Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui tester olemas, siis pole mingi probleem. Paned volte mõõtma ja üks testri ots ühte kaabli otsa ja teine teise otsa. Nii saad kätte pingelangu - kui palju pinget jääb kaduma mingis juhtme osas. Mida suurem näit - seda suurem probleem.
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
G-l peab meie kliimas ka tule taga olevaid H4 psitikuid korra aastas vahetama -on küll kaitsekummid peal ja kõik ok, kuid koopast loobib sinna ikka pori ja ussitama kipuvad. Vanal on vähemalt hea probleemi lahendada, uus tõmbab voolu maha ja voila, tee mis tahad - ploki vahetus.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
endal oli sarnane probleem w201-ga. tuli kord töötas kord ei ja vahepeal ainult hõõgus. viga oli siiski kaitsmes, mis visuaalselt oli terve ja oksüdeerumata kuid ühendust ei andnud. uus kaitse parandas vea.
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Pulkkaitsmed on "head"
Vaheta kohe heaga kõik kaitsmed uute vastu välja ja lase mingit elektroonikavaha vms asja peale neile pärast - püsib natukenegi paremini elus elektrisüsteem siis.
Mul üks reisibuss, millel ka õnnetuseks veel pulkkaitsmed, nii 50tk ja... saab teatud ahelaid ikka korra nädalas kruttida/liigutada, et töötaks. Suure tõenäosusega võtan suure töö ette ja vahetan pulgad kahvlite vastu välja.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
w201-el on jah eraldi kaitsmed. ex ta õige ju kah. oletame et üht äkki lõppeb pimeda ajal kaitse ära või tekib ühes tules mingi lühis siis ju hea et teine endiselt töötab.
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Tänud, hakkan otsima ja endiselt kui kellelgi on kaitsmeploki kirjeldust siis oleksin huvitatud.
Raimo
W463 ja W212