mahub 190 keresse ära küll, ma proovisin. Kollektorid peab ringi tegema, kuid see pole ületamatu. Ilmselt uued mootori käpad, mis pole jällegi keeruline.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
11-05-2010, 10:04 PM
käpad peab tegema mil moel ringi?
11-05-2010, 10:45 PM
12-05-2010, 09:22 PM
Kui juba panna, siis ikka uuem 5.0..
13-05-2010, 10:19 AM
(12-05-2010, 09:22 PM)cornah Kirjutas: Kui juba panna, siis ikka uuem 5.0.. Uuem on kõvasti laiem. Pead on laiemad ja ilmselt peab veits ümber ehitama ja mootorit kõrgemale tõstma. Kollektorite jaoks jääb vähe ruumi.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
13-05-2010, 10:46 AM
(11-05-2010, 10:04 PM)berg Kirjutas: käpad peab tegema mil moel ringi? See postitus vist pani asjade tõenäosuse paika
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
13-05-2010, 12:08 PM
ei no see selge et ümber tegema aga kas laiemaks pikemaks? või üldse uued teha?
13-05-2010, 12:30 PM
13-05-2010, 01:32 PM
15-05-2010, 11:45 AM
seda teemat ammu jälginud
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|