Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw
#1
Mark: Mercedes- Benz
Mudel: 190E
Aasta: 1985
Mootor: Bensiin
Kubatuur: 2.0
Võimsus: 90 kw
Odomeetri näit: 196 000
Värvus: Must
Lisad: El. katuseluuk....thats it folksIcon_biggrin

See antud MB oli ja on minu esimene auto. Sai soetatud 2006-ndal aasta augustis Tartust Gefi Autolammutuse platsi pealt. Kuna vanus oli juba käes ning load kaa omatud, siis tuli leida auto. Esmalt käisid läbi mõtted, et ostaks sõbra õe käest Mitsubishi Lanceri, ptui, kuid õnneks ema elukaaslane kui vana MB austaja helistas ja ütles, et Gefi platsil on must c-klass. Sai jutt ära kuulatud ning järgmine päev sinna sõidetud. Koha peal selgus, et auto ei sõida ning viga ei teata, mis peale tuli siis mul välja uurida, mis autol viga on. Kuna auto ei olnud Eesti registris, milletõttu ei saanud autot lihtsalt pukseerida, aga risk sai võetud ja lähimasse remonditöökotta mindud. Muidugi enne seda öeldi, et sa pead auto ära ostma, enne ei saa kuhugi minna. Seega võtsin topelt riski.

Koht kuhu saabusime, oli Põlva mnt. ääres Vana- Kuustes, kus olid omaette fruktid, üks nendest oli täis nagu tinavile ning ainult määris pähe, et sain vastu pükse ja, et miks ma ostsin sea kotis. Too hetk ei kõigutanud mind see karva võrdki. Kutid siis uurisid masinat, käiasid, võtsid pritse lahti, pumpasid kütet ning vedasid köie otsas, ei miskit.

Hakkas ka siis juba aeg ühelepoole jõudma ning selgus tulema, et nendest mehhaanikutest asja ei ole. Auto sai siis viidud maale ning järgmisel päeval otsustasin ise asja uurida- Kiskusin klapikambrikaane maha ja oh üllatust- nukvõlli hammas ratas oli lahti end keeranud ning nuka otsast peaaegu, et maas- pole ime, et see mootor elujõudu ei näidanud. Sai siis otsitud, mees, kes teeks vajaliku töö, et mootor tööle saada. See tähendas, et vaja oli klapd lihvida, klapisääretihendid vahetada, kolvi rõngad ning loota, et kolvid ise mõraseks pole löödud.
Selle mehe leidsin Tartust, Tehase tn.-st nimega Mati, kes ütles, et võta plokikaas maha ning too mulle ning mille peale see mul maha lendas nagu naksti. Paar päeva hiljem helistas ning ütles, et too auto sinna, paneb ise epale tagasi ning paneb tööle. Ja jälle paaripäeva pärast oli auto valmis ning ootas mind. Sai siis sisse istutud ning süüdet keeratud ja poole pöörde pealt käivitus ilma probleemideta, väike klõbin oli kaa kosta, aga too hetk ei osandu ma sellelt mootorilt enamtki oodata.

Tänase päevani on masin mind siiralt teeninud kuid eks ajapikku ole tekkinud ikka väikseid vigu, mis vajaksid elimineerimist või õieti parandamist.

Praeguseks on klapi klõbin võrreldav õmblusmasinaga ning auto on ka üle elanud ühe avarii ning ühe kuradima jobu ebaproffesionaalse parkimis oskuse parklas, mille tagajärjel süüdlane on seni teadmata.

Selle auto tuleviku vaadet peaksid välja nägema üsna kurjad. Aga sellest siis, kui asja kallale on asutud.

Pildid siis kah
[Pilt: Foto0273.jpg]
[Pilt: Foto0274.jpg]
[Pilt: Foto0275.jpg]
Vasta
#2
Teid hulle Tartrlasi tundes, haistan pisikese turbo ja VEMSi lõhna - millas valmis saab?Big Grin
Vasta
#3
Indrek Kirjutas:Teid hulle Tartrlasi tundes, haistan pisikese turbo ja VEMSi lõhna - millas valmis saab?Big Grin


Kurat, läbi närisidIcon_biggrin

Valmimis aega nüüd küll ei saa öelda, sest ma ei tea täpselt kuna ma alustada saangiIcon_twisted
P.S Ikka suurem, ikka suurem turbo seekordTongue
Vasta
#4
Lõpuks tegid ka teemaSmile. Masin muidu suht äge, lippab päris hästiEusa_dance. Üks suur pluss sellel autol on pea roostevaba kereThumbsup

Projektikaks võiks see masin küll hakkataIcon_cool
Vasta
#5
Ei tea jah, mis värk on, viimasel ajal kutsikas moodi läinud. Mõni ostab SEC`i kõrvale, teine SEL`i - nagu mingi tagasiminek.

Aga loodame kõike paremat. Minek on praegu kuidagi väga kahtlaselt hea, midagi on selle mootori juures korrast ära, ise kahtlustan jahutusvedeliku nirisemist silindrisse.
Vasta
#6
Krt ma ei usu, et jahutusvedelik silindrisse niriseb, sest sellel autol on jahutusvedeliku tase koguaeg normis. Pigem kuskil midagi süütega paigast või pritsega ning sa ka mäletad ju ise, et kommuka üks vaakumi vms. kanal oli täidetud silikooniga. Ah, mis seal ikka muretseda...küll ta veel nii kaua kestab, kuniks sinna aiste vahele miskit muud asetatakse.

Igaljuhul veel autost nii palju, et Autole on tehtud iga suve lõpp põhjale korrosiooni kaitse, vahetatud tungraua pesad, autol on madaldus vedrud, Hr. Lõokese käest saadud 190 D esimesed laternad, kuskilt Väike- Maarja auto lammutusest saadud kapott ning kapotti/tulede kinnitus laud, radiaator automaat kastiga pärinevalt kustikalt Tallinnast ning esimene stange on pärit Võrumaakonnast sealt mehelt kellel on laudatäis Mercedes-Benz varuosiBig Grin

Interjööriks on kaa eriliselt ebamugav ning mitte hingav termatiiniga kaetud istmed- näeb välja aga mugavus tulemus on nulli lähedane.
Veljed pärit w203'lt, Ronald'i omad 16"
Summuti sai nooruses lisatud kuna autol ostes seda ei olnud.
Sihik on juba vist kolmas sellel autol, sest osadele tibladele see ikka riivab silma ning minekut ta sealt teeb...

Veits vaja ikka näppimist ning kere uuesti ülevärvida, siis on Glimrende!!

Nokitsemist o
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 2,0B 1983 secman 50 20,885 23-02-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: secman
  Minu S600 W221 aastast 2006 indrek 13 1,966 06-11-2022, 03:04 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  MB w201,190,1986 - Sten sten130 536 450,682 21-02-2021, 05:56 PM
Viimane postitus: sten130
  w201 1989.a - Rainiskoop Rainiskoop 313 253,235 20-04-2020, 02:40 AM
Viimane postitus: Rainiskoop
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 11,216 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul Paul 64 52,650 14-12-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: Paul
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 34,283 23-08-2015, 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 24,099 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu G 300 merslane 13 13,234 25-07-2013, 07:24 PM
Viimane postitus: ksiiri
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 30,051 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne