14-12-2009, 11:44 PM
küsimus siis selline ,kas ei keera midagi elektroonikas peeti .auto 220cdi 2000a.kui esiteljel on 215/60/16 taga 235/60/16?
kui esiteljel ja tagateljel on erineva suurusega rehvid
|
14-12-2009, 11:44 PM
küsimus siis selline ,kas ei keera midagi elektroonikas peeti .auto 220cdi 2000a.kui esiteljel on 215/60/16 taga 235/60/16?
15-12-2009, 09:56 AM
Ei ta ei tohiks elektroonikas nyyd kyll mingeid vigu tekidada. Kyll aga peaksid rehvidel yhed tollid ja ka kõrgus...need on sul olemas.. Kuid yhel teljel peavad olema samasuurusega rehivid , kui nii pole siis võib jamaks minna.
15-12-2009, 11:00 AM
No on ju erinevused ümbermõõdus. Võib hakata jamama nii püsikiirusehoidja kui veojõukontroll.
15-12-2009, 12:19 PM
Tavaliselt loeb vea sisse kui erinevus lubatut piiri ületab.
15-12-2009, 01:35 PM
Tean paljusid kel taga laiemad ees kitsamad..pole h2da midagi koik toimib. Sama on ka teada juhus kus rehv l2ks katki ja tagavara oli rehv oli kõrgem ning siis yle 40 km/h soita ei saanud kuna veojõukontroll arvas et yks ratas libiseb l2bi ja plokeeris 2ra....see oli muidugi rekkal aga kujutan ette, et uutel autodel on samamoodi.
15-12-2009, 01:57 PM
Mul CLK l oli oluliselt väiksem vahe, kui nendel etteantud mõõtudel. Muud jama polnud, kui see, et püsikiirushoidja peale 80 ei toiminud. Sellise vahega tundub, et võib asi täitsa lolliks minna. Pigem tekib veojõukontrolli probleem siis, kui samal teljel eriev mõõt on.
15-12-2009, 02:54 PM
Mul tekkisid probleemid, kui taha sattusid madalamad rehvid kui ees olid. Püsikiirusehoidja töötas kuni 85km/h ja ASR pani segast sõidu alustamisel. Minu kogemuste põhjal tekivad probleemid ainult siis, kui ees on kõrgem kui taga ja kui ees on madalam, siis ei juhtu midagi.
15-12-2009, 02:59 PM
ja 215/60 on madalam, kui 235/60.
15-12-2009, 09:37 PM
täna panin rehvid alla .taha said 235/60/16 ,ette jäid 205/60/16 lamellid kuna ette ei mahtunud 235ed(vedelesid kodus 4 tükki praktiliselt tutikaid),püsikas enam ei tööta .ju siis on esi ja tagatelje pöörlemis kiiruste vahe nii suur
15-12-2009, 09:55 PM
Nelikul peavad kõik rehvid ühte mõõtu olema ja võiks isegi sama kulumisastmega olla.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
15-12-2009, 09:56 PM
See on liiga suur vahe jah. Kui võimalus on kasuta tehase poolt määratud rehvimõõtu. Vähemalt talvel.
15-12-2009, 09:58 PM
Kui ees om madalam rehv kui taga siis hakkab samuti elektroonika jamama.
15-12-2009, 11:29 PM
Järelikult jah. Mul oli see vahe nii väike siis. Ees oli 225/35 ja taga 265/35.
16-12-2009, 12:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2009, 12:47 AM ja muutjaks oli liiv.)
http://spidoweeb.planet.ee/index.php/spido
kui vahe üle 10mm hakkab ASR nägusi tegema näit. ees235/50/18 taga 245/45/18
16-12-2009, 12:47 AM
Kui spidomeeter näitab kiiruseks 90KM/H, siis tegelik kiirus on 90KM/H - mul on asi paigas (suveratastega).
23-02-2012, 07:16 PM
vana teema aga kui kedagi peaks huvitama siis väike näpunäide...
endal olid tagumised veljed 9,5" ja esimesed 8" siis tagumistel velgedel oli rehv 275/35 ja kõrguseks 96,25 8"veljel 245/40 teeb kõrguseks 98 väike rehkendus 275x0,35-teeb 96,25 pm kui soovid eri laiusega rehve alla panna siis saad väja arvutada mis parim variant väike näide: kui veljed eesmine ja tagumine 8" ja erilaiusega rehvid siis nt ette 215/45 (215x0,45-teeb 96,75) ja laiem rehv tagasillale nt 245/40 (245x0,40-teeb 98) kokkuvõtteks erinevus jääb 1.25cm mis on lubatud saksa autodel ei soovitata eri või samal teljel mis varustatud asc dsc ja esp süsteemiga üle 2,8cm eri kõrgust teljel..jooksis juhe kokku aga loodan et saite aru ja on natuke abi...
23-02-2012, 09:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2012, 09:29 PM ja muutjaks oli hellrix.)
Kes arvutada ei viitsi siis: http://www.rimsntires.com/specs.jsp
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|