Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 500 SEC 1987a. elektriaknaga probleem
#1
Alguses sai käivitada neutraali peal aga nüüd tagurpidikäigu tule andur täiesti läbi omadega ja autot käima ei saa. Uus jupp on olemas aga tahaks teada kus see täpsemalt käigukasti küljes asub?
Samuti ei tea kas tohiks proovida autot käima tõmmata või töökoja juurde vedada või teeb see vedamine ilma õlituseta automaatkäigukastile väga viga?
Vasta
#2
Transportida on lubatud ainult VÄGA väikesel kiirusel ja lühikest maad. Teatud kastidel on olemas teine õlipump, mis lubab ka pikemat transportimist.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
Auto kasutusjuhendites on kirjas kuni 50km ja kuni 50km/h.
Vasta
#4
Minuarust 722.3 kaste ei tehtud ühtegi, kus väljundvõlli peal oleks tagavarapump. Ainult 772.4 kaste sai käima tõmmata. Sul peaks 722.3 kast olema, Siiski räägivad,et võid vedada ca 50km/h umbes 100Km. Ma niipalju ei veaks aga 50 km ei tohiks hulu küll teha.

Vasta
#5
Teine variant on kasti 2 starteri katkestusjuhet omavahel kokku keerata. Nõnda saad võtmest kenasti käima panna.
Olid vist lillat värvi kui õigesti mäletan.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#6
hents99 tegi mulle mingi nupuga süsteemi, et käivitab otse starteri pealt.

Eile tekkis autol jälle uus probleem, nimelt armatuuris kellad ei tööta enam. Töötab ainult Economy seier aga kütuse, temperatuuri, kiiruse ja pöörete näidikud ei tööta.. äkki oskab keegi nõu anda kuidas need jälle tööle saada?
Vasta
#7
(22-04-2010, 09:12 PM)Heigo Kirjutas: hents99 tegi mulle mingi nupuga süsteemi, et käivitab otse starteri pealt.

Eile tekkis autol jälle uus probleem, nimelt armatuuris kellad ei tööta enam. Töötab ainult Economy seier aga kütuse, temperatuuri, kiiruse ja pöörete näidikud ei tööta.. äkki oskab keegi nõu anda kuidas need jälle tööle saada?

Vaheta kõik kaitsmed ära, pulgad ei maksa suurt midagi, aga tihtilugu on nende tõttu probleemid. Isegi, kui näevad terved välja, siis ei pruugi ühendust anda.

Ja siis mingi aeg peaks kiirkorras tehtud nupu süsteemi ka vahetama inimlikuma vastu. Icon_biggrin
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#8
Kellade probleemi pole nüüd enam esinenud.. järsku oligi kaitsetes probleem, vaatasin ja liigutasin neid ja üks tuli ära ka vahetada.

Ühtlasi tekkis ka järjekordselt uus probleem - kõrvalistuja poolne elektriaken ei tööta enam, kontrollisin juhtmeid lüliti alt ja pistikut, võtsin uksepolstri maha ja kontrollisin aknamootorit otse aku toite pealt ja töötas, aga nuppu vajutades ei juhtu midagi. Kas võib probleem olla relees ja kus see asuda võiks?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 93 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  CL203 c180 2002a Siduri probleem Silver Russki 7 381 03-07-2023, 06:41 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  cl 500 w215 1999 a. esimesed udutuled maarekl 0 387 31-01-2023, 06:42 PM
Viimane postitus: maarekl
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 2,500 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  SEC fännidele MAV 14 2,069 04-12-2021, 03:54 PM
Viimane postitus: väikemees
  Cls 500 2012a MinaR 1 845 09-08-2021, 06:27 PM
Viimane postitus: Randar
  208 cabrio voolulekke probleem MAV 14 5,738 26-06-2020, 11:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  W219 roolivõim & kiirendus probleem Calvin 0 2,499 14-05-2018, 02:13 PM
Viimane postitus: Calvin
  CLK 230 süüteluku probleem clk23 4 5,413 19-04-2017, 09:02 PM
Viimane postitus: clk23
  W140 cl 500 aknatõstukiga mure. wisoo 4 4,034 06-04-2017, 06:52 AM
Viimane postitus: wisoo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne