Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
16-01-2010, 01:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2010, 06:26 PM ja muutjaks oli estmersbenz.)
W123 230E 1984 100kW automaatkastiga.
Probleemiks kütusekulu. Poole paagitäiega saab sõita ca 200km. Millest alustada, mida kontrollida/remontida/vahetada?
Postitused: 122
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Lihtsaim viis oleks minna diagnostikasse,siis jäävad igasugu katsed ära ja saad teada,milles probleem.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Pole siin keegi übertark (OK; kaks meest meil foorumis on, kes seda KE-Jetti tõesti tunnevad pluss paar seda kaadervärki natuke jagavat)
Aga kuna teema esimeses postis sisaldub hiiglama palju infot, siis selle alusel ma pakun, et auto on katki. Ja parandada seda neti teel ei saa, selleks peab keegi oma käed õliseks tegema.
Kui juhtumisi on teemaalgaja asine inimene ja lihtsalt ei oska foorumis otsida, siis tasuks otsingusse küüa K-JET või KE-JET ja lugemist on oksendamiseni. Kõik peamised veaallikad on läbi nätsutatud. Iseasi, milline neist seda suurevõitu kütusekulu (näiteks külma mootoriga linnavahel paarutades peabki 20+ l sajale kuluma) just põhjustab.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Külmkäivitusest oli juttu aga soojalt ?
Kas elektriliselt juhitav lisapihusti toimetab ?
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Tänan vastamast, lp Heinar!
Neljanda käivituskorraga jääb mootor küll tööle, ent soov on tal seiskuda pärast ca 10 sekundit töötamist. Mootor on ekonomaiseriga ja selle osuti näidikutepaneelis liigub sujuvalt kohe punase ala poole, mille järel mootor uuesti pöördeid kogub ja nii ca 3 korda iga 5...10 sekundi jooksul. Kui mootor on soe, siis ca 10...20 sekundiliste vahedega "poob" tal hetkeks hinge kinni (sellele iseloomulik jõnksatus on salongis tunda ja kuulda ka mootori hääles), ent jääb siiski tööle. Need "poomise" efektid ilmnevad tavaliselt pärast pikemat sõitu (ca 40+km). Kui palju tal täpselt pöördeid hetkel on, ei oska öelda, kuna näidikutepaneelil tahhomeetri asemel on suur kell.
See, kas külmkäivituspihusti ilusti töötab, oskan vaid hetkel oletada, et töötab? Küsisin Silberis selle hinda huvi pärast ja maksab see natuke rohkem kui 5700.- krooni. Suht kallis.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Mis varvi küünlad on ?
Kas minek on normaalne ?
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
17-01-2010, 01:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2010, 01:52 AM ja muutjaks oli estmersbenz.)
Küünlad, küünlajuhtmed on läinud jõuludel vahetatud, jagajakaane ja rootori kontaktpinnad on puhastatud ja terved/ilusad ning minekul pole nagu viga.
Hetkel meenus, et enne jõule, novembris vist, oli paaril korral tõsiseid probleeme käivitamisega. Käivitusprotsess võttis aega ca 20 minutit enne, kui mootor lõpuks ka tööle jäi. Sisuliselt käivitus oli sama nagu eespool kirjeldatud (4-ndal korral jäi mootor tööle), ent kui käiguvalitsa kas "D" või "R" peale lülitasin, siis mootor kohe suri välja. Tõsine peavalu, õnneks rohkem ei ole ta sellist trikki teinud.
EDIT: vanad küünlad olid ilusti töötanud, ei olnud valged/hallid ega ka mustad, ilusad pruunikad töötanud küünlad.