Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300ce jõud kaob :(
#1
Mure selline, et jõud kaob ära. Auto käivitub ka pakase korral korralikult. Küünlad uued (vanad olid ka korralikud, ei olnud tahmased), bensu filter ka uus. Kui hommikul auto käima panen ja sõitma lähen on kõik nii nagu peab aga kui jätan korraks seisma ( süüde välja ) siis autol jõud kadunud ei liigu, pean gaasi pedaali pumpama korralikult ja siis järsku purskab minema. Kohapeal tuurid tõusevad ilusti. Kahtlustan küünlajuhtmeid, kuid siiski kardan, et viga võib kuskil mujal olla. Autoks on siis 300ce automaat 132kw. Iga nõu oleks teretulnud Smile
Vasta
#2
Sai nüüd käed õliseks tehtud. Võtsin jagajakaane maha, selgus, et süüde vale, kuna peksab keskele mitte kontakti pihta. Miks on süüde vale ja kuidas õigeks saaks ?
Vasta
#3
Auto käis MB esinduses ja avastasime et 5. küünlajuhtme piibus on metalli tükk. peale selle eemaldamist töötas mootor nii nagu peab. 5. küünal oli ka väga puhas, polnud tahmane( kuid kütte jõuab sinna küll). Jagajakaan, rootor said uued ja ka 5 küünaljuhe ( kõik Bosch). Kuid ikka probleem. Sümptomid samad, et siis käivitan mootori, kõik töötab nagu Šveitsi kell jätan mootori seisma ca 2min ja käivitan, ka siis töötab korralikult aga kui seisab, ca 10min siis on jõud kadunud ja hakkab tühikäigul mingi aja peale puterdama. Kui auto on seisnud rohkem kui 1h töötab kõik jälle nii nagu peab. Käivitub iga ilmaga hästi. Diagnostikat ka teha ei saa mootor liialt vana. Kas on kellelgil ideid ???
Kui keegi annab head nõu teen konjaki Smile
Vasta
#4
Diagnostikat sellele mootorile ikkagi tehakse - kuidas siis muidu viga teada saab. Aga arvuti siin palju ei aita... Peab oidu olema.

Mis värvi on küünlad siis, kui mootor töötab korralikult?
Kas puterdamise ajal sureb mootor ka välja?
Kas puterdamine tõmbab küünlad märjaks/tahmaseks?
Kas puterdamise ajal külmkäivituspihustilt juhtme eemaldamine muudab tööd paremaks või jätab hoopis seisma?

Mismoodi säde keskele lõi?
Vasta
#5
Ma nende probleemidega käinud truumu juures, lahe vanakooli vend ja pole pelganud pead murda ka mu fosiilpritse muredega.
Turbo
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1992 C124 300CE-24 akukate paremal pool pagasiruumis-kas üldse ette nähtud? nostromo 14 10,678 30-04-2016, 04:12 PM
Viimane postitus: mesavend
  Mb 300ce pooltelje vastupidavus SanderP 12 10,533 11-08-2015, 02:21 PM
Viimane postitus: Madisv
  MB 300ce 138kw mootor lonkab Nookur 6 4,251 06-08-2015, 07:07 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 300CE 1990.a 3,0 L 162 kw probleem mootoriga. Toomas.A. 5 4,795 19-01-2015, 09:50 AM
Viimane postitus: Lahekas
  w124 300CE 1990.a probleem reduktoriga. Toomas.A. 9 7,571 01-12-2014, 10:44 PM
Viimane postitus: Toomas.A.
  Mõningad probleemid 300CE-ga. kodutu 8 6,999 24-11-2014, 11:07 AM
Viimane postitus: kodutu
  w124 300ce 90. a - Ettevalmistus ülevaatuseks. Nõu vajatud. Sleven 15 13,858 12-09-2014, 10:31 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  w124 300CE 90a probleem juhipoolse aknaga Sleven 1 2,569 16-02-2014, 08:09 PM
Viimane postitus: inzzz
  W124 300CE 89a. käivitus mure Vallu 0 2,734 06-01-2014, 01:41 PM
Viimane postitus: Vallu
  300ce 24v 1991 puterdab ja sureb välja mario86 7 5,585 09-08-2013, 04:16 PM
Viimane postitus: Mondos



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne