Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tore olukord Järvevanal
#21
kas Tartu maantelt Järvevanale pööramise kohta ei käi mitte see §, tegelikult ei ole ju see kiirendusrada vaid omaette sõidurida mis ära lõppeb, või olen ma "lõikumise" mõistest totaalselt valesti aru saanudIcon_redface
§96. Kui sõidukite liikumisteed lõikuvad ja sõidujärjekord ei ole käesolevas määruses mujal määratud, peab juht andma teed paremalt lähenevale või paremal asuvale sõidukijuhile.
Vasta
#22
Öh, see lõikumine on pigem ristmike (parklat, tanklate ja muude platside) teema.

Huvitavaks teb seal sõitmise see, et Tartu poolt tulles ei ole tegemist mitte kiirendus-aeglstusradadega, vaid üks rada lihtsalt lõpeb ära...

Linna poolt tulles aga üks rada lõpeb ära ja teine on Järvevana suhtes kiirendusrada.

Lahe, misSmile

Iseenesest on ohutum eeldada alati paremakäereegli toimimist, kuid sellega võib ka üksjagu segadust tekitada.

Ahjaa, eile hommikul kell kolmveerand üheksa läbi linna sõites oli küll võimalik hoida pikivahet 20-25 meetrit. Huvitava asjana panin tähele, et seda vahet ei sõidetud sugugi umbe, vaid sebimine käis eespool, jättes mulle ikkagi 10+ meetrit vahet. Mis näikse linnaliikluses olevat uueks "ohutu pikivahe standardiks" kujunenudIcon_cool Minu liikumiskiirust see sebimine ei muutnud, kuna liiklusvool tõmbles ühtlaselt vahemikus 20-40 km/h. Lihtsalt mina ei pidanud pingsalt eessõitja piduritulesid vahtimaUnibrow
Vasta
#23
Neid "toredaid olukordi" on Tallinnas küll ja rohkemgi veel. Kõike ei jõua üles kirjutada. Vihjeks bussitaskute puudumine ja peatuste asukoha väga vale valik. Riigil resurssi on ja töömeestest puudu ei tule, aga liiklust korda ikka ei saa-kasvõi natukenegi.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#24
Resurss raisatakse Tallinnas betoon plokkide ja teras torude paigaldamisse tänavatele.
Pole säherdust debiilsust kusagil mujal maailmas näinud.
Olen autoga sõitnud euroopa 15 eri riigis.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#25
Laur Kirjutas:Resurss raisatakse Tallinnas betoon plokkide ja teras torude paigaldamisse tänavatele.
Pole säherdust debiilsust kusagil mujal maailmas näinud.
Olen autoga sõitnud euroopa 15 eri riigis.

Ei viitsiks visata ülesse poppi lauset meie kehvast liikluskultuurist, aga siiski. Ma ei kiida küll heaks igasugust eelmainitud betooni ja raua kasutamist, kuid tundub, et lõppude lõpuks saab debiilse liikluskäitumise vastu ainult debiilsusega. Kannatajaks muidugi korralikud liiklejad.
Vasta
#26
Autolehes ( või Autobildis ) oli kord rullnokkade klassifikatsioon ja seal olid olemas ka valgekaubikrullnokad - minu arust ongi need kõige hullemad, noored tatid võõra auto roolis kangutamas nagu võidu peale
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#27
secman Kirjutas:...valgekaubikrullnokad...

nt. DPD töökad ´mesilinnud´ Eusa_wall
Vasta
#28
Sõltumata firmamärgist- igasse firmasse on selliseid jagunudSmile

btw- täna õhtul tiksusin Tartu kesklinnast rahulikult kodu poole 22.00 ajal umbes. Riia mäest üles tulles tekkis tunne, justkui tipptund oleks pihta hakanud ja "normaalne" tõmblemine hakkas pihta. Niipalju siis rahulikust õhtust ja naisega jõulukuuse vaatamisest.

Suht kõrini.. Järgmise auto peab närvide rahustamiseks igal juhul automaatkastiga võtma:S
Vasta
#29
secman Kirjutas:Autolehes ( või Autobildis ) oli kord rullnokkade klassifikatsioon ja seal olid olemas  ka valgekaubikrullnokad - minu arust ongi need kõige hullemad, noored tatid võõra auto roolis kangutamas nagu võidu peale

Tõsi ta on, firma pirukat või kaubikut retsitakse nõrkemiseni. Eriti veel siis, kui kaubik peale tööd töölise kätte jääb. Kütusekaardi "sihtotstarbelist" kasutamist ei maksa mainidagi.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#30
Kaubiku-Kalledeks kutsuti neid ja see oli "Autolehes".

Tank lajatas jälle radikaalselt muidugi, ega see nüüd reegel küll pole.
Sõitsin 10 aastat Sprinteritega ja hoidsin neid kenasti. Kütusekaarti kasutasin ka ainult töötegemiseks, mite ei kiskunud vabal ajal kaubikuga kärutama kui sõiduauto olemas.
Vasta
#31
üle nädala tallinnas ringi kimades annab mul valida kellaaegu kus ja mis liigun ja valin selliseid kellaaegu teatud kohtades et probleeme ei tekiks. tartu mnt. pealt järvevanale keerata on kasulikum kõige vasakpoolsest reast siis ei teki sellist jama et kas sind lükataksesealt nii nimetatud kiirendus rajalt välja või ei lasta vahele jne. ise olen 4a sedasi sõitnud ja probleeme ei ole mul seal siiani olnud.
Vasta
#32
Tartu mnt järvevanale keerates on minul paremalt realt liikujatest jummala savi ootavad kuni vahele saavad. Mul on sellel kohal mitu korda külge sõidetud ja pärast olen kindlustuselt head raha saanud .

Olime keerajatest viimased ma vasakul ta paremal natuke tagapool minust. Selle asemel et minu taha reastuda proovis mees must mööda silgata mul oli aga ees samuti masin oleksin pidanud tugevalt pidurdama et ta mu ette mahuks ... siis tuli "see" küljelt suund sees ja saime kokku sest mina talle teed andma ei olnud kohustatud.
Nui 4 jaks ma ei lase vahele selliseid.
Mu auto ei ole mulle reliikvia see on tarbe ese niiet kui ise pole süüdi siis lõhu palju jaksad kõik makstakse kinni.

Teine mersude "Eliit grupp" on taxistid neile reegleid ei ole
Paistavad kohati lausa operatiiv sõidukid olevat...ootan rõõmuga neid oma auto külge Big Grin
Vasta
#33
taksomersule pole linnas 100 kmh mingi piirang. avensistega taksod samas kiirendavad pool tundi ristmikult minema - vbla asi minus, aga mõned õhtud tlns on just sellise mulje jätnud.

bitbull, käitud küll seaduste kohaselt, kuid kas tõesti vahest ei ole tahtmist lasta mõni reastuja enda ette selle asemel, et autosid mõlkida? liikluses teevad kõik vigu - mõnel kiire, mõnel niisama kallis masin, aga kerge pidurduse või kindlustuse + remondi aja mõttes oleks esimene variant kasulikum ju Smile

ise olen see trügija sorti vend ja kui kedagi riivangi, siis kickdown ja minema Big Grin õhtul stange värviga üle ja nagu uus masin jälle.
Vasta
#34
põhh Kirjutas:ise olen see trügija sorti vend ja kui kedagi riivangi, siis kickdown ja minema Big Grin õhtul stange värviga üle ja nagu uus masin jälle.

Imelikud naljad sul.....vähemalt ma loodan, et see oli nali Rolleyes
Vasta
#35
võid seda ka naljana võtta, aga üks roheline grand voyager ja lillakas s40 (s60 võis ka olla) pole sinuga väga nõus. samuti mu poolik motipi värv väidab vastupidist Big Grin
pole lihtsalt aega ja vajadust kindlustusega jamada. koefitsent niigi suht maksimum praegu :S
(parkla mõlkimiste kohapealt hoian parem suu kinni üldse)BadgrinBadgrinBadgrin
Vasta
#36
Bitbull Kirjutas:Tartu mnt järvevanale keerates on minul paremalt realt liikujatest jummala savi ootavad kuni vahele saavad. Mul on sellel kohal mitu korda külge sõidetud ja pärast olen kindlustuselt head raha saanud .

Olime keerajatest viimased ma vasakul ta paremal natuke tagapool minust. Selle asemel et minu taha reastuda proovis mees must mööda silgata mul oli aga ees samuti masin oleksin pidanud tugevalt pidurdama et ta mu ette mahuks ... siis tuli "see" küljelt suund sees ja saime kokku sest mina talle teed andma ei olnud kohustatud.
Nui 4 jaks ma ei lase vahele selliseid.
Mu auto ei ole mulle reliikvia see on tarbe ese niiet kui ise pole süüdi siis lõhu palju jaksad kõik makstakse kinni.

Teine mersude "Eliit grupp" on taxistid neile reegleid ei ole
Paistavad kohati lausa operatiiv sõidukid olevat...ootan rõõmuga neid oma auto külge Big Grin

Sul peab ikka mõnusalt aega olema sel juhul. Ise näen päevas vähemalt 3-4 sellist juhti, kellele võiks südamerahuga sisse sõita, kuna MINUL on ju eesõigus. Aga kes see kurat viitsib pärast autot kindlustusest tagasi oodata, paberimajandusega tegeleda jnejne. Teine, veelgi tähtsam aspekt on ju tegelikult ka inimlikkus. On ka mul tuttavaid inimesi, kes ongi vajutanud gaasipedaali tugevamalt, et õnnestuks  ikka sisse kärutada mingile eeslile ja siis kindlustusrahasid välja nõuda.

Mina leian, et senikaua, kuniks on selliseid juhte, on ka meie liikluskultuur vastav.

EDUSmile
[Pilt: 96930.jpg]



edit: stati parklas (nüüdseks juba kaua aega tagasi) vajutas üks debiil parkla teises otsas lapatsi põhja, kui olin hakanud sealt minema manööverdama. Ja enne autoni jõudmist siis järsult pidurdades jäi minu autost paremale poole seisma. Ok, auto autoks ja ise elaksin ka selle üle. Aga kui rase naine istub kõrval, siis see on ebanormaalne. Ja järgmine kord lohiseb see tont mu auto taga nööri otsas senikaua, kuniks müts ka peast ära kulub.
Vasta
#37
Bitbull Kirjutas:Tartu mnt järvevanale keerates on minul paremalt realt liikujatest jummala savi ootavad kuni vahele saavad. Mul on sellel kohal mitu korda külge sõidetud ja pärast olen kindlustuselt head raha saanud .

Olime keerajatest viimased ma vasakul ta paremal natuke tagapool minust. Selle asemel et minu taha reastuda proovis mees must mööda silgata mul oli aga ees samuti masin oleksin pidanud tugevalt pidurdama et ta mu ette mahuks ... siis tuli "see" küljelt suund sees ja saime kokku sest mina talle teed andma ei olnud kohustatud.
Nui 4 jaks ma ei lase vahele selliseid.
Mu auto ei ole mulle reliikvia see on tarbe ese niiet kui ise pole süüdi siis lõhu palju jaksad kõik makstakse kinni.

Teine mersude "Eliit grupp" on taxistid neile reegleid ei ole
Paistavad kohati lausa operatiiv sõidukid olevat...ootan rõõmuga neid oma auto külge Big Grin

Mina, mina, mina ... kivipead liikluses.

Ma oleks sellise suhtumisega viimase nädala jooksul 4 pauku teinud siis, üheski poleks süüdi olnud aga kindlustusega jamamist oleks vist palju olnud. Üldiselt ma nagu ei kaota mitte kui midagi, kui selle kiiluja vahele lasen - minu koju või sihtpunkti jõudmise aeg suureneb paari sekundi võrra.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Milline oli Sinu kõige ohtlikum olukord liikluses? Kuidas selles lahendasid? Sulo 20 38,376 30-06-2015, 02:46 PM
Viimane postitus: opemc45



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne