Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
w210 E240 '99 kord käivitub, kord ei käivitu. kord käivitub 5. korral, kord 25. kord 50. korral, mõnikord 75. korral. reeglina käivitub lõpuks alati, aga lihtsalt peale mitemandat proovimist see õnnestub.
temperatuur, niiskus, kellaaeg, tuule suund, tähtkuju ei oma mingit tähtsust.
SDS vigu sisse ei loe, ega ole ka ühtegi aktuaalset viga sees.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Kui ei käivitu, kas siis väntvõlli pöörlemist näeb? Neil muidu leivanumber vända andur( see siiski suureltjaolt just temperatuuriga seotud)
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
28-08-2009, 10:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2009, 10:43 PM ja muutjaks oli Priit.)
Mõni ussitanud ühendus? W124-l (E220) tekitas samasugust peavalu paar aastat tagasi näiteks ussitanud pingerelee. Vana-Kuuli Sass leidis see kord vea juhet külge panemata kohe üles, äkki on see ka w210 puhul nn tüüpviga.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
sry unustasin mainida, et enamasti käivutb ilusti s.t. "poolest pöördest".
kui vända pöörlemist ei näeks, siis oleks see ju kohe aktuaalne. kui oleks vigane väntvõlliandur, siis ju tavaliselt ei läheks käima peale a'la teist katset vaid mootor peaks jahtuma mingi 15-20min. vahest ei lähe käima ka hommikul või peale pikemat seismist. teine päev pole mingeid nähtusid töötab nagu peab.
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Tere !
Sai siis jälle üle pea 10-ne aasta komistatud MB nimelise apastraadi otsa. Sedapuhku osutus väljavalituks siis E240T '99, a see 2000 mudel, millel juba natuke teistpidi tuba on. Ehk siis seesama kiirliiklusvahend, millest Mareki teemas (käivitub/ei käivitu) juttu on.
Marek äkki nii osav ja tõstab teemad kokku, sest vastsel mersuomanikul hakkab küsilauseid ilmselt jaguma.
Sai siis teine soetatud sellise PuPu hinnaga teadmises, et esineb vigu.
1. Ei töötanud (vahetevahel) kojamehed ja suunad.
Imre juures sai mingid releed ümber pistetud - ja kae kurjamit, hakkasivad tööle.
2. Selle käimaminemisega on üks anomaalia jah ....
Kellad kõik taga, starter kerib, nagu mees - aga ei mömmigi.
Mõnikord esimesel, mõnikord viiendal, mõnikord saja viiendal korral. Seni ikka lõpuks läinud.
Järgmisel nädalal Tartusse DIA autokirurgiasse minek, sest kohaliku MB esinduse diagnostik asjast jagu ei saanud.
3. Roolil asuvad nupud ei funkka.
Põleb ka airbagi tuli ja pasun ei tööta.
Naised saunas rääkisid, et tõenäolisim viga on mingisugune ühenduslint nuppude ja ajude vahel.
Kas see igal mudelil ja mootoril ja aastakäigul oma, või võib sobida ka mingi muu ?
Mis hinnaklassist see vidinas võib olla uuena/kasutatuna ?
Loodan konstruktiivset dialoogi ja mitte kõvasti pasunasse saada, kui mõni küsimus siinsetele olijatele loll tundub.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
29-08-2009, 10:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2009, 10:34 AM ja muutjaks oli Priit.)
W124 E220 (e siis 110 kW 16 klapiga) olid mul sümptomid täpselt samad. Pingerelee sel autol asus aku taga katte taga ja ussitamise põhjuseks oli kas peale tilkunud või kondensvesi (kusjuures väljast ei paistnud releel eriti midagi viga olevat, ainult relee peal kaitsme kaane alune oli udune). Veakoode ei pruugi see viga ka anda, sest kui käima läheb, töötab ju OK. Oled üle vaadanud?
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
29-08-2009, 10:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2009, 10:46 AM ja muutjaks oli meesmetsast.)
Kõik andurid, k.a vändaandur, spetsialisti poolt testriga üle kontrollitud. Pingerelee ka kontrollitud. Vool tuleb igale poole peale.
Samas ühtegi veakoodi ei näita.
See spets (MB esinduse diagnostik) pakkus ühe võimaliku variandina veel välja, et äkki on mootori kett välja veninud ja mingid signaalid siis ei lähe kokku ?!
Kuigi auto spidojärgne läbisõit on 190 tuhhi, mis V6 mootorile peaks olema ju täelik kökimöki.
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Minu M119-l ei tekitanud vändaandur küll mingeid käivitusprobleeme.
Väita, et tegu oleks W210 tüüpveaga......
Siin on tegu M113-ga.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
martiini Kirjutas:Minu M119-l ei tekitanud vändaandur küll mingeid käivitusprobleeme. tuttaval oli 93a M119 ja olid täpselt sellised nähud nagu enne kirjutasin.
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Minu oma jäi nn. "pöördesse minemisel" uimasemaks.
Erinevusest sain aru alles siis, kui andur vahetatud(ma ju suht penskari sõidustiiliga ka ).
W124 vs. W140 vs. W210 M119 nn. "electronic box"-id on totaalselt erinevad asjad.
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Täienduseks veel niipalju, et kui käima läheb, siis töötab nagu Antsu viiul.... kuni järgmise seismajätmiseni - ja siis hakkab loterii uuesti pihta.[/b]
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
30-08-2009, 09:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2009, 09:18 AM ja muutjaks oli Priit.)
Küsin edasi. Kui süüte sisse keerad, kas bensiinipump järele tuleb, kui auto ei käivitu? Minu omal oli nii (küll seoses pingereleega) - keerasin süüte sisse ja kui pumba järgi tõmbas (kuuldav surin hetkeks), läks käima, muidu mitte. St kas küünlad ka peale pikka käiamist on märjad, kas keegi on uurinud?
Ja veel üks mõte - kas autole pole ise (varasemate peremeeste poolt) signat või immot aretatud, mille mõni ühendus või immo ise "kalada" võib?
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Kõik tuleb järgi, kõik andurid releed ja mida iganes kontrollitud 3-me õhtu jooksul.
Küünlaid pole kontrollinud. Loogiliselt võttes nendes pole ka viga, sest senini mingil ajal hiljem ikkagi ta käivitunud ....
See isearetatud signa - immo oli ka minu esimene mõte, kuid see oli eelmise omaniku poolt juba maha katkutud ja nii, et nendest ühendusejälgedest ka midagi kriminaalset ei anna tuvastada.
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
ma ei tea, kas sinu autol võib viga olla selles aga minu 96.a. 210-l oli analoogne jama, ei saanud käima aga kõik nö asjad võttis taha, nimelt oli viga põhja all olevas käigukasti juures olevas anduris(ehk targemad oskavad öelda, mis andurist juttu). Auto sain k2ima nii, et tõmbasin k2igukangi N peale ja siis süüdet.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Taffinaff Kirjutas:ma ei tea, kas sinu autol võib viga olla selles aga minu 96.a. 210-l oli analoogne jama, ei saanud käima aga kõik nö asjad võttis taha, nimelt oli viga põhja all olevas käigukasti juures olevas anduris(ehk targemad oskavad öelda, mis andurist juttu). Auto sain k2ima nii, et tõmbasin k2igukangi N peale ja siis süüdet. siis ei võtaks starterit järgi, aga võtab.
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Taffinaff Kirjutas:ma ei tea, kas sinu autol võib viga olla selles aga minu 96.a. 210-l oli analoogne jama, ei saanud käima aga kõik nö asjad võttis taha, nimelt oli viga põhja all olevas käigukasti juures olevas anduris(ehk targemad oskavad öelda, mis andurist juttu). Auto sain k2ima nii, et tõmbasin k2igukangi N peale ja siis süüdet.
Sul ei läinud üldse, aga mul seni ikka x korral läheb
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Nojah??? niipalju uuritud ja ei miskit. Kus seda siis uuritud täpsemalt on? Muideks 112 ja 113 mootorid ei pruugi lugeda väntvõlli anduri viga. Kui mootor ei käivitu sellepärast, et kett on veninud ,siis on seda näha kohe synkrooni staatusest testriga. Üks tobe juhtum oli kunagi ühe 210 cdi mootoriga. Sellel oli hooratas lahti ja sealt tekkis sünkrooni viga aegajalt sisse. Aga kui see viga ikka tihti esineb saab seda kindlasti diagnoosida.
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Nonii, jagame siis koduse ülesande lahendajate vahel peavõidu välja !
12 points goes to ............ neile, kes pakkusid vändaandurit.
Täna sai siis Tartus DIA autokirurgide juures käidud ja veerand tunniga oli selge, milles kala. Tunnike veel käis varustaja kohalikus MB esinduses uue jubina järgi ja voilaa !!! - kodusõit võis alata.
Tänud kaasamõtlejatele.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Nonii, nyyd nõuame ka auhinda
Ma pakkusin ka seda - auhinda, auhinda
|