Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Auto on siis 190D ja asi on selline, et sellise tavalise kiirusega (90km/h) sõites kisub auto väheke vasakule. Väga hull asi pole, aga kui rooli lahti lasen, siis kaldub auto ise vasakule, otse sõites peab rooli natuke vastu hoidma. Ma panin ka tähele seda, et selle kiskumise pärast hakkavad esimesed rehvid kuluma. Imelik on aga see, et ühel rehvil on kulutanud sisemist ja teisel välimist serva.
Oskate ehk öelda, milles probleem ja kust mida tuleks reguleerida. Mingil rooliotsal on vist väike lõtk ka sees, uus on olemas, aga pole veel jõudnud vahetada. Autoga tuleks sillastendis ära käia ikka, aga tahaks teada milles probleem ja äkki saab ka ise remontida.
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
mina läheks sillareguleerija juurde!
Postitused: 64
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
vaheta rooliots ära ja mine sillastendi...seal pannakse nii kokkujooks ja kui külgkalded paika...siis on asi timmis
Mb W124 300CE 3.0 132kW
Kontakt:56694123
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Põhimõtteliselt saan ma silla tasuta ära reguleeritud, aga tahaks just teada mida seal vaadata või reguleerida tuleks. Kui rooliots loksuks, siis peaks ju tegelikult lihtsalt rehve hakkama kulutama, aga mul kisub millegi pärast väheke vasakule ka.
Postitused: 64
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kui kokkujooks on paigast ära siis hakkabgi kiskuma ja ega seal ei olegi peale kokkujooksu ja kallete reguleerida(kokkujooksu reguleeritakse roolivardaotsadest ja kaldeid õõtsadest)
Mb W124 300CE 3.0 132kW
Kontakt:56694123
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Ma olen kuulnud, et mersudel pidavat ka järeljooksu saama reguleerida. Korra ma proovisin käepäraste vahenditega kokkujooksu kontrollida ka ja tundus, et kokkujooks oli veidi liiga suur. Siis ma keerasin rattaid veidi rohkem lahku ja peale seda tundus, et enam nii palju ei kiskunud. Ega kindel pole ka, võis ainult tunduda.
Postitused: 64
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
järeljooksu??sa mõtled tagasilda??või mida?
aga mingisuguste kaigastega mõõtmine ja rooliotsakeermete lugemine ning kokkujooksu silmaga reguleerimine on küll üks väga mõtetu asi,ülimalt mõtetu:thumbdown:
Mb W124 300CE 3.0 132kW
Kontakt:56694123
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Ega ma ise ka ei tea mis see järeljooks mersul endast kujutama peaks. Ise arvan, et ikka esimeste rataste järeljooks. Toruga ma korra kokkujooksu kontrollisin jah. Tahtsin näha kas on väga paigast ära. Ühel omegal ma kunagi panin toruga, sai päris täpselt.
Postitused: 64
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
silma järgi võid mõõta mu..i pikkust:evil:
aga mina soovitaks küll sillastendi minna,kus mehed asja tunnevad:wink:
kuid miskisest järeljooksust ma küll pole kuulnud:bash:
Mb W124 300CE 3.0 132kW
Kontakt:56694123
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Sillastendi läheb ta jah. Vend teeb asja koolis tasuta ära vist. Selleks ongi vaja teada mis selle jama põhjustajaks on. Kui asi või piirkond teada, siis ei pea mittevajalikke asju näppima.
Postitused: 64
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hakkame nüüd otsast peale...
auto kisub vasakule ja rehvid kuluvad sellepärast,et esisilla kokkujooks on vale...seda enam,et sul on rooliots peetis.
Soovitus:vaheta rooliots ära,raputa,loksuta,sikuta kõik teised kohad ka sillas läbi,et mitte kuskil mujal lõtke ega lokse sees poleks...ja lase sild ära reguleerida
kuna mina olen käind sellistes kohtades reguleerimas,kus pannakse juppid rataste külge ja arvuti näitab ära mis kuhu poole viltu on jne...
seega pole seal ise mitte midagi remontida,ega uurida...
mitte vajalike asju näppida???
enne kui kokkujooksu reguleerima hakkatakse pannakse külgkalded paika(ära loodagi,et need sul peale pikka talve paigas on):tongue:
seega tuleb keerata kõiki vajalike ja mitte vajalike asju:bigsmile::cool2:
ja muidugi eraldi teema on veel tagasild:eureka:
Mb W124 300CE 3.0 132kW
Kontakt:56694123
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Kas siis võib ka seda juhtuda, et vale kokkujooksu pärast hakkab vasakule kiskuma. Ise pole sellise asjaga enne kokku puutunud. Tean, et kui rooliots läbi, siis hakkab rehvide ühtesid servasid kulutama. Mul aga kultutab ühel rehvil sisemist, teisel välimist serva. Millegi pärast kahtlustan, et kalle võib vale olla.
Postitused: 64
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
vale kokkujooks paneb kummi sööma,mitte kalle:wink:
ja mitte alati ei pea vaskule kiskuma hakkata...võib ka paremale kiskuda:biggergrin:
Mb W124 300CE 3.0 132kW
Kontakt:56694123
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Nüüdseks on asi nii, et ma ei ole jõudnud selle probleemiga midagi veel ette võtta.Rooliotsasid kontrollisin ja võibolla ühel oli minimaalne lõtk sees, sellest veel kumme kulutama ei hakka. Tegin veel sellise triki, et panin tagumised kulumata rehvid ette ja sain sõita 200km kui jälle rehve vaatasin. Kulumise jäljed olid tugevalt näha. Kuluvad rehvid siis ikka nagu enne nii seest kuii väljast. Ühe vea siiski avastasin. Amordi pulk loksub mingil määral amordi sees, usun, et sellest muutub sõidu ajal ka kalle. Kui ratta maast lhti tõstan, siis loksu enam pole.
Mis te arvate, kas asi võib olla amortides. Õli pole välja tulnud ja amort töötab ideaalselt.
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
küll suur mees juba. MINE SILLASTENDI!!! palju see aega võtab? carstopis sain mina kohe jaole ja 350eek esi kui tagasild.
...
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Ütleme nii, et selle sillastendiga ei ole asi nii lihtne. Ma ei ela Tallinnas ja mul ei ole kodus sillastendi. Nagu ütlesid olen suur mees ja suur mees saab nii väikese probleemiga ise ka hakkama. Kui ma lähen sillastendi ja nad ütlevad seal mulle, et vaheta amordid ära (seda viga ma juba ise tean), siis on see 300 krooni ju täiesti maha visatud. Silda reguleerima lähen ma küll sillastendi. Praegu mind huvitab ikka see, mis on selle jama põhjustajaks.
Postitused: 64
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
jama põhjustajaks???
see,et kumme kulutab???
kuule ole hea mees ja loe uuesti kõik postitused läbi...sulle on miljon korda öeldud,et kumme kulutab sellepärast,et sild on paigast ära... mash: mash: mash:
Mb W124 300CE 3.0 132kW
Kontakt:56694123
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Sild paigast ära on muidugi päris lai mõiste. Kui keegi on vähegi selliste probleemidega kokku puutunud, siis peaks teadma, kuidas ja kust vale reguleeringu korral rehvid kuluvad. Nii palju, kui mina sealt aru sain, siis saab mersul reguleerida ainult kokkujooksu ja selles mul probleem ei ole. Väide, et sild on paigast ära ei pea kohe mitte paika. Pigem on ikka kuskil mingi lõtk (välja arvatud rooliotsad). Korra ma juba küsisin ka, et kas see mitte ei või olla amortikatest tingitud.
Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: May 2006
Maine:
0
O.T.
ega sa nalja ei tee?
kui ei tee siis mine ükskõik mingi autoremondi ja nad ütlevad kas mine sillastendi, või vaheta kqik mis vahetama peaks ja ikka mine silla stendi.
käi vähemalt sinna kus ülemaatust tehakse neil seal vähemal tqstuk olemas saab ise näppida...
Postitused: 122
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
martin471 Kirjutas:Sild paigast ära on muidugi päris lai mõiste. Kui keegi on vähegi selliste probleemidega kokku puutunud, siis peaks teadma, kuidas ja kust vale reguleeringu korral rehvid kuluvad. Nii palju, kui mina sealt aru sain, siis saab mersul reguleerida ainult kokkujooksu ja selles mul probleem ei ole. Väide, et sild on paigast ära ei pea kohe mitte paika. Pigem on ikka kuskil mingi lõtk (välja arvatud rooliotsad). Korra ma juba küsisin ka, et kas see mitte ei või olla amortikatest tingitud. krt mis sa seletad?kutsikal saab kaldeid ka regullida.minu -83.a.
mb190d saab igatahes.ma ise olen paar aastat sillastendi peal töödanud ja arvan,et päris loll ka ei tohiks olla käi ikka stendis ära ja saad teada milles jama on.
|