Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bensu kulu
#1
Miks võtab Mb126 3.8 bensiini mootoriga 30 liitit sajale ??? oskab keegi mind aidata või ongi sellisel autol siuke kütusekulu?
Vasta
#2
VTarmo Kirjutas:Miks võtab Mb126 3.8 bensiini mootoriga 30 liitit sajale ??? oskab keegi mind aidata või ongi sellisel autol siuke kütusekulu?

30 sajale on kindlasti väga palju, normaalne võiks olla 9-15. vigu võib olla mitmeid... kõikki võimalikke vigu üles lugeda suht mõttetu ma arvan. alusta mootori diagnostikast.
Vasta
#3
käisin dignostikas öeldi, et co tase on paigast ära ja keerati paika muu pidi korras olema aga ikka võtab 30 sajale (remondis käis HI-TEHIS)
Vasta
#4
Ega ei leki kusagil ?
Vasta
#5
samas kui sõita lühikesi otsi külma mootoriga ja veel ummikutes ka nökerdada, siis tuleb äkki 30 sajale isegi ära...

kas käivitub ilusti? iga ilmaga? bensuhaisu pole tunda? loike auto all? tõmme on ok?
Vasta
#6
marek Kirjutas:samas kui sõita lühikesi otsi külma mootoriga ja veel ummikutes ka nökerdada, siis tuleb äkki 30 sajale isegi ära...

kas käivitub ilusti? iga ilmaga? bensuhaisu pole tunda? loike auto all? tõmme on ok?

Mareki jutul point sees.

Inimene, kes ostab sellise vana V8 mootoriga auto, peab arvestama, et külmade ilmadega see mootor neelab kütet ja mitte vähe.

Endal oli ostes sama probleem, ehkki mootor ise töötas laitmatult. Kokkuvõttes vahetasin viimase, kui jupi välja, mis leidsin (juhtrõhu regullaator, pritsungipea, pihustid, nukkvõllid, hüdrotõukurid)

Agaega ei muutu miskit. Talvel külmaga käivitades võtab seeasi meeletult, alles soojade ilmadega saad aru, palju ta tegelikult kütet võtab


Agavõin sullepakkuda odavalt pihusteid- kui need peetis, siis kütusekulu suur, samuti võin ka korraliku pritsungipea soodsalt sulle müüa
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#7
mis nende jubinate hind on? mis sa mulle pakud kui on hea hinnaga ostan kohe ära Smile
Vasta
#8
Ega see kütusekulu nüüd nii ülemõistuse ka pole, ärge hirmutage inimest ära, täpselt nagu Marek ütles, kulu viib üles soojendamata mootor ja lühikesed otsad, jälle jahtub+uus külmkäivitus..... Mõned arvavad paraku, et kui auto enne sõitu kohapeal soojaks käib, siis see on kütuseraiskamine...... Antud 3,8 (millest indrek rääkis) sõidab ilma suurema lumelöga sees sõitmata 13 L sajale ja löga puhul 15 L sajale kesmine, millest üle poole on linnas, elan linnast väljas, ja põhimõtteliselt lasen auto käia 80C enne kui üldse sisse istun....Teiseks suure külmaga kohe startdides on muud asjad ka liiga tundlikud nagu näiteks käigukast...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#9
VTarmo Kirjutas:mis nende jubinate hind on? mis sa mulle pakud kui on hea hinnaga ostan kohe ära Smile


Ütleme nii, et pihusti 50 krooni tükk, kui kõik korraga ära ostad. Pritsungipea 500 krooni.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#10
ma ostan ja teen ükskõik mida, et kütuse kulu vähemalt 15 peale saada... mul tõesõna võtab 30l sajale ma juba kaalusin auto maha müüki aga seda ma ikka teha ei taha ehk teie abiga saab korda selle kütuse kulu... aitäh!
Vasta
#11
VTarmo Kirjutas:ma ostan ja teen ükskõik mida, et kütuse kulu  vähemalt 15 peale saada... mul tõesõna võtab 30l sajale ma juba kaalusin auto maha müüki aga seda ma ikka teha ei taha ehk teie abiga saab korda selle kütuse kulu... aitäh!

Tõesti tunnen sulle siiralt kaasa, tahaks sind igati aidata et sa saaksid oma auto korda ja ka kütusekulu normi.

Kuidas mootor muidu on, kas suure kütusekulu kõrvalmootor ise töötab ilust - tühikäigul ei värista mootorit, läheb ilusti käima nii külmalt, soojalt kui ka kuumalt, Kas pöörded on normis - ilma Drive peal olemata Parking reziimis sooja mootoriga peab olema kuskil 750 pööret, kui D sees on, siis kuskil 550 pööret.

Ei oska sind tõepoolest aidata kui sa mootorist täpsemalt rääkida ei oska.

Suurele kütusekulule peab järgmena ka mingi anomaalia - kui seda põhjustab liigne kütuse pealesaamine, siis mootor ei tööta ühtlaselt, tyhikäigul väristab ja jätab vahele, samas, kui CO normis on, siis peaks kütet iseenesest normaalselt silindritesse pritsima.

See V8 mootor tundub iseenesest väga lihtne ja nn "standard mootor", mille järgi võiks automehhaanikat õpetada, kuid siiski on sellel miljon tegurit, mis võivad erinevaid anomaaliaid põhjustada.

Räägi siis natuke täpsemalt kuidas mootor läitub. Panen uuesti küsimused siia alla, millele võiksid vastuse leida.

1. Kuidas töötab külmalt tühikäigul, kus maal pöörded on?
2. Kuidas töötab soojalt tühikäigul, kus maal pöörded on?
3. Kuidas käivitub külmalt, poolsoojalt, kuumalt?
4. Mis juhtub, kui külmalt (just käima panduna) gaasi anda, kas läheb kenasti pöördesse, või tahab välja surra.
5. kas oled lasknud kontrollida CO sisaldust ja muid kütuseandmeid.
6. Kuidas tundub autol summutaja, kas kuskil on suuremaid auke, või läbiroostetamisi, kuidas mootori hääl tundub.
7. Kuidas pöörded püsivad, kas on märgata erilisi muutuseid just tühikäigul Drive seisus .


Proovi neile vastused saada, siis saab hakata asjasse süvenema.


Siiralt loodan, et saad selle iluduse sõitma, kuna tegu siiski igati mõnusa masinaga
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#12
1. Kuidas töötab külmalt tühikäigul, kus maal pöörded on?
Külmalt läheb hästi käima, poolest pöördest ja pöörded on 2000 juures  ja mootor töötab ilusti.
2. Kuidas töötab soojalt tühikäigul, kus maal pöörded on?
Soe mootor natukene väriseb aga see on minimaalne ja pöörded on umbes 800 pööret.
3. Kuidas käivitub külmalt, poolsoojalt, kuumalt?
Külmalt käivitub hästi, soojalt normaalselt ja kuumalt tahab natsa rohkem starterit kui harilikult.
4. Mis juhtub, kui külmalt (just käima panduna) gaasi anda, kas läheb kenasti pöördesse, või tahab välja surra.
Külmalt läheb väga hästi pöördesse tundub erksam kui sooja mootoriga.
5. kas oled lasknud kontrollida CO sisaldust ja muid kütuseandmeid.
CO taset just kontrolliti töökojas see olevat suur olnud ja vähendati peaaegu kolme kordselt, ühesõnaga öeldi, et keerati paika, muid kütteseadmeid ma arvan, et seal töökojas kontrolliti ka aga ei ole selles kindel.
6. Kuidas tundub autol summutaja, kas kuskil on suuremaid auke, või läbiroostetamisi, kuidas mootori hääl tundub.
Summution just uus keevitatud aga ainult ühe pütiga, hääl tundub hea.
7. Kuidas pöörded püsivad, kas on märgata erilisi muutuseid just tühikäigul Drive seisus .
pöörete muutus on umbes 200-300  tühikäigul on umbes 850 ja D käigul on 550
Vasta
#13
Krt kogu selle jutu järgi eeldaks, et mootor on täiesti korras. Kuna kõik toimib nii, nagu peab, siis ei saa suuri vigasid olla.

Paljud räägivad, et juhtrõhu regullaator võib seda mõjutada, et kütusekulu suur on. Ise vahetasin neid mitu tükki peal ära ja mingit tulemust ei tulnud - vähemalt positiivset mitte.

Võid ju proovida vahetusele mõelda ja seda testida, äkki tõesti sinul see mõjutab. Muidugi võid vanal enne takistuse ära mõõta. Võtad juhtme pealt maha ja viskad testri peale - kui takistus on 26 oomi, siis on niipalju vähemalt korras, et sisemine bi-metall töötab, iseasi, kuidas sealsed vaakumid on töökorda jäänud. Sellel jubinal on väga huvitav süsteem, mis mõõdab mootori ja kütusesoojust ning sellega toseerib siis vastavalt kütet.

Järgmine jubin, mis võib mingilmääral kütusekulu suurendada, on nn õhukoguse lugeja, kuid samas oleks ka pöörded laes, kui see lakkaks töötamast.


Esimese asjana soovitan sul käia ja vaadata üle kütusesüsteem algusest lõpuni - Pane uus kütusefilter, kui oled vana maha võtnud, siis kütusetorude mõlemad otsad on lahti ja saad testida selle hermeetilisust. Ühele poole näpp ette ja teiselt poolt proovida puhkuda või kompressoriga survet anda, samuti toimida tagasivooluga ja selle filtriga.

Praegust väljas nii lägane, et põhja alt vaadates vaevalt leket silmaga näha on. Kui korraliku valguse saad, siis proovi vaadata üle torud, mis paagist kütusepumba ja filtrini lähevad.

Kui oled pritsungi pea küljest nii sisselaske kui ka tagasivooli torud lahti võtnud, siis tagasivoolu võid proovida kompressoriga puhuda - paagis peab kostma nn mullitamise hääl.

Sisselaske toru otsas pritsungipea pooses otsas on sõel - puhu ka see suuga läbi, et puhtaks saada - see tuleb sealt toru otsast lihtsalt välja tõmmates välja.


Hea oleks, kui saaksid autot hoida päeva kuskil kuivas ja soojas garaazis, ning seejärel kanali peale ajada ja asi käima panna - niiviisi näed lekked kohe ära.

Aga siiski soovitan esimese asjana filtrid välja vahetada.

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#14
aitäh näpunäidete eest, eks ma lähen nüüd siis kätt harjutama oma auto peal.
Vasta
#15
VTarmo Kirjutas:aitäh näpunäidete eest, eks ma lähen nüüd siis kätt harjutama oma auto peal.

Ahjaa, kontrolli ka üle kõigi 4 ratta liikuvus - kui ikka pidur peal on, siis samuti küttekulu laes
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#16
küsiks igaks juhuks üle, et kuda sa kütusekulu arvutad? ikka nii et paak täis, km nulli, sõidad paagi tühjaks ja lased uuesti kõrini täis ja siis arvutad palju paaki läks korrutad sajaga ja jagad kilomeetritega? muud mõõtmised pole eriti täpsed. see 30 kõlab natuke müstilisena.

edit:

mul oli kunagi mingil autol selline juhus, et km luges aeglasemalt kui peaks, aga kiirust näitas õigesti! krt ma pole kuuld juhust, et mingi 126 võtaks üle 20 sajale...
Vasta
#17
noh 1,3@55kw@9XX kg@manuaalkast kütusekulud mis on olnud(mõõdetunua paak tühjaks sõita ja palju peale läheb):

1) 8 l sajale - 75%linnasõit, suuri külmasid polnud, kuid siiski talv.
2) 6,5 l sajale - 75% maanteesõit (talinn - võru-tallinn)
3) 11 l sajale - 100% linnasõit, suured külmad (iga hommik 15-20 min soojenemist), enamik otsi alla 10 km.

kui said oma 30 liitrit kolmanda punktiga analoogses situatsioonis, siis võib täiesti reaalne olla - mootor sul 3x suurem ja auto 2x raskem!!!
Vasta
#18
Ega ma luuletama hakka, et mu auto 30 sajale võtab see ei ole mingi uhkustamise asi, mul on suur probleem raha hakkab otsa saama ja olen mitmeid kordi proovinud paak täis ja palju sõita saab 90L saab täpselt 320 km sõita ei ole ju normaalne Big Grin eks ma hakka vaikselt bensu filtreid ja muid jubinaid seal vahetama ja ehk saab ka bensu kulu allapoole
Vasta
#19
Ma soovitan sul tagasivoolu teekonda kontrollida.
Vasta
#20
VTarmo Kirjutas:Ega ma luuletama hakka, et mu auto 30 sajale võtab see ei ole mingi uhkustamise asi, mul on suur probleem raha hakkab otsa saama ja olen mitmeid kordi proovinud paak täis ja palju sõita saab 90L saab täpselt 320 km sõita ei ole ju normaalne Big Grin  eks ma hakka vaikselt bensu filtreid ja muid jubinaid seal vahetama ja ehk saab ka bensu kulu allapoole
kas sõitsid paagi täiesti kuivaks ja uuesti tankides läks sisse 90L? kui jah siis tõesti kulu 28L/100km. aga kirjelda oma sõitmist... kus ja millal ja palju korraga jne. siis teeks järeldused ja oskaks äkki edasi aidata.

muidugi on see probleem ja ma ise ka sellega kimpus olnud...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne