Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5-aut.kasti adaptsioonid
#1
Kasti adaptsioonide maha laskmine:
1.võti asendisse 2 (ei käivita)
2.vajuta gaasipedaal põhja ja hoia 5 sekundit
3.keera võti 0 asendisse, lase pedaal lahti
4.oota 2 min

Adapsioonide "tekitamine" ilma arvutita:
lülita kliima välja; mootor ja kast peavad külmad olema; pane auto käima, D sisse, rool otse; 20 sek oota kohapeal jalg piduril; siis sõida kuni jahutusvedelik on 18-22 C; rool otse; pane seistes uuesti D ja hoia 20 sek pidurit; pidur mha ja sõida kuni vesi on 38-42; jälle kohapeal D sisse; rool otse; oota 20 sek jalg piduril; sõida kuni vesi on 58-62; seistes jalg pidurile D sisse; rool otse; seisa 20 sek jalg piduril; sõida kuni vesi on 78-82; jälle seistes D sisse jalg pidurile; oota 20 sek. VALMIS

Teine võimalus, sõida pikka aega keskmiste pööretega (1500-2000) niikaua kuni mootor on töösoe. Kliima peab samuti väljas olema; Väldi äkilisi kiirendusi; Seejärel anna gaasi kuni 4000 pööret; Sõida vähemalt sellise kiirusega et kast lukustaks kas 4 või 5 käigu ära ja paneks trafo lukku; võta jalg gaasilt ja oota kuni auto jääb peaaegu seisma (käik on kogu aeg sees); lõpus vajuta muidugi pidurit sest vastasel juhul läheb test väga pikaks Smile; kui auto on paigal siis keera rool otseks ja oota kohapeal 5 min jalg piduripedaalil ja käik sees; peale 5 minutit VALMIS

Aga kes seda teha ei viitsi, siis suudab kast ca 800-1000 km ka ise need adaptsioonid ära õppida.
Vasta
#2
kas see asi toimib ka tiptronik kasti puhul?
Vasta
#3
kõik viie käigulised elektroonilised kastid kuuluvad sinna alla. 722.6
Vasta
#4
Nagu eelkõneleja ütles 722.6 (uuem viiane kast e elektroonse juhtimisega) ongi tiptronic mille kohta esimene postitus ka mõeldud oli.
Vasta
#5
keegi lollile seletaks asja põhimõtte ka ära?
Vasta
#6
Iga käigukast on natuke erinev - valmistamise tolerantsid, kulumine, õli kvaliteet, sõitustiil jne. Selleks et käiguvahetus oleks võimalikult kvaliteetne PEAB käigukasti tarkvara erinevate käikude ühendushetki korrigeerima. Vanade õpitud adaptsioonide (õpitud korrigeerimiste) maha kustutamisega saab talle manitud protseduuriga UUED adaptsioonid selgeks õpetada. Tulemuseks on pehmem käiguvahetus.
Näide vana kast vana õliga 1->2 käiguvahetus. Kui teha käiguvahetust nii nagu "tutikal" pillil oleks tulemuseks korraks "vabakäik" sest 2 käik ei ole veel sees kui juba esimene välja võetud. Kasutaja märkab käigu libisemist ja järsku pöörete tõusmist. Adaptsioonide õpetamise käigus saab kast aru, et 1->2 käiguvahetusl oli libisemine - järelikult paneme teise käigu natuke varem sisse. Proovib kui on piisav salvestab ära, kui ei olnud piisav proovib uuesti (kas varasemat või hilisemat) jne jne jne.
Vasta
#7
R129 Kirjutas:Aga kes seda teha ei viitsi, siis suudab kast ca 800-1000 km ka ise need adaptsioonid ära õppida.

Mul siuke natuke tobe küsimus vb...
Aga, selle adaptsioonide maha laskmise peab kindlasti vist tegema,et ta hakkaks käiguvahetust uuesti endale salvestama ?

mõte just see,et kui ma lihtsalt sõidan suht ühteviisi 800-1000km siis ega see ei õpeta talle midagi ?


ja siis veel siuke küsimus, preagu lõi veel üks tobe küsimus pähe.
et kui ma nullin adaptsioonid. ja hakkan sõitma, kuidas auto käitub ? hakkab uupi käike vahetama ? Big Grin
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Vasta
#8
See nulimine on eriti vajalik, kuid oled vedanud haagist või midagi rasket auto järel.
Huupi ei hakka midagi toimuma, kui oled rahulikult sõitnud ja käigud on seni vahetatud madala pöörde pealt siis peale nullimist laseb käigud oluliselt pikemaks. Täpselt sama effekt toimub ka peale järelhaagise vedamise nullimist.
Vasta
#9
Põhimõtteliselt õpib käigukast pidevalt sinu sõidustiili järgi. Testriga saab ka erinevat õpetamist talle teha mis loob kiiremini parema käiguvahetuse.
Kui ära nullid siis taastatakse tehase settingud - käiguvahetus toimib ikka - ainult (sõltuvalt kastist ja tema kulumisastmes) järsult või väga järsult.
Ajapikku läheb asi siiski korda.
Vasta
#10
Siiski on see kordaminemine teatud raamides. Kui kast on rohkem kulunud, kui tarkvaralise parandamise raamid ulatuvad, siis jääb ikka kast jamama. See jamamine on küll väiksem aga täiesti korda ei saa. Tarkvaraga parandada suurt kulumist või detailide purunemist ei saa.
Vasta
#11
4-aut.kastil (300d w124 1989) pole sellist nullimist? see puht mehaaniline ajudeta kast?
Vasta
#12
Jah neljasel 722.3.. adaptsioone pole - seal käib asi mehaaniliselt (kasti alla pannes), aga see on juba pikem teema.
Vasta
#13
Terv. Kas toimib ka 93 aasta W124 viiese kasti puhul?
Vasta
#14
Ei
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne