Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 esiistmete remont
#1
Kuidas eemaldada w124 juhiistet? On seal mingeid tähelepanekuid, et midagi ära ei lõhuks?
Istme liigutamise mehhanismid on streikima hakanud. Edasi-tagasi nihutamine käib maru raskelt, lisaks ei toimi ka istepadja kõrguse reguleering. Võtaks istme põrandalt lahti, oleks rohkem ülevaadet asjast.
Turvavöö lukusti loksub, all on tal mingi mutter, mida saaks keerata, aga ei pääse kuidagi ligi, kuna plastikkate ees. Kuidas see ära võiks käia?

Aitäh!
Vasta
#2
Suvel sai tehtud seda värki. Kõik istmed seest välja. Kas istme väljavõtmiseks tuli turvavöö lahti kakkuda ? Minuarust piisas kui põrandast 4 polti välja keerasid (nr.10 padruniga), istmesoojendusjuhe lahti ja tõsta iste välja.

Kui turvavööd vaja lahti saada, siis tuli alustada vist uksepakkude eemaldamisest ja siis võtad plasti eest. Plast on ülevaltpoolt lihtsalt klambritega (tõmmates peaks lahti tulema), allpool oli võibolla ka mõni kruvi.

Mul käisid ka istmed raskelt. Need relsid mille peal liiguvad olid mingit paksu ja kleepuvat määret täis. Diisliga puhtaks pesta ja midagi värskemat ja vedelamat asemele.
Vasta
#3
Tegin ka suvel neidsamu asju. Kui iste on soojendusega, siis istme lahtivõtmisel peaks ainult seda vaatama et pistik laiali ei lagune, muidu tekib pärast küsimus et mis juhe kuhu auku läks. Pistikus on neli juhet.

P.S. Mul juhtus varem taoline asi spidoka pistikuga, kui trossi vahetasin. Pistikus umbes 25-30 juhet ringikujuliselt, igaüks oma kindlas augus. See lagunes laiali. No mul oli venekeelne MB124 käsiraamat, kust leidsin selle pistiku juhtmete värviskeemi üles. Peale mõningast vandumist, proovimist ja raamatus otsimist sain juhtmed jälle omadele kohtadele tagasi.
Vasta
#4
Suurim tõenäosus ära lõhkuda on need plastist katted, mis poltide peale käivad- need on siukeste habraste kinnituskõrvadega. Pärats ei püsi paigal enam.
Turvavöö vastus tuleb ka lahti keerata, üks polt.

Loodetavasti piisab puhastamisest, nigelam variant on, kui kuulid siinist väljas. Siis lammarimatka.
Vasta
#5
Kas poldid ei olnud mitte nr.13?

Hetkel on istmed väljas ja uued nahakad ootavad paigaldamist.
Asjad mida tuleks vaadata, on et plastikud tasakesi kätte saada, eriti kui istmeid välja tirid. Siis võivad kuhugi taha kinni jääda. Lisaks, kui hakkad poltide ligi minema kruvikeerajaga, siis ennem võiks auto mõnusalt soojaks lasta ja vb. puhuriga plastile peale lasta, siis ei tohiks puruneda nii kergelt.

Kuigi asi on väga lihtne. 4 polti. Siis võimalik, et sul soojendusega istmed, pisitkud lahti. Ja kui on veel patjadega istmed, siis tõmba lihtsalt voolik lahti ja vajadusel ühenda mõlemad (juhi- ja kõrvalistme) voolikud omavahel kokku -- see süsteem töötab õhku voolikusse surudes ja hakkab sul undama, kui kusagil on lekke. (Pump asub tagaistme all)

Kui istmed on väljas, siis vaata üle klambrid, millega istmed on kinnitatud. Ülemised peaksid korras olema, kuid alumised on kindlasti veidi roostes. Juhul kui on nii, siis tõmba klabrid ära...puhasta pinnad....antirust peale...surts värvi antirusti peale. Kontrolli üle klambrid. Kui keermed on kuldsed, siis on hea. Kui keermed on mustad, roostes või muidu läbi, siis asenda klambrid uutega. Kindlasti vaata ka üle poltide olukorrad. Kui on läbi, siis asenda uutega, mis ei vanane nii kiiresti. (Sellega ma tegelikult unustasin öelda, et tiri vaibad üles, muidu sa klambreid korralikult ei näegi. Kui vaibad on üleval, siis kindlasti näed natukene roostet. Lihvi üle ja antirust + spray-värv ja peaks OK olema.)

Ära tiri istmeid peatugede kaudu!

Võimalusel tõmba nad tagauste kaudu välja!

[Pilt: 32434.jpg]
1. Ülemised kinnitused
2. Alumised (pildil on klambrid eemaldatud)
3. Istmete voolikud (originaalselt mul seda süsteemi ei olnud, seega ma tegin ise -- sorry, kui voolikud sarnased ei ole)

Pildilt näed kus kohas rooste võib asuda. Kindlasti võta midagi ette. Vaipa ei ole raske ära eemaldada.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 181 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 153 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 376 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 211 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 285 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,802 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 389 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 638 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 722 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 535 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne