Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ostuabi C 200 CDI
#1
Tere foorumirahvas.
Nimelt vajaksin siinse rahva arvamust ja hinnangut ühele masinale. On silmapiiril selline isend:
http://ekspressauto.delfi.ee/est/details/?id=199595

Oleks soov teada, mis oleks reaalne turuhind sellisel isendil Eestis? Olen vaadanud ka siinsel turul ringi vaikselt ja no ei ole pakkumist sarnase varustusega C200-le. Sakasast vaadates, küsitakse seal julgelt üle 300000.- hinda (mis ei näita tegelikku reaalset hinda minu hinnangul. Kõsida ju võib igasugust hinda). Auto on iseenesest tõepoolest väga heas korras ja midagi halba ei saa öelda tema kohta. Kuna endal pole varem MB-d olnud, siis mõtlesingi siinsete teadjamate meeste poole pöörduda.

Terv kõigile
Vasta
#2
Esiteks pole see varustus midagi nii hea - nahk,mingisugune telefon, navi ja istmesoojendus on positiivsed muidugi. Aga parkimisandurid, ksenoon ja comand on puudu ning ka TV (lisaks bluetooth handsfree vist). Samuti pole selline velg minu maitse - ok puhtalt minu arvamus. See sõna SPORT - suht mõtetu - selline C klass pole sportlik kui ta just AMG tehasest pärit pole.
Aga hind on ka ikka minu arvates vägagi soolane sellise auto kohta.
OT:
Sellise hinna eest annan ma sulle 2004 C-klassi (facelift) 200 CDI T mis tehasest classicuna välja tuli (kuid mis nüüdseks vägagi korralikku täiendust saanud). Varustus: luupidega ksenoon-laternad, pööramisega süttivad udutuled, istmesoojendus, Comand, originaal MB tagurdus kaamera (ainuke C vist millel see on Unibrow ), rehvirõhu kontrollisüsteem (ainuke C millel see vist on Eusa_whistle ) lisa NOKIA autotelefon + bluetooth SIM kaardi ülevõtmine, TV (töötab eestis) + NAVI (töötab eestis + kõige korralikum eesti kaart mis MBdel originaalis üldse kunagi on olnud), CD box (6 plaati + MP3), ilusam 16 velg +  16 plekkvelgedel talverehvid, korralik toonklaas, veokonks, bluetooth audio/video IN comandile, samuti samasugune sisend ka juhme näol. Puudu on nahk ja parkimisandurid. Käinud on ainult Silberis Nod
Teist sellise varustusega C-d pole kuna osa lisasi ei ole võimalik tehasestki peale osta vaid ....Icon_rolleyes
Edit: kohe paigaldatakse ka Webasto
Vasta
#3
Tuttav tõi Saksast juba uue kerega C 220 CDI Elegance, 2007, läbisõit
35tuh km. automaat, hind kodus arvel 21500 EUR, oli vist ka veel garantiid alles. Tõsi, see polnud universaal.

Arvestades tänast autoturu müügi olukorda, kus kaubelda saab kohati lausa uskumatult palju, on selgelt sellise raha eest liiga suur läbisõit ja vana väljalaske aasta.
Vasta
#4
väike ääremärkus lihtsalt - osta auto mitte läbisõitu.
Paarsadatuhat ei ole miskit hullu tänapäeva autodele kui on korralik hooldus tehtud. Vahet pole sest Eestis olles hakkad õõtsasid naguinii varsti vahetama - pole oluline kas läbisõit on 30 000, 130 000 või 230 000.
Vasta
#5
Nu tõsi ta on et selle hinnaga ei osta seda. minu ostuhind on 250000.- ilmselt. Ei tea küll mis see comand onIcon_redface, kuid mingi bluetoothi teema on kenasti olemas(7 seadet). Deem ma tunne ennast ikka väga lollina Big Grin
Vasta
#6
halter Kirjutas:Nu tõsi ta on et selle hinnaga ei osta seda. minu ostuhind on 250000.- ilmselt. Ei tea küll mis see comand onIcon_redface, kuid mingi bluetoothi teema on kenasti olemas(7 seadet). Deem ma tunne ennast ikka väga lollina Big Grin
Bluetooth teema - 7 seadet?

Comand on rahvakeeli "telekas" - ehk tegelikult ainult suur ekraan. Kui see on olemas + siis kui autol on näiteks ka TVplokk, saab autos telekat vaadata. Lisaks kui on olemas navi plokk, siis töötab ka navikatsioon jne. Aga tihti müüakse autot millel on kül comand sees aga TV ja navi plokid puuduvad - siis on ta lihtsalt ekraan kust näeb raadio ja soundi seadistusi.
Sellel sinu näidatud autol pole Command. Üldse on MBdel nende Comandide ja natuke väiksemate APS (väiksem ekraan) süsteemidega suht selline olukord kus erinevatel maadel on ka erinevad süsteemid.
Näiteks jaapani omadel on minu arvates mugavamad nupud (joystik), seevastu USA pillidel saab mitu plaati ja kasetti korraga kasutada.
Comand APS
[Pilt: COMAND_APS_203.jpg]
Audio 50 APS
[Pilt: Audio_50_APS_203.jpg]
Vasta
#7
Mõtlesin, et silmaringi lainedamiseks tutvustaks siis handsfree süsteemi natukene lähemalt. Jutt on küll pikk ja segane (ning kindlasti ohtrate trüki ja grammatikavigadega, aga ehk loob veidike valgust. Hea oleks tegelikult skeemi näidata - siis oleks pilt selgem.

Audio 50 (sinu raadio) otsa ühendatud telefoni plokk omab bluetooth süsteemi. Sellele saab bluetooth ühenduse teha minu arvates 6 seadmega (sisestad mõemasse samad kodid ja seejärel tunneb ta vastava seadme ilma igakordse küsimiseta juba ise ära). Tavalisest mobiiltelefonist see süsteem aru ei saa (kuigi leiab ülesse) - paketid on liiga erinevad. Tegelikult on suhteliselt mõtetu funktsiooniga ja uutematel pillidel on see menüü punkt sealt juba ära kaotatud. Nii edasi - telefoni plokist (asub auto tagaotsas) tuleb juhe välja ja see on siis ette toodud. Sõltuvalt makist ja varustusest pakkus MB mitut eri lahendust:
1 Maki kõrval oli telefoni hoidik millesse said oma telefoni sisse lükata. See oli kõige algelisem - telefoni pealt valisid numbreid ja kuulsid lihtsalt auto kõlaritest. Muud ta teha ei osanud - Ok maki võttis ka vist vait kui kõne sisse tuli. Sisuliselt samasugune hands free nagu peakomplekt aga kõlaridja mikker olid MB oma ja asusid autos lihtsalt. Miinuseks oli asjaolu, et telefoni plokk suhtels ainult KINDLAT tüüpi telefonidega - MBl oli NOKIA vist ja võibolla ka mingi Siemens. Et ühesõnaga 510 ja 6310 tundis ära aga muudega läks juba raskeks. Autot ostes tuli tehasele öelda milline on sul telefon ja vastavalt sellele tuli ka pokk koos jalaga.
2 Telefoni alus oli toodud käetoesse - autosse tulles lükkasid telefoni sinna sisse ja siis sai juba numbreid maki/raadio pealt valida. Muu oli sama: pidi olema õige telefon et telefoni plokk selle mobla ära tunneks ja ka õige telefoni alus kuhu mobla sisse läheks.
3 Autos oli oma spetsiaalne (mersule toodetud) telefon milles oli oma SIM kaart - ehk DUO SIM
3.1 Sim kaart käis telefoni torusse või jalga ja ta oli juhtmega auto küljes. Info liikus mööda juhet.
3.2 Sim kaart käis telefoni jalga ja lihtsalt telefoni kujuga toru (MITTE ENAM TELEFON) oli bluetoothiga niiöelda auto telefoni ploki küljes. Bluetoothi kasutati ainult hääle edastamiseks ja sellega sai ka sõnumeid lugeda ja kirjutada. Muu selline nipet näpet (nagu kustutamine ja numbrite lisamine) oli ka veel.

Kordame üle: Selliste süsteemide (1, 2) puuduseks oli, et autos pidi alati TÄPSELT vastava telefoni alus olema ja telfonide valik oli ka tarkvara tõttu piiratud. Kui tuled NOKIA 6310 siis oli vaja sellist raami ja ühendusotsikut mis selle mudeliga sobis. Ühesõnaga suht jama.
Süsteemi nr 3 miinuseks oli, et auots oli alati enda SIM kaart (duo SIM), mis aktiveerus kui auto käis ja lõpetas siis kui süüde väljas või ise autotelefon välja lülitati. Seda nr 3 süsteemi C klassile tellida ei saanud ja ei saa ka hilisema järelpaigaldusega panna. Autol, millest ma rääkisin, on ta seetõttu et lihtsalt on .... Eusa_whistle Ja teenib ta seda funktsiooni, et kui kõne tuleb autosse siis saab lihtsalt ilma teiste kuulamiseta ise rääkida. Selline süsteem on näiteks S klassil ja tal on neid torusid isegi 2 - ees ja taga. Ja see nr 6 või 7 tähendabki, et teoreetiliselt saaksid sa 6 sellist toru bluetoothiga ära ühendada kui .... Aga ei saa sest C klassile ei ole seda võimalust ja seega on see täiesti mõtetu funktsioon praeguses kontesktis ja kui näiteks 220 S klassi comandi menüüs on bluetooth ikoon, siis see on ainult selleks, et HÄÄLT edastada torusse (mitte segi ajada telefonide muude funktsioonidega - ka LEVI ja SIM kaart).

Süsteem nr 4 on UHI (universal handy interface) on sisuliset nr 2 süsteemi edasiarendus (teistsugune telefoni plokk - suhtelb juba väga paljude mudelitega). Sõna juba ütleb ära, et tegemist on universaalse süsteemiga - piisab vaid vastava otsiku tellimisest (kataloogis on neid VÄÄÄÄGA palju) ja ühendus on väga erinevate mobledega võimalik.
Süsteem 4.1 - UHI otsa ei käi mitte telefon vaid näiteks SLR stiilis adapter (on ka teiste stiilidega adaptereid). Töötab samuti bluetooth süsteemiga. Erinevus telefoni ploki bluetooth ühendusest seisneb selles, et tema tunneb ka mobiiltelefoni ära ja suhtleb temaga. Ära ühendades (iga kord kui autosse tuled või läheduses viibid) "võtab ta mobla üle" - ehk kopeerib bluetoothiga SIM kaadrilt andmed üle ja ütleb mobiiltelefonile et lülita ennast operaatori võrgust lahti - KAUGSIM on selle funktsiooni nimi ja seda peab ka MOBIILTELEFON toetama (näiteks uued NOKIA E ja Nseeria pillid ja teised brändid samuti). Edasi on tema sisuliselt virtuaalne (sinu personaalse SIM kaardiga) mobiiltelefon mille antenn asub tagaklaasis jne. Kõned tulevad nüüd läbi tema ja sinu tavaline mobiiltelefon on niiöelda ooterežiimis. Ma kordan see on ainult siis kui sul on käetoe sees ADAPTER. Kui sul ei ole siis on sul nr 2 või arvestades auto aastaarvu siis nr 4 süsteem kuhu praegu kiinitub kindel telefon, aga vastava otsiku ostes saad ka peaaegu igasugu telefone sinna toppida. Olgu veel öeldud et ADAPTER on sisuliselt nagu telefon (tal on oma IMEI ja ka SIM kaardi pesa). Ja tegelikult võibki ka adapteriga DUO sim süsteemi kasutada. Siis on lihtsalt kaugSIMi asemel DUO sim - paneme talle siis 4.2 nimeks.

Räägime veel edasi: 4.1 kõnet vastu võttes keerab süsteem raadio/maki/CD vait ning kuuled kogu jama kõlarites (mikrofon asub C klassil peeglis) - (auto millest ma rääkisin kasutab E klassi peeglit - on tumeneva klaasiga ja head suured kohtvalgusti tuled on seal sees - jällegi sellist asja C klassile tellida ei saa .... Eusa_whistle ).

Aga kui sul on adapter ja kaugSIMi funktsioon tulevikus, siis sellega võib ka igasugu jamasid tekkida. Näiteks millega olen kokku puutunud: süsteem töötab kuni sinnamaani kui lahkud autost. Auto telefon hakkab mobiiltelefoni otsima ja ei leia seda ülesse - samal ajal oltisb mobiiltelefon bluetoothiga autot ja ka ei leia. Edasi ütleb mobiiltelefon endale, et selge ärkame siis ellu, sest olen autost eemal (telefoni levipulgakesed ilmuvad ekraanile ja saad isegi välja helistada, kärjeinfo tööta jne) KUID. Samal ajal leiutab auto, et kui mobiiltelefoni pole siis ilmselt on ta eemal ja lülitame kaugSIM funktsiooni välja. Kuid et tema teeb seda natukene hiljem kui su pärismobiiltelefon ellu ärkas siis ongi olukord kus EMT saab viimase teate auto telefonilt, et LÜLITA VÄLJA, mind ei ole. Ja ongi kummaline olukord kui telefonil on levi aga sind kätte ei saada. Igavesti paha probleem on see ma ütlen – lõpuks vahetasin telefoni ära ja samuti ka adapteri ning nüüd töötab väga hästi. Mingi tarkvara viga oli.
Muidugi sõltuvalt telefonist ei töötanud kaugSIM kõige paremini Samsungi 600 (või oli 800) seeria telefoniga. Igasugu anomaaliaid oli numbrite tuvastusel jne. Ühesõnaga Nokia ruulib praegu Smile

Fotode kvaliteet pole küll kritiseerimist väärt isegi, aga mis ta tahad - hämar ruum ning mobiiltelefon ja selline tulemus ongi.
Vasakul SLR stiilis adapter + bluetooth toru (mitte telefon). Parempoolsel pildid UHI adapteri silm kaardi pesa (kui tahta DOU SIM).
       
See mis ma enne kirjutasin bluetooth sisendi kohta on hoopis teine teema ja ei sõltu üldse sellest mitme seadmega telefoni plokk ühildub. Mul on asi selliselt lahendatud, et ostetud on väikene PHILIPSI jubin mis võtab bluetooth signaali vastu ja edastab seda siis audio kujul mööda juhet edasi edasi.
Lisaks on olemas veel koht kuhu saab video signaali juhtmega lasta (RGB). See jällegi sõltub nüüd sellest milline Comand autol on – vahepealsel trükkis Mercedes trükiplaate kus oli video sisend olemas kuid osadel see puudub täiega. Ei tea millest see tuleneb. Igatahes kui on Comand millel on video sisend ka siis ei ole sellest väga abi, sest kui vajutada comandi peal video nuppu, siis peab TV plokk enne mööda valguskaablit selle ühenduse üles äratama (ehk vajalik on TV plokk) ja siis suudab Comand alles näiteks mobiiltelefonist videot ekraanile kuvada.
Vasta
#8
selle kontreetsel isendil on käetoe sees selline alus, kuhu ma enda nokia sisse topin ja seejärel auto võtab juhtimise üle.
Vasta
#9
Palju küsitakse selle eest küll. Mul on siis nö "pre-facelift", ütleks et täisvarustusega, v.a katuseluuk ning parkandur. Ostsin 2x odavama raha eest.

Samas jällegi on see üks mudel enne kõige uuemat C-klassi, 250'ga ma usun, et oleks see hea ost.
Vasta
#10
Teema lukku. Ja alates 05.01.2009.a olen täieõiguslik MB omanikNod
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Ostuabi kus valikus on w166 ja x166 Reims78 4 206 28-01-2024, 09:23 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 ostuabi arthuro 6 579 10-05-2023, 01:09 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 440 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,265 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
Smile Paluks w211 OSTUABI!!! merno 8 984 13-10-2022, 10:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 ostuabi Makku 0 1,243 14-10-2021, 05:54 AM
Viimane postitus: Makku
  MB sklass 3.0d W221 ostuabi merce 2 1,384 02-05-2021, 02:05 AM
Viimane postitus: merce
  GL Mercedes-Benz ostuabi tiit001 2 2,017 25-10-2020, 10:34 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 ostuabi mbfriik 4 4,924 29-10-2019, 08:57 AM
Viimane postitus: mbfriik
  Mercedes-Benz S 400 HYBRID 3.5 205kW Ostuabi Raiki 5 4,098 12-08-2019, 08:50 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne