Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem 85.a 500 sec diffriga!
#1
Probleem järgmine: paar aastat tagasi tellisin Tartu mersust diffrile uue sisu aga siis ei leidnud inimest kes asja kokku paneks, kuna kõik kartsid et jääb undama!Nii nüüd inimene olemas kellel pink kus asi korralikult kokku saada, võtsin diffri maha ja viisin töömehele, koos uute juppidega!Auto muidugi sõitis mul enne selle diffriga aga tegi häält, sellepärast siis remont sai ette võetud!Täna helistas remondimees ja ütles et jupid ei sobi!Nähtavasti siis uuema generatsiooni jupid!Auto mul siis 85. 170kw 500 sec.Remondimees ütles et mul tigudiffer? ja remontkomplektis hammasrattad ja üks võll jne. et need ei lähe kuidagi!Ise pole just kõige kõvem diffri mees et oskaks asjaga kaasa rääkida, jupid sai küll tellida auto vini järgi.Vana ütles et seda pole mõtet enam alla krudida kuna kohe kohe lõppeb otsa!Ühesõnaga mis teha? Praegu oleks saada üks differ mis võetud 90. aasta seci pealt (185 kw) kas see sobib minu autole ja kas see on ka blokkdiffer? Ülekandeid ma peast ei mäleta!


Loodan et keegi oskab aidata?

Ette tänades!
Vasta
#2
Kas MB on mõnel oma mudelil tigudiferentsiaali kasutanud? Mulle nagu ei tule ette...Icon_rolleyes

Hüpoidülekanded on need küll viimasel poolsajandil olnud.Nod

Kui esimeses postituses midagi ütlemata ei jäänud, siis minul tekivad küll sellise jutu peale kahtlused "spetsi" asjatundmises...
Ning seda eripinki tahaks näha, millega kasutatud ülekande häälde saab.

VIN-koodi järgi tellides tuleb see, mis tehasest alla pandud. Kui aga keegi on vahepeal midagi vahetanud, siis ei pruugi need tükid sobida.

"Suur" ja "väike" differ on vist nii erinevad, et nende sisu omavahel vahetada ei saa. Aga muidu peaks sisud üsna vahetuskõlblikud olema.

Hõõrdlukk peaks esinema vaid "suures" difris...
Vasta
#3
Tundub, et sul on 1-gen SEC (kuni 85), seega 2-gen (85/86 ja üles) differ sulle alla ei istu, küll võid saada seest juppe, mida kasutada.

Ülekanne 500 on 2.24 mõlemal generatsioonil. Aga päris niisama sa sisu vahetada ei saa või ei pruugi õnnestuda. Ikkagi teo-taldrikuvaheline hambumuslõtk pannakse paika 0.0xx mm täpsusega.
Võib jääda OK, aga väga väike tõenäosus.

Tigu ja taldrik käivad ALATI komplektis, mainin ka selle ära. Mõlemil peab olema sama number (taldriku peale pressitud, teo peale kirjutatud).
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#4
To Võsa: ei tea kui spets see mees on aga Raidami rallitiimis ta töötab ja mulle teda soovitati!Mina ise pole ka mingi lukksepp niiet ei oska asjale eriti kaasa rääkida aga asi oleks vaja korda saada! On kellelgi mõni hea mõte võib ka korralikku diffrit pakkuda!?Päike juba paistab võiks juba asja alla tagasi saada!
Vasta
#5
Mis selles remondikompletis sisaldus? Ma eeldan, et vähemalt hammasrataspaar (jah, vedavat nimetatakse käbiks või teoks, suurem on taldrik). Mis veel?

Hents, kas hammasrataspaar on ülejäänud peaülekande komponendtidest eraldi? Ehk taldrik polditud difrikestale ja käbi koos vedava võlliga (ühes tükis)?
Vasta
#6
MB diffrite kokkupanekusks pole pinki vaja vaid AINULT 4-5 mõõtu kellaga ära mõõta ning siis seibidega paika ajada. Suitsupaberi ja värviga tüübid on liiga vanakoolimehed.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
To Võsa: Ei saanud seda venda praegu kätte et küsida mis seal täpselt oli aga mõned hammasrattad ja võll, tihendid,simmerling.Rohkem ei mäleta kohe, äkki ta hel. varsti tagasi mulle siis saab targemaks.Kas sellest oleks abi kui küsiksin oma diffri koodi?Lugesin ühte saksa foorumit ja seal oli selline info et 84-85 w126-l peaks olema siis LSD või siis saksa keeles Sperrdifferential!
Vasta
#8
Ütleme nii, et te enamus ilmselt pole sellist difrit näind, nagu sel autol all on.

Tegemist on Torsen tüüpi difriga - minu teada tehti neid vaid AMG`dele ???

Igal juhul on tegemist üliharuldase difriga. Loogiline, et remondimees tava- või LS difri juppidega midagi peale ei osanud hakata.


Edit: Tuleb välja, et tegemist ongi AMG`ga. Õige AMG`ga, üle pika aja !! Mul hakkas süda kohe kiiremini lööma.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#9
(18-05-2010, 10:20 PM)hents99 Kirjutas: Ütleme nii, et te enamus ilmselt pole sellist difrit näind, nagu sel autol all on.

Tegemist on Torsen tüüpi difriga - minu teada tehti neid vaid AMG`dele ???

Igal juhul on tegemist üliharuldase difriga. Loogiline, et remondimees tava- või LS difri juppidega midagi peale ei osanud hakata.


Edit: Tuleb välja, et tegemist ongi AMG`ga. Õige AMG`ga, üle pika aja !! Mul hakkas süda kohe kiiremini lööma.

Hehee! Jah selle autoga tuleb mul koguaeg üllatusi, kui mingi asja ette võtan aga püüan kõigest väest selle Torseni ikka korda teha!Kui kellelgi inffi kus oleks võimalik kas taastada või saada juppe andke teada, endal juba valus arvuti ees olemisest! Hents võid ka pilte panna sul rohkem käpp sees foorumis!
Vasta
#10
Siin siis vähe infot minu diffri kohta!

http://www.torsen.com/files/Torsen%20T-1...0Sheet.pdf
Vasta
#11
Nonii, vahelduseks midagi uut. Kas see differ peab ka VINi järgi all olema? Või on see aegade jooksul ise alla kasvanund?Rolleyes
Võtame teadmiseks, et AMG on kasutanud tigudiferentsiaal!Icon_cool

Mis vanal difril viga oli? Undas? Loksus?

Kas undas peaülekande hammasrataspaar või on mõni tigudest surnud? Laagrid on nii triviaalne teema, et see ilmselt pole praegu mureks - üks peaülekannet näppinud mees peaks sellest jagu saama...

Peaülekande hammaspaar peaks ka torsendifril alluma tavalistele seaduspäradele - hambumislõtk peab olema paigas, hammasrataste pinnad kulumata/sööbimata ja hammasrataste paari ei tohi lahutada. Jällegi, erinevus tavapärasest on vaid kujus/paigutuses.
Iseasi, kas teistsuguse konfiguratsiooniga peaülekande hammaspaar seadepinki (kui selline ikka on kasutusel) mahub.

Või kasutab AMG seal mingit omamoodi lahendust peaülekande jaoks? On kellegi AMG tigudifriga peaülekande soolikate pilti?
Vasta
#12
Suured pildid
Teine
Kolmas


Kas see aeg AMG mitte stock MB`d üle ei tuunind? Seega VIN näitab, milline oli auto enne AMG`sse jõudmist.

Undab tõesti tigu-taldrikuvaheline hambumuslõtk, aga see pole esmane probleem.

Netiavarustest on silma jäänud, et torsenid ongi nõrgad.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#13
Oi-oi-oi...Crybaby

Kas purunenud on vaid ühe hammaspaari hambad või on kõik 3 ühtmoodi otsas?

Mis seisus on sisemised hammasrattad (mis on veovõllide otsas)?

Laagridki näikse olevat pihta saanud.

Piltidel ei tundu peaülekande taldrik väga hull olevat. Kuidas käbi oli?

Ikkagi on seal suurem remont ees - ilmselt ei pääse kogu difri väljavahetamisest (palju see kest seal ikka enam maksab).

Kas ostetud remondikomplektis olid tavalise difri tükid?
Vasta
#14
Pull on selles, et neid torsen difri juppe pole sisuliselt saada. Võimalik, et tuleks üldse vanu taastama hakata.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#15
Kõik kolm paari on peetis!Sisemisi pole näinud kuna pole täiesti lahti veel arutanud!No laagrid pole probleem, taldrik tundub ok!Käbi on ka nagu ka väheke kulunud aga midagi väga hullu ei ole!Minu ostetud komplektis olid vist tavalised jupid aga pole seda veel välja selgitanud mille omad täpselt!No saab näha mis edasi olen Torseni, AMG-sse ja veel ühte usa firmasse mis müüb T1 diffri osi mailid teele pannud, nüüd jääb ainult oodata mis vastatakse!
Oi-oi-oi...Crybaby

Kas purunenud on vaid ühe hammaspaari hambad või on kõik 3 ühtmoodi otsas?

Mis seisus on sisemised hammasrattad (mis on veovõllide otsas)?

Laagridki näikse olevat pihta saanud.

Piltidel ei tundu peaülekande taldrik väga hull olevat. Kuidas käbi oli?

Ikkagi on seal suurem remont ees - ilmselt ei pääse kogu difri väljavahetamisest (palju see kest seal ikka enam maksab).

Kas ostetud remondikomplektis olid tavalise difri tükid?
[/quote]
Selline kiri tuli siis Gleason Torsenist!

Unfortunately, we have not manufactured that style of gear or differential in well over 20 years. We referred to that style of gearing as coarse pitch and would not have any in stock. You may have luck searching the more well known online auction sites for the original Torsen or a suitable replacement.



Thanks for the question and interest in Torsen!


Vin näitab üldse nii vähe infot!Aga tundub et AMG on autost üle käinud mõni aasta peale tootmist! Kui vaadata hooldusraamatut esimesed AMG templid hakkasid tekkima sinna 87a.Polnud lihtne ka mootoriga aga korda sai!Tuleb leida üles vaid inimene kes asja ette võtaks!Otsin soome poolt, mootori osad tehti ka seal!
Vasta
#16
(19-05-2010, 09:10 AM)hents99 Kirjutas: Suured pildid
Teine
Kolmas


Kas see aeg AMG mitte stock MB`d üle ei tuunind? Seega VIN näitab, milline oli auto enne AMG`sse jõudmist.

Undab tõesti tigu-taldrikuvaheline hambumuslõtk, aga see pole esmane probleem.

Netiavarustest on silma jäänud, et torsenid ongi nõrgad.

Jah, uurisin ka usa foorumist mis seal kirjutatakse aga tegelt need ka seal spekuleerivad rohkem!Paar venda on seal kes üldse selle diffriga kokku puutunud, enamus noogutavad niisama kaasa!Mina sealt igatahes targemaks ei saanud!Ma usun küll kui selle korda saan, ega see ikka nii lihtsalt ei lähe katki!Hooldama peab ja minu suvesõite kestab see kaaauaa!!!
Vasta
#17
Nüüd on siis asjale lahendus leitud! Pakin diffri sisu ja saadan Miki Hiire maale!Kõik osad uueks!
Vasta
#18
(19-05-2010, 10:25 PM)rayk Kirjutas: Nüüd on siis asjale lahendus leitud! Pakin diffri sisu ja saadan Miki Hiire maale!Kõik osad uueks!

On ikka õige asi? Las saadavad parem pakitud vajaminevad jupid siiapoole lompi?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#19
(19-05-2010, 11:48 PM)hents99 Kirjutas:
(19-05-2010, 10:25 PM)rayk Kirjutas: Nüüd on siis asjale lahendus leitud! Pakin diffri sisu ja saadan Miki Hiire maale!Kõik osad uueks!

On ikka õige asi? Las saadavad parem pakitud vajaminevad jupid siiapoole lompi?

Peab olema õige asi!Saatsin neile pildid oma diffrist, kirjutasime pikalt eile sellest! Siin näed millega nad tegelevad!

http://www.franklandracing.com/search.aspx?find=gleason

Ise küsisin ka juppe ta vastas et we dont sell parts, send the hole unit and we will rebuild it!

Väga vastutulelikud olid!
Vasta
#20
Reklaam on üsna viisakas. Loodame, et nad ka oma sõnade taga seisavad.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 85 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  CL203 c180 2002a Siduri probleem Silver Russki 7 351 03-07-2023, 06:41 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  cl 500 w215 1999 a. esimesed udutuled maarekl 0 380 31-01-2023, 06:42 PM
Viimane postitus: maarekl
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 2,475 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  SEC fännidele MAV 14 2,040 04-12-2021, 03:54 PM
Viimane postitus: väikemees
  Cls 500 2012a MinaR 1 837 09-08-2021, 06:27 PM
Viimane postitus: Randar
  208 cabrio voolulekke probleem MAV 14 5,718 26-06-2020, 11:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  W219 roolivõim & kiirendus probleem Calvin 0 2,486 14-05-2018, 02:13 PM
Viimane postitus: Calvin
  CLK 230 süüteluku probleem clk23 4 5,400 19-04-2017, 09:02 PM
Viimane postitus: clk23
  W140 cl 500 aknatõstukiga mure. wisoo 4 4,021 06-04-2017, 06:52 AM
Viimane postitus: wisoo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne