Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tagumik maas, rattad lääpas.
#1
Auto on '84 MB 190. Tagumik maas, tagarattad lääpas.
Kui panna uued vedrud, kas siis lisaks sellele, et tagaots tõuseb, lähevad ka rattad normaalseks või jäävad nad ikka mingis värdasendis alla.

[Pilt: img_4a2b958f7a7d2.jpg]
Vasta
#2
Hea küsimus. Kas rattad loksuvad kah, kui üles tõsta? Uitama kipub (nelikroolimineRetard)?

Pakun, et otseks ei lähe. Miks, kohe selgitan.

Meite säästukal oli samamoodi ratas lääpas. OK, olid puksid kulunud ja ratalaagrid loksuga ning vedrud surnud.

Nüüd on KÕIK uus. Vana jäi ainult sillatala. Stendis käidud, keeratud, mis andis. Ja ikka on lääpas. Ei kisu, ei uita. Rehvi vist kah ei söö, vähemalt sõidetud 600 km jooksul pole midagi märgata.

Aga lääpas on ikka...

Kahtlustan, et meite masinal sillatala on sihtotstarbelise pruukimise tõttu järele andnud. Mitte palju, aga veidikene. See pole ju tegelikult muud, kui mõned karbikskeeratud ja seejärel kokkupunktitud mõnemm pleki lehed.

Kui aga seda lääpasolekut põhjustavad kulunud puksid, siis võiks püsti minna küll.

Iseenesest peaks kutsika (ja nelja) mitmikhoobvedrustus hoidma ratta seadenurga kogu aeg samana. See on ju kogu asja mõte.
Vasta
#3
Tere, ei hakanud uut teemat tegema aga sama probeleem w124l-93a 300d.Mille vahetusest tuleks alustada?Tagumised suured puksid pidid läbi olema kas nendest oleneb ka tagumiste rataste kalle?Või peaks alustama tagumiste vedrude vahetamisest kuigi mötlesin esivedrudelt keeret maha võtta kuna esiots nagu dziibil?!Eelmisel w124 oli sama probeelm aga see saigi nii müüdud ja ise ei jõudnud midagi vahetada.
Vasta
#4
Lääpas rattad - paindunud õõtsad, tavaliselt ülekoormuse tagajärg
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#5
Mis oleks nende asjade kaubanduslik nimetud, mis mul vaja uued,taga-alaõõtshoova liigend?ja siis juba puksid ka seal vaja vahetada.Ja mulle öeldi,et tagumised "suured" puksid läbi, äkki keegi oskab öelda millised siis tellida, sest tagumistel puksidel valikuvõimalus netis nii suur, saaks kohe ära tellida ja lasta ära teha, vaatab kas muutub midagi.
Vasta
#6
Tead neid põhjusi on nii erinevaid, et mine tea. Minul on tagaratas kalde all vaid tänu vedrule...õigemini tänu vedrupadjale, samas pole see kalle nii jõhker.
Vasta
#7
MB õõtsad ei ole vist nii usinad venima, võrreldes teist marki ja samast klassist masinaga.
Sirget on märksa raskem pikemaks venitada, kui täisnurka. Kulunud puksid ja liigendid teevad rohkem kurja, kui lihtsalt kolin tagasillas. Suured puksid pole minu arvates venimiseasjaga niiväga seotud.
201 202 124 210
Vasta
#8
aga auto on väga vaikne, august läbi sõites ei kuule midagi aga selle eest ujub kui kiirus 90 peale jõuab.
Vasta
#9
minul olid ujuma hakates läbi reguleerimisvardad ja sarniirid. aga mis sa ikka siin enam ennustad... mine kuskile töökotta ja lase üle vaadata.
Vasta
#10
Kui tahta head tulemust,tuleks kõik neli paari tagumisi vardaid korraga ära vahetada ja muidugi vedrud ka,sest pildi pealt on näha,et rattad on ikka väga koopas.Mis puudutab vedrude vahetusse siis soovitan kindlasti originaal vedrude kasuks,et mitte pärast vedrude keerdude maha lõikamisega ei peaks tegelema,et auto taga osa normaalkõrgusele saada.

Vasta
#11
no mul nii lääpas ei ole aga teen siis proovi ja kirjutan siis kuidas tulemus jäi ja kas sai korda.
Vasta
#12
(14-10-2010, 10:32 PM)secman Kirjutas: Lääpas rattad - paindunud õõtsad, tavaliselt ülekoormuse tagajärg

Sellel on ju multilink - seal ajab alumise õõtsa paindumine ratta hoopis vastassuunas kaldu. 115/123/126 on küll see läbipaindumise teema. Lisaks aluhoobade korral veel rummulaagri kulumisest tingitud lõtk.

Kas auto õigele kõrgusele ajamine teeb kallet väiksemaks?
Sillatala padjad ratta kallet ei mõjuta, kuid hoovastiku pukside kulumine küll. Kurb on asja juures see, et seal ei kulu mitte üks konkreetne, vaid tihti on iga puks natuke kulunud ja nende lõtkude liitumisel hakkab tagasild oma elu elama...
Vasta
#13
(18-10-2010, 09:17 AM)v6sa Kirjutas:
(14-10-2010, 10:32 PM)secman Kirjutas: Lääpas rattad - paindunud õõtsad, tavaliselt ülekoormuse tagajärg

Sellel on ju multilink - seal ajab alumise õõtsa paindumine ratta hoopis vastassuunas kaldu. 115/123/126 on küll see läbipaindumise teema. Lisaks aluhoobade korral veel rummulaagri kulumisest tingitud lõtk.

Kas auto õigele kõrgusele ajamine teeb kallet väiksemaks?
Sillatala padjad ratta kallet ei mõjuta, kuid hoovastiku pukside kulumine küll. Kurb on asja juures see, et seal ei kulu mitte üks konkreetne, vaid tihti on iga puks natuke kulunud ja nende lõtkude liitumisel hakkab tagasild oma elu elama...

Icon_redface
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne