Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Selline küsitlus siis tehti:
http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto...d=29675903
Ega ideaalset autot pole olemas ja kõigil on oma head ja vead, kuid vaatamata kõigele läheb ikkagi MB rahvale peale. Siin teemas võite vabalt arendada vestlust automarkide üle ja kiita üht või teist, vaielge kuidas jõuate
Muidu pahatihti juhtub seda täiesti vales teemas ja kisub väga OT
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
11-03-2010, 09:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2010, 09:37 PM ja muutjaks oli põhh.)
igal automargil on omad fännid. samas leidub ka hulgaliselt rahulolematuid tegelasi - lihtsalt maitse või joppamise asi.
mina olen mersuga igati rahul ja sellist mugavuse-varustuse-kvaliteedi-hinna suhet teistel masinatel on raske leida. lexus oleks ehk number kaks minu meelest.
Postitused: 88
Teemad: 13
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
(11-03-2010, 09:57 AM)Karl Kirjutas: Siin teemas võite vabalt arendada vestlust automarkide üle ja kiita üht või teist... Tere, krt ei leia kuidagi kiidusõnu berlingo kohta. Pärast viimase jama likvideerimist tsekkis remondimees odo´t (~200 000) ning teatas, et nüüd pidi alles ´lõbusaks´minema!
P.S. Ega keegi berlinkside fännklubi kogunemiskohta tea - ma tahaks kohe pikema ´ilukõnega´ esineda...
aare
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
BMW E65 on parem kui Mercedes-Benz W220
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 77
Teemad: 0
Liitus: Oct 2008
Maine:
1
ei ole
Tel. 56705562 Oliver
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
(13-03-2010, 02:29 PM)olikul Kirjutas: ei ole On küll
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
(23-03-2010, 01:38 AM)Topo Kirjutas: E65 kindlasti parem vastupidavuse kohapealt.
Ja kes oled sina, et seda KINDLASTI väita? Oled omanud mõlemaid aastaid ja tead rääkida oma kogemustest? Või oled töödanud UM-is ja Silberis ning tead rääkida töökogemustest?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mercedes-Benz jupid pidavat igatahes odavamad olema kui BMW-L
Naftapress.
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(23-03-2010, 12:41 PM)arts24h Kirjutas: Mercedes-Benz jupid pidavat igatahes odavamad olema kui BMW-L
Esinduses?
Esinduse letihindade järgi on BMW jupid odavamad, va. mõned detailid.
Silikoon oli UM-is 960.- Mersule vist 340.-
Kiirustundlik roolilatt W210-le oli 46k.(nüüd on odavam), Bemmidele 27-32k. E65 + X5/6 kuni 37/38k. Jne...
W124 E500 Limited
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
parim auto on saksa auto-minu arvamus see.
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
(23-03-2010, 11:44 PM)hannes_s Kirjutas: parim auto on saksa auto-minu arvamus see. Trabant?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
(23-03-2010, 11:44 PM)hannes_s Kirjutas: parim auto on saksa auto-minu arvamus see. on olemas vaid üks auto ja see on MB,ülejäänud on masinad.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
E65 roolilatt Hind on ca 1000kr kilomeeter. Kasulik on osta uus esindusest,sest siis saad vähemalt garantiiajal 2-3 uut latti.
Ma ei tea küll ühtegi W220 millel sellist jama oleks. Need andmed pärinevad E65 meeste suust.
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
24-03-2010, 12:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2010, 12:34 PM ja muutjaks oli Uku.)
Fakt on see, et tänapäeval toodetakse väga vähe AUTOSID. Ülejäänud on lihtsalt mänguasjad, mis kannatavad kehva töökindluse all - seda toredam firmale, kes saab müüa rohkem varuosi. Kuid firmasid ei saa süüdistada, sest see on puhas äri ning mida rohkem kasumit teenid, seda parem.
Kümned autoremondilukksepad on öelnud, et autode tootmine lõpetati kuskil 1990ndate keskpaigas. See on küll veidi üldistatud, kuid vastab tõele, või mis? Innovatiivsus on au sees, kuid töökindlus pole enam ammu prioriteediks.
Muidugi on meil olemas sool, kehvad teed etc, kuid igavesti ei saa autode kehva vastupidavust sellega vabandada. Tuleb tunnistada, et autotööstus on mõnes mõttes allakäiguteel.
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Paraku töökindlus pole ka enam niivõrd oluline, sest valge inimene ei peagi autot kauem, kui garantii-aeg / ca 3-4 aastat. Siis võetakse uus mudel ja sõidetakse muretult edasi.
Meie ida-bloki elu ei kannata sedasi aga elada, meile ongi vanad pannid! On erandeid ja need ka kehtivad.
Postitused: 127
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(24-03-2010, 12:31 PM)Uku Kirjutas: Fakt on see, et tänapäeval toodetakse väga vähe AUTOSID. Ülejäänud on lihtsalt mänguasjad, mis kannatavad kehva töökindluse all - seda toredam firmale, kes saab müüa rohkem varuosi. Kuid firmasid ei saa süüdistada, sest see on puhas äri ning mida rohkem kasumit teenid, seda parem.
Kümned autoremondilukksepad on öelnud, et autode tootmine lõpetati kuskil 1990ndate keskpaigas. See on küll veidi üldistatud, kuid vastab tõele, või mis? Innovatiivsus on au sees, kuid töökindlus pole enam ammu prioriteediks.
Muidugi on meil olemas sool, kehvad teed etc, kuid igavesti ei saa autode kehva vastupidavust sellega vabandada. Tuleb tunnistada, et autotööstus on mõnes mõttes allakäiguteel. Allakäigu teel kelle jaoks? Point on pigem selles, et vaja on rohkem müüa ja varuosa bisness on teema mis väga palju sisse toob! Asi pole ju ometi selles, et enam ei osata vastupidavaid autosid ehitada, osataks ikka, kui tahetaks, aga see ei tasu ära lihtsalt! Olen kuulnud või lugend kusagilt, et keegi erru läinud Mercedes-Benz tehase asjapulk olla öelnud, et 123, 126 ja 124 taolisi aparaate õieti hooldades kestaks need 50 aastat, Skandinaavia soola sees vast mitte, aga see selleks. Selliste autode tootmine pole ärile kasulik lihtsalt. Üldiselt arvan, et ei valetand. Sama teema käib ka paljude teiste markide kohta ja üldse paljude teiste toodete kohta kah, toodetakse asju, mida "ei saa" remontida, osta parem uus! Uutele mudelitele topitakse peale igasugu mõtetuid lisasid, vähemalt minu jaoks, minu jaoks on tähtsaim sõidumugavus ja el aknad, el taga ruloo jms. asjad küll sõidumugavuse alla ei kuulu!
Loodan, et saite mu mölast nati aru kah!
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Kõige parem on w126 koos 2,0 dislaga, kui nüüd vähe kaasaegsema variandi poole liikuda siis võtaks hoopis w140 2,5 disla.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(24-03-2010, 03:57 PM)python Kirjutas: Kõige parem on w126 koos 2,0 dislaga, kui nüüd vähe kaasaegsema variandi poole liikuda siis võtaks hoopis w140 2,5 disla.
Täpsustan, et kindlasti peaks w126 peal olema w123 200D. Sellest lähtuvalt peab olema ka kiirendus kalendriga mõõdetav, siis on okei ja asi ikka kestab.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Selles jutus võib isegi tõepõhi all olla, et uued enam ei kesta. Mu eelmine w201 oli 26 aastat vana kui ma ta möödunud aastal ära müüsin. Auto mingeid lõppemismärke küll ei ilmutanud, ei logisenud ega kolisenud, sõitis ilusti ja vb toimib siiani.
Naftapress.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
vanema masinaga kannatab linnas posti maha sõita ja rahulikult edasi liigelda. uuem keerab ennast kenasti ümber posti rulli.
"Pommikindlate" masinate tootmine lõppes tõesti 90 lõpuks ära, kõik tootjad on praegu varuosade peal väljas.
|