Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Tervist! Üleeile sai omale soetatud MB w202 C220 (110kW bens.) 95a. Sport. Algselt väga probleeme masinaga polnud kuid nüüd on jamasid küll välja tulnud Mõtlesingi siis foorumisse tulla (ehk leiab abi) ja loodetavasti ka MB klubiga hiljem liituda.
Kui otsingust leiab minu küsimustele vastused, siis vabandan ette ära, kuid ise ei leidnud kahjuks..
Esimene asi oleks, et kas keegi oskab öelda kuidas W202 konditsioneer töötama hakkab? Mul endal on selline tunne et kui külma peale keeran siis automaatselt juba läheb ise tööle, ilma midagi muud vajutamata. Või ongi Mersudel nii?
Teiseks on auto väga pirtsaka loomuga - asi nimelt selles, et järsult gaasi vajutades hakkab tihtipeale tõrkuma ja ei jõua minna ning pöörded liiguvad max 3000ni ning vahel kohapeal seistes hakkavad pöörded lambist kõikuma kuni väljasuremiseni. Samas mõnikord on auto nagu täiesti korras mootori kohapealt. Kütusepump on eelmise omaniku poolt vahetatud, ja ise ei oska ka millegi peale eriti tulla
Kolmandaks on auto tagaosas imelik krigin, kragin kui pöörata ükskõik kummale poole, ei tule päris tagasillast vaid nagu rohkem salongist või mulle lihtsalt tundub.. ja samas käiku vahetades teeb ka sild häält - ju sealt siis puksikesed vms. vajavad vahetust.
Kuid kõige suurem on mure selle mootorihädaga siis, oleksin ka tee peale jäänud, kuid õnneks annab edasi sõita nii, kui hoida pöörded võimalikult kõrgel ja kasutada väikest käiku.
Aitähh ette kõigile abistajatele ja vastajatele ning mainin ka ära et on plaan diagnostikasse minna ja ehk saab sealt vastuse ma loodan..
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Tõrkuva mootori häda arvatavasti rikkis õhukulumõõtja, see on C klassil põhiline viga. Konditsioneer hakkab ikka nupust tööle. C klassil ei oskagi öelda, kuid vanematel nupp kirjaga EC.
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
hmm.. EC nupp täitsa olemas, ise arvasin et sellel midagi ökonoomsusega pistmist vms, et paneb kondi kuidagi vähem puhuma.. õhukulumõõtjat arvasin ise ka siinsete teiste teemasid lugedes, et paistis nagu sarnane häda. Kuid suured tänud abi eest
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kui EC nupp põleb, siis konditsioneer ei tööta ehk on economy reziimis.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
tagasillas krigisevad arvatavasti silikoonpuksid. Tõmga õhulugeja juhe lahti mine tee proovi sõitu kui oli parem siis on viga selles. Saab sõita ka ilma õhulugejata kuid minek ei ole see ja kütusekule on kah suurem kui terve õhulugejaga.
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
29-07-2009, 09:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2009, 05:00 PM ja muutjaks oli Maarekk.)
DIA autodiagnostika elektrivigu ei näidanud mitte miskit - kõik korras. Ja õhulugejaga pidi nii olema, et kui see vigane, siis puterdab auto koguaeg, mitte et vahel korras ja vahel pirtsutab. (Sealt antud info põhjal siis..) Igatahes sain C-klassi kohta palju uut infot ja normaalne koht on. Diagnoosiks pandi mulle siis see, et sõel (kui mäletan õigesti) takistab paagis kuidagi kütte jooksmist ning parandada annab seda nii, kui puhuda pumbapoolsest voolikust.
EDIT: Võtan sõnad tagasi, rikkis õhukulumõõtja kohta ei näitanud nad mitte mingisugust infot, samuti jagati valeinfot sõela kohta.
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Vanematel mersudel ei ole seal midagi elekrilist ja ei pruugi olla ka õhulugejat. Minu omal ei olnud.
Diagnost käib kuulamise, kogemuste ja visuaalse jälgimise teel
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
30-07-2009, 02:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2009, 02:31 PM ja muutjaks oli Maarekk.)
minul täitsa õhulugeja ja diagnosti jaoks pistik olemas. vaatasime mitme eri programmiga ja erineval viisil kõik vajaliku ja huvi pakkuva läbi. Ei arvaks, et mul nüüd nii vana Mercedes-Benz ka on..
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
08-08-2009, 04:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2009, 09:57 PM ja muutjaks oli Maarekk.)
niinoo asi nüüd nii, et kui õhulugeja pistiku lahti võtan, sõidab auto normaalselt, panen külge - siis mõne aja sõidab normaalselt ja vahel jamab ja siis jälle normaalselt. Kuidas siis tegelikult asi on, räägiti küll DIA's et kui lugeja õhtal siis ta ei tööta üldse, mitte et vahel jamab ja DIA's elektrivigu ei leitud, kuid nüüd siiski usun et viga õhulugejas? Vahepeal sai juba mootorijuhtmestik vahetatud (suured tänud kasutajale hents99), kuna arvasin viga selles olevat, nüüd ka uus kütusefilter, õhufilter. Sõelas viga ka olla ei saa kuna siis ta jamaks ka siis ju, kui õhulugeja lahti ühendatud on.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
sul võib juhtuda ,et asi on selline õhulugeja on must. Mingil hetkel mõõdab õigesti õhu kogust mingi hetk mitte. Ja sellest ka tekkib mootori ebaütlane töö. puhasta õhulugeja mingi elektrikontakti puhastajaga ära (ära suru õhuga puhtaks puhudes liiale mine). Või kui saad lase arvuti külge laduda ja tehke üks väike sõit. Arvuti peaks suutma sõiduajal näidata vigast õhulugeja konfintsenti.
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
10-08-2009, 09:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2009, 04:58 PM ja muutjaks oli Maarekk.)
tänud vastuse eest, kahjuks arvuti külge ladumisvõimalust pole, aga proovin puhastada seda kuidagiviisi, ehk aitab
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ja võib proovida ka minu õhulugejat, mul üks samasugune üle.
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
22-09-2009, 04:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2009, 05:02 PM ja muutjaks oli Maarekk.)
Terv,
tekkis küsimus, kas mootori külmalt värisemine on normaalne? (Kapotialt vaadates liigub nagu ameerikamuskel) Väristab ka istmiku alt külmana päris kõvasti (: . Ise mõtlesin, et mootoripatjades asi ju olla ei saa, kuna siis ju oleks probleem sooja mootoriga samuti? või eksin.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
ei tohiks nagu küll rappuda. Mul on muidugi v6 mootor w202 aga see töötab küll nii ühtlaselt ,et sinna võiks küll mündi serviti peale panna.
Kindlasti rapub r4 veits rohkem aga mitte ikka nii kõvasti ,et asjad peaks kukkuma ja süda läheb pahaks sellest kõikumisest.
Vaata küünalde ja juhtmete seisukorda see võib tekitada probleeme.
Aga mootoripatju võiks kah lähemalt uurida. Need on geelpadjad või hüdraulilised kuidas keegi nimetab neid. Piisab sellest kui need padjad mõralised, et kere rappuma sada.
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
24-09-2009, 06:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2009, 06:06 PM ja muutjaks oli Maarekk.)
küünlad ja juhtmed vahetatud. seega siiski mootoripatjades võib ainuke viga olla hetkel, mis endalgi pähe tuleb, aitäh (:
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
mul täpselt sama auto...huvitab kus juhtmed ostsid ja mis hinnaks ?
Raputab ka nats...
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
küünlajuhtmed tellisin ladu24.ee'st ja hinnaks neil oli 1700 miskit pluss saatekulu, seega mitte kõige odavamad. (aga selle eest NGK omad, peaks nagu kvaliteeti olema..)
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
aga kas sul on kah iseseisvad süütepoolid (igale küündlale oma süütepool?) kui jah siis võib olla ,et nendest üks vigane või on sul halvad küündlad.
(Sinna pidavat sobima ainult NGK-iridium või BOSCH-platinum). Juttude järgi pidid teised küündlad seal poolide elu lõpetama. Mis moodi seda ma ei tea.
Postitused: 21
Teemad: 8
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
16-11-2009, 09:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2009, 10:57 AM ja muutjaks oli Marcuz.)
Maarekk, kas said tõrkuvast tühikäigust lahti? Mul sama mudel ja sama kala - tõrgub, hüppab ja poob kinni, vahepeal kõik norm.
Postitused: 21
Teemad: 8
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Võtsin õhulugeja pistiku lahti, tühikäigul töötas ilusti, aga sõitma hakates hakkas kohe puterdama ja võimatu oli liikuda. Mis selle viga võib olla? Siinsest teemast lugesin välja, et peaks lahti ühendatud õhulugejaga sõita saama...
|