Postitused: 367
Teemad: 20
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
PS: Hääleta kui oled kogu info läbi lugenud/vaadanud!
Kumb on Mugavam, võimsam, tehnoloogiliselt arenemum?
Põhjalik ülevaade
Täpsemalt S klassist
BMW 7 Fifth Gear
BMW 7 seest, eriti meeldivad mulle need esi istmed
S 2009 video
S 2009 AMG!!!
PS: Hääleta kui oled kogu info läbi lugenud/vaadanud!
Postitused: 68
Teemad: 0
Liitus: Oct 2007
Maine:
6
Sul on vist päris igav
Aga Buumer ei ole MB-klubis teema.
Postitused: 367
Teemad: 20
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
27-02-2009, 12:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2009, 01:02 PM ja muutjaks oli Ardo.)
allan1 Kirjutas:Sul on vist päris igav
Aga Buumer ei ole MB-klubis teema.
Ei noh nii palju peaks ikka ära kannatama, et vähemalt vaba teema all arvamusi jagada ja oma lemmiku poolt hääletades ka täpsustada mis on ühel või mis teisel.
Muidu Mercedes-Benz mehed ei teagi miks nende Mercedes-Benz nii palju parem või halvem on
Endale on S rohkem meelejärgi aga eriti tooks vällja 7 Buumer esi istmed, kuradi vägevad.
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Minu arvates jääb 7mene bemm igatepidi alla... uued bemmid on seest näotud.
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Eks ta vähe ebavõrdne ole see võrdlus, selles mõttes, et 221 S-klass tuli juba pea kolm aastat tagasi välja. See on väga pikk aeg, arvestades tänast kiiret tehnika arengut.
Postitused: 33
Teemad: 7
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
M'arvan ka, kui ma ei eksi siis uus S pidi tulema vist 2011, keegi teab millal järgmine 7 on planeeritud?
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Noo leidsid kah hea koha kuhu teema teha, tulemused võivad äärmiselt üllatavad ja ettearvamaud tulla.
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Täiesti 100% objektiivne tulemus, kui vaadata, mis margi klubiga tegemist.
Postitused: 367
Teemad: 20
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
kainet mõistust ja külma närvi
Endale Uue 7-mese juures ei meeldi välimus vana tundus kenam.
S Mercedes-Benz perse on aga väga pandav nagu alati
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Samas ma ei näe erilist mõtet sellel teemal siin, sest nagu öeldakse "iga lits kiidab...."
Ja siin see koht paraku on, kuhu kõik sarnase agregaadi kummardajad kokku on saand.
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
ma arvan et 7 bemm on ikka parem, sest bemm on alati parem old kui Mercedes-Benz
Postitused: 134
Teemad: 9
Liitus: Sep 2006
Maine:
-1
Huvitav miks parem? Äkki lihtsalt kiirem või ...? Ja olenematta minu kogemustest sõprade autotega jaab MB ikkagi MUGAVAIMAKS LIIKLEMISE VAHENDIKS HOOLIMATTA AUTO VANUSEST.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Sellised teemad on alati tõiesti mõtetud. Defineeri kõigepealt kriteeriumid enda jaoks ja siis hakka hindama. Aga enamus inimesi ei oska ilmselt seda teha.
Kui võrrelda LADA ja 221 näiteks maal põllu peal, siis on LADA kvaliteetsem - õigemini hinna ja tulemuse suhe on paremini paigas.
Postitused: 367
Teemad: 20
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Kriteerium?
Bumer 7 ja MB S on sama klass ja mõlemal on ühine eesmärk.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pildilt vaadates paistab, et bmw on käigukangi tagasi keskkonsooli too nud?
Aga kumb parem?? Tõenäoliselt on parem see millega su kaks edukat tuttavat juba sõidavad
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ausalt öeldes pole kummagi autoga sõitnud, lampi pakkuma pole mõtet hakata.
MB disain meeldib siiski rohkem uue bemmi omast(siin foorumis vist ei saakski teisiti). E38 oli viimane kena 7-seeria.
Siiani MB ja BMW konkureerivaid mudeleid võrreldes ütleks, et tegu on suhtkoht erineva sihtgrupi jaoks ikkagi.
Nagu võrdleks ringraja ja rallikrossi autot - kumb on parem.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ardo Kirjutas:Kriteerium?
Bumer 7 ja MB S on sama klass ja mõlemal on ühine eesmärk.
Nojah mis on eesmärk autol - kas pakkuda sportlikku sõidumõnu, lasta õõtsuda või viia lihtsalt ühest kohast teise. Kui vaatad erinevaid autoteste siis näiteks mõni hindab just juhitavust, teine mugavust ja kolmas nuppude loogilisust. Lisaks võib juurde tuua ka maeiteamidakõikeveel nagu näiteks hoolduse intervall, keskmine hind jne jne mis just Saksamaal millegipärast suht oluline. Ja siis ongi tulemuseks, et mõnes testis öeldakse, et BMW on parem ja teises et S. Enamus pole meist kumagiga sõitnud nagu Hents ütles ja huupi pole tõesti mõtet pakkuda. Ainuke mida saame teha on ilmselt visuaali põhjal mingi otsuse teha.
Aga niipalju kui kiiruga vaatasin on päris huvitavad vidinad peal - a´la annab märku kui teelt kõrvale kaldud, või siis tunneb kiirusepiirangu märgid ära jne. Samas on need ka uuel E klassil peal.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Vastu teemaalgataja nõudmisi. Ei vaatand kumbagi linki/linke.
Keegi kuskil mainis:
BMW - performance
MB - comfort
Kuna igal juhul eelistan mugavust mis iganes teisele omadusele, siis valin MB.
Kummagi masinaga ise kokkupuutunud ei ole. Oleks rikas mees, siis oleks vast vähemalt võimaluski. Seega ei tea nagunii arvata, mis üks või teine endast kujutab.
BMW võib olla hea auto ja ei kahtlegi selles, kuid meie riigis bmw omanik võrdub [censored], seega kahjuks on maine halb. Ja ise nii kõva mees veel ei ole, et bmw'd soetada ja mitte hoolida teiste arvamusest. Seega olen sunnitud valima MB, mida olen ka endale valinud.
Nüüd lähen vaatan ka üle need lingid ja selle, mille poolt hääletasin ning siis puhun ehk ka foorumi alkomeetrisse
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hea on 7-sel näidikute vahetuva värviga taustvalgustus.
Parkimiskaamerad esimeste rattakoobaste servades on enamiku meie selliste autode juhtide jaoks hädavajalik lisa.
Iseasi on, kaua nad meie ilmastikus midagi näitavad.
Mööda on pandud esimeste uste sisemiste käepidemetega, asuvad liiga kõrgel ja istudes ei ole neid näha.
Disaini poolest on hea, aga kinni tõmmates haaratakse automaatselt ukse sisetaskust.
Tagumiste rataste pööramine, meie juhid ja teed.... liikluskindlustus läheb kallimaks.
Pmst. sama süsteem, mis riisikatel kunagi prooviti ja miks enamus neist kraavis lõpetas.
loxus LS-i tagatuled on vist küll aafrika/usa klientuuri jaoks.
Sõiduomadustelt tundus juba.... auto moodi, erinevalt eelmisest mudelist.
|