Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Tere
Sai siis eile öösel mu SEL il käigukast teise vastu vahetatud, aga sellel mingi huvitav probleem küljes - nimelt pea kohe lükkab neljanda käigu sisse.
Käsitsi vahetades pole probleeme, kõik toimivad, aga D peal kuskil 30-40 ni kiirendab ja siis kohe on neljas sees.
Kiirendustrossi sai näpitud, see ei muuda mitte, kui midagi.
Mis veel võiks viga olla
PS! Õli kogus on normis
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kas tross jäi ikka sama? Sest kui õigesti mäletan, oli neid "trossikojasid", kust tross kasti küljes juhtplokki läheb, erinevaid, osad olid vaakumiga ja osad ilma ja seal neid vahetades tekib kiirendustrossi vahe.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Rolz Kirjutas:Kas tross jäi ikka sama? Sest kui õigesti mäletan, oli neid "trossikojasid", kust tross kasti küljes juhtplokki läheb, erinevaid, osad olid vaakumiga ja osad ilma ja seal neid vahetades tekib kiirendustrossi vahe.
Tross on ikka sama jah, aga uut kasti tuli natuke ümber teha - õigemini yks jubin ära võtta. NImelt tehti ka uuendusena 3.8 mootorile kasti, millel on olemas see W ja S reziim, mida aga minu omal ei ole. Kiirendustrossi augus oli sellel mingi üks varras juures, mille me eemaldasime - selleks oli vaja kastil aju maha võtta alt. Kas see aju maha võtmine ei võinud midagi muuta?
Või peaks vana kasti aju külge kruttima, ehk siis hakkaks ka toimetama - vanal ju toimetas.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Need vanatüübi kastid on nagu s**t - ära puudu hakkab haisema
Krt seda teab mis sul seal vale on. No tähendab vale on see, et klapp on vales asendis, aga miks? See nv hakkan secmanil surveid kastis mõõtma - äkki saan töö selgeks.
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mitte S ja W, vaid E ja S
Aga seal selles kiirendustrossis kala peitubki, uuematel on kiirendustrossil vaakumklapp peal, mis tekitab ilmselt trossi siinile tema pesas mingi vasturõhu, et oleks asi sujuvam (või äkki mõjutab mingit pidi käikude mahalappimist, kui gaas lahti lasta?). Vanematel seda ei esine, uuematel ongi tross ja sealt tuleb välja üks pikk kandiline pulk, mis läheb vaakumklapi pesasse.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Aga mul on üle üks 722.311 kast, kui midagi muud välja ei mõtle.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Rolz Kirjutas:Mitte S ja W, vaid E ja S
Aga seal selles kiirendustrossis kala peitubki, uuematel on kiirendustrossil vaakumklapp peal, mis tekitab ilmselt trossi siinile tema pesas mingi vasturõhu, et oleks asi sujuvam (või äkki mõjutab mingit pidi käikude mahalappimist, kui gaas lahti lasta?). Vanematel seda ei esine, uuematel ongi tross ja sealt tuleb välja üks pikk kandiline pulk, mis läheb vaakumklapi pesasse.
Aga kui ma vana kasti aju peale õmblen, siis peaks teoreetiliselt ok olema ju?
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Katsu leida kuskilt uuema tüübi kiirendustross õige pesaga, vaakumi saad juurde vedada. Ma kaldun pigem arvama, et aju vahetamine lõppeb ¤#"#"¤%"¤%#"-ga....
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Rolz Kirjutas:Katsu leida kuskilt uuema tüübi kiirendustross õige pesaga, vaakumi saad juurde vedada. Ma kaldun pigem arvama, et aju vahetamine lõppeb ¤#"#"¤%"¤%#"-ga....
Noh see uuema tüübi kiirendustross ei muudaks enivei midagi, see teine toigas, mis tal lisaks oli oli täpselt sama hoova küljes, mille küljes ka kiirendustross on(selle teise hoova me eemaldasime ka juba), arvan et lihtsalt see E ja S muudavad seal vaid selle klapi asendit, muud ei midagi - sama oleks võimalik ka kiirendustrossiga teoreetiliselt teha, kuid poleks nii mugav.
Ja aju käis sellel niikuinii juba maha, kuna oli seest üsna roogane
Postitused: 33
Teemad: 5
Liitus: Apr 2010
Maine:
2
Tsitaat:aga D peal kuskil 30-40 ni kiirendab ja siis kohe on neljas sees
Huvitav, kas keegil on info, millal reeglina peab 4. käik sees olema, mis kiirusel? Ja teised käigud ka... Oli vist kusagil mingi taabel.
560 SEL
Postitused: 35
Teemad: 3
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Kusjuures mul oli sama probleem....
Oli vaja vahetada vända simmer ja kast tuli maha võtta korraks. Peale tagasipanekut sõitis niinagu enne. Järgmine päev sõitma hakates oli sama probleem et jättis käigud vahele ja sõit oli neljandaga
Ei aidanud seismajätmine - kõigi reziimidega liikumine (arvasin et mingi õhumull kastis) ega õli kontroll. Vaatasin üle vaakumi - ei miskit
Ja lambist hakkas ise uuesti normaalselt tööle.
Ei oska isegi arvata millest selline anomaalia tekkis.
Loodan et sul läheb ka ise korda
W124 230
W126 SEL
|