Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Autoks siis w124 200E, bensiin, aastast 91.
Mõni aeg tagasi tekkis sõidu ajal susisemine, mis tuleb sealt tulede kõrgusreg nupu juurest. Regulaator ise töötab, valgusvihk liigub nii üles kui alla, aga jube häirivaks on see hääl muutunud.
Hääl on siis minimaalne lüliti asendi 0 juures ja maksimaalne 3 juures ning valjeneb ka mootoripöörete suurenedes.
Kas miskine vaakum sealt lahti? Kuidas asjale ligi pääseks, et olukord likvideerida?
Aitäh!
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Ilmselt on midagi lahti või katki läinud.Kisu see kraan lahti ja vaata mis sees :-D Laseb kusagilt seest membraani vahelt läbi hõrendust.Mis seal muud...????Kui gaasi annad, kas siis tuled tõusevad ka erinevate astmetega proovides???
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Nonii, kiskusin siis armatuuri alt selle paneeli maha, mille küljes tulede kõrguse regulaatori lüliti asub. Seal oli 3 vaakumivoolikut, mis olid küll terved, samuti klambrid, mis hoiavad voolikuid lüliti küljes.
Jubina sees ka midagi katki ei paistnud, mis seal üldse ära saab kulunud olla?
Postitused: 72
Teemad: 21
Liitus: May 2008
Maine:
0
13-03-2009, 01:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2009, 01:10 PM ja muutjaks oli Atman67.)
Mul tegelikult 100% täpselt sama värk. Samas aga kostub seda õhususinat ainult siis kui regulaator on nr 3 peal. Nr2 ja nr1 puhul susinat ei kuule. Asi on kindlalt regulaatori karbis. Kuigi viga ise on suhteliselt tühine. Võibolla annab regulaatori karpi ka ise mingi peenikese kruvikeeraja abil lahti murda aga selleks peab armatuuri jälle pooleldi lahti kiskuma, siis selle vidina küljest ära ühendama ja tuppa viima. Pluss võibolla see et hiljem uus regulaator osta ja välja vahetada. Seni pole viitsinud seda teha.
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
13-03-2009, 01:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2009, 01:20 PM ja muutjaks oli clm.)
Mul ka 124'l tulede regull ei toimi. Kuidas kõige lihtsamalt see regulaator (sellest rattakesest on juttu ikka) kätte saada? Ning kuidas üldse kogu see süsteem toimib? Mingid voolikud lähevad tulede juurde, kuid see on ka kõik, mis silma jäänd.
Postitused: 72
Teemad: 21
Liitus: May 2008
Maine:
0
Seisupiduri mahavõtu tõmmitsa juures mingi kruvi, tulede pöördlüliti nupp maha, selle all teine kinnitus (vist lai, õhuke mutter, vms.) Armatuuri alumisel liistul oli ka vist mingi kruvi vasakul all. Siis vist tuligi paneel kuidagi lahti, kui natuke ettevaatlikult aidata. Siis peaks juba näha olema kuidas regulaatori karbik kinnitatud on.
Selge on see et autos asub pisike kompressor, mis annab enamvähem konstantse õhurõhu (mis natuke kõigub vastavalt mootori tööle), regulaator aga reguleerib seda kolmes astmes. Sealt edasi läheb voolik tulede reflektorite külge, mis muudavad asendit vastavalt õhurõhule neis voolikutes.
Postitused: 57
Teemad: 5
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Mina arust saab see süsteem oma vaakumi mootori sisselaske kollektori küljest. Ja oli sama probleem susinaga, mis kostus selle reguleerimis ratta juurest salongis. Aga lekkis hoopis ees tule juures olev kummist ühendus. See korda ja kadus ka susin salongis.
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
No üldiselt selle lüliti armatuurist kättesaamine pole väga suur probleem. Mina eemaldasin tulede pöördlüliti, selle alt õhuke mutter lahti ja siis saab ka selle väikse plastpaneeli eemaldada. Paneeli alt ühendasin lahti valgustuse ja 3 vaakumvooliku klambrit. Lüliti ise kinnitub klambriga paneelile.
Näppisin veidi seda vidinat ka, sain ka kaane maha, aga sees mingi poroloon vms... ei julenud rohkem näppidagi.
Mul on susin kõige suurem 0 asendis ( asub üleval ), aga kergelt on susinat ka 3 asendis, gaasi andes see suureneb.
-tanel- .... aga milline see kummist ühendus seal tulede juures on? Koht, kus voolik läheb lampi sisse?
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Lisaks veel seda, et kirjutasin vidina pealt koodi üles ja küsisin hinda, milleks öeldi 700.- Kui üldse ongi asi selles...
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Sain enda oma tööle. Esiteks ühendasin ühe vooliku otsa tule külge nii nagu peaks üldse asi olema :$
Aga lahti kakkusin ka selle lülitiosa. Piisas ainult tuledenupu mahakakkumisest, sealt alt oleva mutri eemaldamisest. Misjärel tuli see plastikosa ära.
jan110, see vidin, porolooni ja värgiga. Ettevaatlikult lahti võtad, pole midagi hullu. Seal on see plekk, ning rullikul on plastikääred, mis keerates tõstavad tänu plekile seda keskmist membraani (kui lahti teed on sees kummimembraan, mis reguleerib õhu läbivoolu). Igatahes panin masina käima ja siis näpu ühele voolikule ette, tekkis vaakum. Selle rullikulüliti osa juures.. proovi puhuda või vaakumisse imeda ning rulli keerata. Teatud asendis ei tohi õhku enam läbi liikuda (ma ise painutasin veidi seda plekk, kuigi poleks vist vaja olnud, et tulemust saavutada). Ja siis proovi ühte või teistpidi voolikuid külge. Nii, et vaakumit tekitav voolik läheks õige otsaga kokku. Masin käima ja keera rulli, kui kõik õigesti on ning muu süsteem toimib, siis minul igatahes valgus liikus üles-alla küll. Susisema ka vist ei jäänud niisama.
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
TO clm:
Mul tegelt see kõrguseregulaator töötab - nii tõstab kui ka langetab valgusvihku, seega voolikud tulede küljes kenasti. Lihtsalt see susin häirib. Ja see ei kao ära ka kõige alumises ( 3 asendis ), kuigi on seal kõige väiksem. 124 peaks minumeelest ikka olema vaikne auto
Järelikult on selles kummimembraanis ehk mingi kala, et sealt õhku ei pea. Pean uuesti lahti kakkuma ja uurima.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Tegelikult see lüliti hakkab susisema isegi siis, kui voolikutes kuskil (kasvõi tulede juures) on leke. Ise kahtlustaksin kõige rohkem tule taga olevat kinnituskohta, mis on võibolla üks esimesi, mis autol viga võib saada (kasvõi hooletult midagi kapoti all toimetades). Lüliti või regulaator ise streigib suhteliselt harva.
Mu meelest tasub pimedas proovida, kas mõlemad tuled reageerivad reguleerimisele võrdse reipusega. Kui üks rohkem uimerdab kui teine, siis alustaks laisema hingeelu lahkamisest.
Tauno
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Hmm, tegelt siiski mõlemad tuled reageerivad võrdselt, aga lihtsalt see susin käib täiega närvidele.
Tegin katse, võtsin lüliti ära ja panin vaakumpumbast tuleva otsa korgiga kinni, tuledevihk vajus alla, aga susinat enam polnud.
Seega ise järeldan, et ikkagi selles lülitis viga.
Sain lammutusest teise, aga see ei funganud üldse. Võtsin huvist lahti ja kummimembraan oli sel täiesti läbi. Järelikult enda auto omal kuskil mingi väike mõra sees, et susiseb, kuigi iseenesest veel toimib. Aga vaevalt, et seda parandada saab...
|