Tere!
Mul läheb vahetusse W211 E 320 CDI termostaat. Temp üle 60C ei tõuse. Ma sain netist juhised ja puha. DIY
1. kui palju läheb jahutusvedelikku W211 mootorisse?
Ega kellegil juhuslikku termostaat kuskil kapi peal seisa ja seda müüa sooviks või kust kõige mõsitlikum osta oleks? Pakutakse praegu 710.- ladu24.ee
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Kuna kere nr pole, siis pakun umbes.
320CDI/02-05a/648.961
Originaal termostaat h2.ee's 734kr
Jahutusvedeliku kogus 12l, vahetus 250000km või 180 kuud.
Postitused: 27
Teemad: 3
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
Kas kellelgi leiduks 270 CDI termostaadi vahetuse DIY?
Postitused: 27
Teemad: 3
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
Leidsin väikse juhendi kes tahab ise teha:
Procedure as below (refer to the diagram). Item 16 does not apply to your engine so you can ignore.
1. Drain coolant
2. Remove trim panels for cylinder head cover
3. Disconnect electrical connector on the coolant temperature sensor (B11/4)
4. Remove bracket for fuel lines (20)
5. Detach coolant hoses (17) and vent hose (18) from thermostat housing (9)
6. Remove thermostat housing (9)
When install on engine 611, 612, 613 pay attention to installation position of connection fitting (14), in order to avoid overflow of coolant.
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
Kuna termostaatide viga tundub olema tüüpiline, siis sai ka enda autol see suvel vahetatud. Mõned kuud tundus asi korras olema, st mootor läks ilusti soojaks. Samas nüüd mootori mittesoojenemise probleem jälle tagasi. Mootori soojenedes läheb ka termostaadist tulev lõdvik ühtlaselt soojaks. Seega tundub, et mulle on vigane termostaat sattunud. Arvelt tootekoodi vaadates pakuks, et tegemist on Triscani toodanguga.
Kas termostaadi nii kiire riknemine on tavaline? Ja millise tootja termostaadi peaksin ostma, mis rohkem kui pool aastat kestaks?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-11-2012, 12:05 PM)erkilo Kirjutas: ...
Kas termostaadi nii kiire riknemine on tavaline? Ja millise tootja termostaadi peaksin ostma, mis rohkem kui pool aastat kestaks?
Paraku küll - näikse olevat üks ebausaldusväärne tegelane.
Vanasti oli Wahler see nimi, millele loota sai. Kuigi minul on mälestus kahest Wahlerist, mis teisel talvel üsna leigelt oma töökohustustesse suhtusid
Postitused: 51
Teemad: 5
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
(03-10-2009, 03:45 PM)marek Kirjutas: Kuna kere nr pole, siis pakun umbes.
320CDI/02-05a/648.961
Originaal termostaat h2.ee's 734kr
Jahutusvedeliku kogus 12l, vahetus 250000km või 180 kuud.
Millist jahutusvedelikku peaks seal kasutama!?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(28-12-2012, 03:53 PM)Luukas Kirjutas: Millist jahutusvedelikku peaks seal kasutama!?
MB orig. sinakas/roheline või vali siit:
http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/325.0_en.html
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
võtsin ka termostaadivahetuse ette. Tulemuseks siis et esimesel ostetud termostaadil puudus üks vedru. Teisel termostaadil aga avanemine juba 60 kraadi juures algab ehk garaazis töötades läks lõdvik äkki umbes 60 kraadi juures soojaks. Ühesõnaga esialgse termostaaadiga läks paremini soojaks. Muidugi pean tunnistama et ei ole koos korpusega termostaati vahetanud vaid ainult elemendi, elemendid samas mõõtudelt identsed. Järgmine mis sisse läheb ja mille tööd ma kavatsen kontrollida on QTH600K, sobib ilusasti sinna pessa.
Postitused: 51
Teemad: 5
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Ma vahetasin nii nagu ülalpool õpetatud näidise järgi koos korpusega!
Kõik toimis ja uus töötab ideaalselt!
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
[quote='Luukas' pid='194280' dateline='1357137197']
Ma vahetasin nii nagu ülalpool õpetatud näidise järgi koos korpusega!
Kõik toimis ja uus töötab ideaalselt!
[/quotemis välistemperatuuriga sõitnud oled nüüd uue termostaadiga ja kui pika sõidu peale 90 kraadi kätte tuleb?
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
29-08-2013, 11:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2013, 11:13 AM ja muutjaks oli erkilo.)
(29-11-2012, 12:05 PM)erkilo Kirjutas: Kuna termostaatide viga tundub olema tüüpiline, siis sai ka enda autol see suvel vahetatud. Mõned kuud tundus asi korras olema, st mootor läks ilusti soojaks. Samas nüüd mootori mittesoojenemise probleem jälle tagasi. Mootori soojenedes läheb ka termostaadist tulev lõdvik ühtlaselt soojaks. Seega tundub, et mulle on vigane termostaat sattunud. Arvelt tootekoodi vaadates pakuks, et tegemist on Triscani toodanguga.
Kas termostaadi nii kiire riknemine on tavaline? Ja millise tootja termostaadi peaksin ostma, mis rohkem kui pool aastat kestaks?
Minu probleem on küll ammu lahenduse leidnud, kuid kuna lahendus oli veidi tavapäratu, siis märgiks selle ka kaasfoorumlaste jaoks ära. Kui mootori temperatuuri näitas näidikuteplokis ja kliimaplokis 56-60 kraadi kanti, siis enne (järjekordselt) uue termostaadi ostmist sai igaks juhuks tegelikud mootori temperatuurid üle mõõdetud - odav Hiina päritolu infrapuna termomeeter näitas termostaadikorpusel 80+ kraadi. Ehk siis uue termostaadi temperatuuriandur oli otsad andnud ja näitas vähem.
Ok, ega siis midagi, kuna vana korpus oli alles, siis sai selle küljest võetud andur, uus andur vana vastu vahetatud ja asi korras - temperatuurinäidik tõusis ilusti 88-89 kraadini tavasõidul. Seda kuni selle augustini, kui näidikud hakkasid väitma, et auto tükib üle kuumenema ja seda mitte eriti suurte koormustega sõites. Esialgu küll mitte palju, aga 100-105 kraadine jahutusvedelik ning aktiveeruv elektriventilaator pole maanteesõidul päris normaalne. Kuna korra oli juba temperatuuriandur kala pannud ja kasutusel oli vana andur, siis oli see ka esimene kahtlusalune. Seda kinnitas ka külma (üle öö seisnud) mootori temperatuurinäit 35 kraadi juures, samas kui välistemperatuur küündis veidi üle 20 kraadi. St andur näitas ca 15 kraadi rohkem kui oleks pidanud. Kusjuures kummaline oli see, et ühel pikemal otsal hakkasid näidikuteploki ja kliimaploki jahutusvedeliku temperatuuride näidud lahknema, st kui näidikuteplokis oli seier ca 90-95 kraadi juures (lähedal tegelikule), siis kliimaploki arvates 105 kraadi.
Ega's midagi, tuli sammud seada esindusse temperatuurianduri järele. Kulutatud 16€ ja 10 minuti nokitsemise järel tundub probleem olema jälle lahendatud. Loodetavasti peab originaal kauem vastu kui Triscani oma. Loo moraal on see, et liiga madala (või suure) temperatuuri põhjuseks võib olla ka näiliselt korras temperatuuriandur.
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
termostaat siin sellise, minuarust suht hea hinnaga http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/?...473619,ln0 (pilt on millegipärast vale aga termostaat on ise õige, väidetavalt Motorad termostaadid on 30% uutest autodest kasutusel.)
ootan diskussiooni
|