Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E 320 cdi
#1
just äsja sai ise lõuna-saksast toodud, E320CDI, 2000a
äkki on kellegil midagi õpetlikku öelda, mida peaksin kiiremas korras üle vaatama ja jälgima, et hiljem remontides ja raha lugedes nutma ei peaks Smile

Vasta
#2
uue kasutatud auto pakett:

mootoriõli
tosool
roolivõimu õli
piduriõli (silberis, spets masinat vaja)
käigukastiõli
eelsoojendusküünlad
ventika rihm (ka tuntud kui kiilrihm)
kõik pirnid (niikuinii on tsentrist välja põlenud. xenone ei viitsiks vahetada lihtsalt niisama Tongue)
eelpool nimetatud õlidele filtrid juurde
õhufilter
salongi õhufilter
mõni vahetab tosooli reservuaari korgi ka ära. ma vahetasin ainult paagi Tongue

klotsid-kettad-sillaosa jupid vastavalt vajadusele

kindlasti diagnostika ära teha

nii jutti nagu rohkem ei tulegi ette. aga need tuleks kohe ära teha Smile
...
Vasta
#3
see käigukastiõli teema langeb vist välja vvähemalt minu autol pole seda kuskilt kontrollida või juurde valada.
Vasta
#4
tean üht 2000.a. w210 e430 millel on käimakasti õli vahetatud. mõtle hoolega. saab ikka kontrollida ja juurde valada samast august.
...
Vasta
#5
millisest samast august, kas selleks kõlbab iga auk või võib seda kraavist ka teha
Vasta
#6
kontrollida ja juurde valada saab samast august.
...
Vasta
#7
okey võibolla manuaal kastiga autol saab seda teha mul steptroonikul pole ei varrast kust kontrollida ega pole siis seda auku ka või on mingi muu koht kaigukastil.
Vasta
#8
Minu autol sai see tehtud ning steptronic kast on peal. Õige mees peab seda tegema ning mitte ainult õli vaid ka tüüpveaga pisitihendid ja muu stuff vahetatud -õli jooksis kastist läbi 9l ning seda ainult Silberist osta!

Kui enne oli käiguvahetus sujuv siis nüüd üldse puudub see -läheb edasi nagu rakett:biggergrin:
MB C320CDI
Vasta
#9
Rehvid tasakaalu ja sillastendis esi ja tagasild üle vaadata.
Töötavaid eelsüüteküünlaid pole küll mõtet niisama vahetada, kui läheb 2 või enam küünalt, siis on mõte kõik ära vahetada.
Vasta
#10
Et käigukasti õli saab ikka vahetada . . . ainult,et uutemaltel mersudel pole enam endal mõõtevarrast vaid spetsiaalne mõõtevarras . . . teeninduses . . .võid ka endale osta . . . midagi 1400 raha maksab.

Kuid ei pea kindlasti Mercedes-Benz keskuses vahetama . . . imrel kadakas ka see sama originaal õli olemas ning mõõtevardad ja asjad.

Kadaka poes ka vist see õli müügis . . .

Kuid muid kohti teagi . . . kus võiks saada veel seda õiget õli mis sinna sisse käib.
Vasta
#11
soul Kirjutas:Rehvid tasakaalu ja sillastendis esi ja tagasild üle vaadata.
Töötavaid eelsüüteküünlaid pole küll mõtet niisama vahetada, kui läheb 2 või enam küünalt, siis on mõte kõik ära vahetada.

Töötavaid eelsüüteküünlaid pole jah mõtet vahetada, aga kui juba vähemalt ÜKS küünal on läbi, siis KOHE vahetama, muidu ei pruugi seda küünalt sealt kätte saada muudmoodi, kui ainult plokikaane mahavõtmise teel. Been there, done that...

Kuna tegemist CDI mootoriga, siis kannataks pihustialuseid vaskseibe kah kontrollida. Kui kontrolliga hiljaks jääd, võib kah jälle kalliks minna, kui õigel ajal teha, siis ei maksa suurt midagi see remont.

...allakirjutanu on seda kallist teed käinud ja just eelmise omaniku hooletuse tõttu. A noh, mul uuena Eestist ostetud auto kah ja no kes see Eestimaal ikka viitsib hooldada autot - ikka sõidetakse nii kaua kuni just otse küljest ei kuku midagi... ja see järgmine omanik on siis kohustatud tegema eelmise tegemajätmised ära.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#12
milleks vaevata end? ei ole nii kallis ju. vahetad korra ära kõik ja ei ole mingit muret, et keset talve siis kui sul just kiire on või oled üldse teises eesti või maailma otsas, et peaks kuskilt teenenduse aega sebima ja nuputama kuidas -25 juures autot käima saada.
...
Vasta
#13
panin "kadaka imre" juurde aja kinni - vahetan kasti õli ära tema juures
tegelikult natuke jahe sees kah, pole midagi temast enne kuulnud - kas ikka võib usaldada - päris tähtis operatsioon see kasti näppimine

Vasta
#14
no tegelikult...

loe kindlalt sõnad peale! mina seda ei teinud ja kahetsen.

kui alt kaas maas ja kõik õli väljas siis vaja ülevalt õli peale niikaua kuni turbiinist puhast õli hakkab välja voolama.

ja ära lase end sellest häirida, et Martin või keegi vastu jörisema hakkab. liiter-kaks võib õli rohkem minna aga nii saad täiesti puhta õli kasti. turbiinis suht palju seda shitt kinni kui läbi ei pese..
...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 550 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  E350 CDI W212 4MATIC - DPF sensor chrishere 18 2,487 17-05-2022, 04:00 PM
Viimane postitus: chrishere
  Mercedes w210 e270 cdi esisilla vedrud ZEBRA111 2 1,738 15-05-2021, 11:52 PM
Viimane postitus: ZEBRA111
  E350 CDI kiirendamine KsenoonE 1 1,659 14-04-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: Exabot
  W211 E320 CDI 2003 150kw Shottyhoster 15 3,873 19-01-2021, 01:27 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E280 CDI 2007 140kw kasti asemele -165kw käigukast DaddyV 2 1,479 21-12-2020, 07:45 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E 270 CDI torude leke radiaatorite juures AloL 6 4,388 07-11-2019, 10:39 PM
Viimane postitus: AloL
  E320 CDI ei käivitu 4-Matic 5 4,274 01-02-2019, 10:32 AM
Viimane postitus: mikkhh
  W 211 E 280 cdi 4 MATIC tagurdades kolks Raivo-a 0 1,768 06-10-2018, 11:53 AM
Viimane postitus: Raivo-a
  w211 320 tiksub turbiin 2 3,333 26-09-2018, 07:49 AM
Viimane postitus: madis71



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne