Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
99a. CLK 200 käigukast
#1
tervist, sai nüüd minust mersuomanik ja loodan et võtate vastu, aga see sellex. mure tegelikult automaat kastiga mis on siis 5 käiguline tiptronic.... sõitu alustades peab sõitma ligi 2 minutit esimese käiguga.....natukese ajapärast nagu lükkax järgmise ja siis too ka jääb kinni ja siis viskab järgmisele....jne...ja se kõik mahub kuskil 3 minuti sisse ära. tundux nagu külmastpeast teex nii.... aga kui juba käigud vahetatud ilusti ära ja ühesõnaga nagu soe, siis on kõik nagu uus ja sujuv vahetus. õli ja filter vahetatud ja kettad korras. kas mõnda ideed on pakkuda ja millised on riskid sealjuures.
siis ka teine probleem et ventikas hakkab vahest kõvemini töötama.....ise teeb vigureid....jääx kui kolmandale astmele puhuma. üsna kõvasti ja siis se loll vilin. aga teinekord on hea, töötab kui vaja.
tänan iga abi eest.
Vasta
#2
Külma ilmaga minuteada ta peabki laskma pikemalt iga käiguga. Vähemalt nii seda põhjendatakse, siis soojenevad katid ja muu süteem kiiremini üles. Soojana ju kõik toimib.

Sinu teine probleem on "salongi ventika pinge regulaator", mul jamas ta sama moodi. Lihtne töö ja täiesti ise tehtav ~15 minti.
Varuosakood 2028207310, maksis kadaka mb-s 1,5 aastat tagasi kuskil 2400.-


Martin.
Vasta
#3
Mis tähendab sõidab esimese/teise käiguga? Kas see tõhendab, et üldse ei õnnestu käiku ülespoole vahetada? Rohkem kiirendades ikka vahetab või ei?

See on euro saastenormide tulemus lihtsalt - kuna katalüsaator peab kiiremini töötempi saavutama. Suhteliselt ammu oli see süsteem juba autodel peal.
Vasta
#4
tänan vastuste eest, sõitma hakates on algul esimene käik sees ja ei vaheta isegi kui pöörded ligi 3-4 tuhandele ajan, kuigi soojalt vahetab alla 2 tuhande ära sujuvalt.
siis jääb teisetaha kinni...ei lähe kolmandale..aga se ajavahe on lühem ja siis neljandale sama lugu aind et siis juba rutem. kuid on tunda et hoiab natuke käiku kinni.....on se siis normaalne. selliseid kogemusi automaat kastidega varem olnud ei ole kunagi aga mersudega ka kokku puutund ei ole. selle ei tea ka seisukohta võtta.
mis se katalüsaatori seos tähendab et tuleb kat äravahetada? või on asi juba tõesti kasti elektrooniline plaat?
Vasta
#5
Mis hetkel ta siis käigu ära vahtab? Kas 4000+ p/min; 5000+ p/min
Mis juhtub kui külma mootoriga pedaal põhja vajutada - kas toimub käiguvahetus?
Oled sa seda katsetanud või mitte?

Nii kõrge mootori tuur ei ole iseenesest normaalne. Neti teel on kõike raske teha, kaasaarvatud veaotsingut Smile Vaja diagnostikasse minna ja vaadata mida arvuti ütleb - äkki on kastis mõni viga sees ja seetõttu avariirežiim. Aga võibolla on ka käigukasti juhtplokk katki - ei tea.

See katalüsaatori soojendamise jutt - külma mootoriga on ka katalüsaator külm ja "tänu" sellele ei toimu ka heitgaaside neutraliseerimist katalüsaatoris. Et seda protsessi (külm katalüsaator) kiirendada, siis on MBl (ja paljudel teistel autodelgi) süsteem, mis ei lase käiku külma mootoriga madalatel pööretel vahetada. Sest rohkem pööret= rohkem küttekulu = kiirem soojenemine.
Lisaks toimub muidugi ka külma mootoriga (külma käigukasti õli puhul) käigukasti kaitsmise mehhanism. Käikude allalülitus ei ole selline nagu sooja mootir puhul ning käiguvahetus on natuke teravam ning käiguvahetuse hetkel piiratakse mootori võimsust rohkem kui sooja mootori (õigemini käigukasti ÕLI) puhul.
Vasta
#6
no pööretel pole nagu tähtsust...proovisin kül üle 3000 pöörde aga ei vaheta ikka. päris külma mootoriga ei tahax nagu vatti anda Big Grin ega ta pai ei tee just mootorile. kuid võibolla tõesti peax käima juhtmetaga ära...on kellelgi tartus soovitada mõnd kohta kus tehaxe tuttava hinnaga. Mercedes-Benz esinduses on 900... täitsa umbes. kui juhtblokk katki olex kas ta siis ka soojast peast ei peax tegema sellist trikki? ja siis se käigukasti kaitse mehanism, kas sellisel mudelil võib se olemas olla?
suured tänud.
Vasta
#7
Mismõttes pööretel pole tähtsust: 3000 ei ole proovimine vaid täiesti OK režiim veel.
Proovisin täna enda autol (C klass 20003 a - peaks praktiliselt samasugune käigukast olema) - külma mootoriga vaikselt kiirendades 1--->2 (ca 3000+ p/min) 2-->3 (ca 2900 p/min)
Soojalt on pöörded käiguvahetusel ca 2000 p/min

Tuury - mida sa kardad sellest autost, anna gaasi ja küll ta sul käigu ära vahetab - see ei ole VATTI andmine absoluutselt. Kui tõesti tuur juba 4000 p/min siis on selge, et midagi on lahti. Nagu öeldud see külma režiim ja kõrgematel pööretel käiguvahetus on täiesti normaalne ja see on KÕIGIL MERCEDESTEL.
Nii, et edaspidi kohtle oma autot mitte nagu sitta pilpa peal Smile kartes iga täiesti ulme asju.
Suure tõenäosusega on viga tihendis mis asub rooli ja istme vahel (ära solvu).
Vasta
#8
Smile 
Mul külmadel ja ka muidu hommikutel sama asi, nimelt enne käiku ära ei vaheta, kui a´la 3000-de pöörde juures. Juba 2.a. nii ja kõik toimib seni laitmatult. Külmalt lihtsalt ei tasu kohe hakata gaasipedaali seljas elama Smile
Vasta
#9
mootorile ja kastile tervislikum lasta mõni minut enne starti soojeneda.
Vasta
#10
marek Kirjutas:mootorile ja kastile tervislikum lasta mõni minut enne starti soojeneda.

Loomulikult on tervislikum.

Aga kusjuures webastoga on näiteks selline lugu - et mootor on küll peaaegu töösoe, kuid kui sõitma hakata, siis venitab ikka käiguvahetusega kuna ta raibe lälgib lisaks ka kasti temperatuuri Smile
Vasta
#11
tänud nõuannete eest, seni olen jah enne sõitu soendanud 2-3 minutit, kui avastasin selle käiguvahetus venituse. ja no niimodi olen rahul....mõtlesingi ei midagi nõmedat viga.
minu ärevus sellest erilisest käitumisest tuleb sellest et kunagi ostsin BMW ägeda auto heade lisadega, tõin "väljamaalt" 20 tuhat maxis ja kui omad tsekid kokku lugesin, moororisse tekkinud lambist mõrad mitte millegist, autom kast keset trassisõitu rahulikult puru, diisli süsteem kapotiall kogu oma komplektiga jne jne kõik võimalik....kulus mul selle autopeale 80 tuhat kokku. ex sealt ka väike "ulme" kartus.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLK W209 bon 0 131 04-01-2024, 09:57 AM
Viimane postitus: bon
  CLK C209 2.2110kw summuti otsad difred 1 600 13-09-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: Marksus
  w208 CLK hooratas ühemassiliseks 7hp 2 2,105 14-08-2020, 10:23 PM
Viimane postitus: 7hp
  CLK signale heli. Daniel87 7 5,431 19-07-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: stihl
  A208 CLK katuse hüdrosilindri kinnitus lahti (case cover lift cylinder) kalest 4 4,316 13-06-2019, 02:51 AM
Viimane postitus: kalest
  W208 Cabrio CLK ( kabrio ) Katus ei avane genelli 6 7,777 22-05-2019, 11:29 AM
Viimane postitus: bon
  ce 200 93 aknatõstukid M.E.SEC 0 2,232 17-12-2017, 11:13 PM
Viimane postitus: M.E.SEC
  SLK 200 kompressor boost pressure sensore asukoht VeikowSLK 1 3,367 25-07-2017, 01:04 PM
Viimane postitus: VeikowSLK
  CLK 230 süüteluku probleem clk23 4 5,413 19-04-2017, 09:02 PM
Viimane postitus: clk23
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor kabriolett ostuabi Agent007 9 8,688 17-02-2017, 02:30 AM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne