Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Ajaloost ei tea midagi. Auto ise väga õige mudel.R6 diisel,tehase turboga, atm kast. Puhas sõidurõõm. Ökokas pealegi
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
12-09-2009, 10:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2009, 10:30 AM ja muutjaks oli Priit.)
Kas see 100 liitrine paak on ise vahetatud? Targemad ehk kommenteerivad.
Antall sylindre 6 (rekke)
Antall ventiler 12
Boring/slaglengde 87,0 / 84,0 mm
Slagvolum 2996 cm3
Kompresjon 22,0
Effekt 147 HK ved 4600 o./min.
Dreiemoment 273 Nm ved 2400 o./min.
Drivstofftank 70 liter
Felger 6 1/2 J x 15 H 2; med sportsunderstell: 7 J x 15 H 2
Dekk 195/65 R 15 91 H; med sportsunderstell: 205/60 R 15 91 H
Topphastighet 202 km/t
Akselerasjon 0-100 km/t 10,9 sekunder
Forbruk per 10 km
-ved 90 km/t 0,62 liter
-ved 120 km/t 0,81 liter
-ved bykjøring 0,93 liter
Transmisjon 4-trinns automatgir
Akselavstand
280,0 cm
Sporvidde foran / bak 150,1 / 149,1 cm; Sportline: 151,8 / 150,9 cm
Lengde 474,0 cm
Bredde 174,0 cm
Høyde 143,0 cm; Sportline: 141,1 cm
Snudiameter 11,27 meter
Totalvekt 2030 kg; fra 03/1994: 2050 kg
Egenvekt 1490 kg; fra 03/1994: 1510 kg
iflg. DIN 70020 (med drivstoff, reservehjul og verktøy
Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mina oleks natike ettevaatlikum. Uuri enne VIN kood välja, siis võrdle neid andmeid. Spoilerid on ilusad asjad, aga miks on tiivalaiendid juurde keevitatud? Sellist tööd armastavad üldjuhul teha meil lõunanaabrid.
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
teema võib lukku panna, see auto ei läinud kaubaks.