Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Metallist kulissipuksid?
#1
Kas keegi veel peale minu on huvitatud metallist kulissipuksidest.
Kes tüdinenud lambajalgsest käiguvahetist. Tavaliselt need kummipuksid on ära kulunud ja koguni katki läinud.

Laseks vasest või alu/pronksist teha.

Hind 200.- komplekt (kaks tükki)

Python, sul kindlasti vaja.

Järgmine level siis uued hoovad uniballidega. Ma hakkan oma kutsal käiguhoovastikku tuunima homme.
Vasta
#2
Ikka vaja, kui valmis teed siis võtaks ühe komplekti kindlasti.
Need on siis kasti poolsetele käiguvahetus hoobadele aga käigukangi poolsed puksid ka teed või?
Vasta
#3
Tegelt need on nö käigukangile. Edasi-tagasi ja külgsuunale. Eile võtsin ühe vana kulissi lahti, need kummipuksid olid ribadeks.

Hoobadele tuleb ilmselt plastist teha puksid, ma homme uurin ja mõtlen, mis võimalused seal on.
Vasta
#4
Sobivad siis manuaalkastiga mersudele. Vähemalt W201/W124/W123/W126
Vasta
#5
Ma oleks ka huvitatud Eusa_whistle
Vasta
#6
Usa foorumis on isegi mõõdud olemas. Otsin homsex välja.
Vasta
#7
Mul mõõdud olemas, isegi 3D joonis tehtud. Aga lasen treialil teha.
Vasta
#8
Werewolf Kirjutas:Usa foorumis on isegi mõõdud olemas. Otsin homsex välja.

Sellen USA pärast pole mõtet muretseda, nendel on kindlasti copytud need mõõdud siit lähedltBig Grin
Vasta
#9
Siin foorumis siis kõik kirjas. Ja nii palju kui mina olen aru saanud on see vend kõik ise katsetanud ja aretanud.

http://community.190revolution.net/perfo...inued.html
Vasta
#10
No Jesperist me rääkisimegi. Kui tema juures käisime, siis python sai isegi tema autos katsetussõitu teha, et näha, mismoodi nende puksidega auto juhitav on.....

Edit: Ja mul on ka kõik teised puksid 3D failidesse joonistatud.
Materjal olemas, aga pole veel jõudnud asja ette võtta oma autol.
Vasta
#11
Kas sellest külaskäigust on pildimaterjale ka? Järgmine kord tulexin ka meelsasti kaasa kui võimalik.
Vasta
#12
Ütleme nii, et me võtsime sellest ajast 100%, mis me Jesperi garaazis viibisime, saime kiire loengu ja meil kõigil (python, ralak ja mina) jäid karbid lahti, pärast motelliski ei suutnud uskuda, seepärast polnd ka aega pilte teha.
Pilte ju foorumis küll.

Kiire ülevaade 16V ja kutsika kohta, mis ja kuidas.
Vasta
#13
Jah 100% sai võetud küll, nagu ralak ütles: road tripIcon_biggrinIcon_biggrinIcon_biggrin
Aga Hentsil olemas kõik vajalik, materjal ja mõõtud.
Selle Jesperi 190-ne juhitavus oli super, sai väikse ringtee peal driftides autodevahel möödasõitu teha ning samal ajal arutades mootori tööst.
Ühesõnaga väga suur vahe juhitavuses ja täisesti tänavakõlbulik ka meie tee oludes.
Vasta
#14
Mul endal kindel plaan omale ka 16V osta, hetkel käsil raha kogumine. Seetõttu üritangi praegu igalt poolt internetist ja foorumitest leida niipalju kasulikku infot kui võimalik. Muide kui ma kunagi raha kokku saan, kas keegi kes 16V hästi tunneb näitex python olex nõus mind auto ostul abistama?

Ok kisub OT-x ära. Et siis teemasse tagasi tulles on vanemad mb manuaalkastiga autot kurikuulsad selle poolest, et käigukang on vedelavõitu ja õiget käiku on kohati raske leida. Seega soovitan kõigil, kes selle probleemiga kokku puutunud osta Hentsi käest need käiguhoovastiku puxid. Vahe on meeletu.
Vasta
#15
Kust sa ostad selle 16v,nende eest küsitakse pea 100k juba. Kui sada ja seened välja teed siis võin abistada auto valimisega ka kaugemalt tuuesIcon_biggrin
Vasta
#16
Oodake, tehke mulle ka asi selgeks. 2,3 ja 2,5 16V? Neid ju mobiles alates 3000 € eest saada. No ilmselt 6000 € on juba korralikum tõesti.
Aga kumb nagu parem on - 2,3 või 2,5?
Endal ka nagu väike plaan peas küpsemas - saab SLile uue silla alla ja seadistuse tehtud siis võiks mõelda juba Smile
Vasta
#17
Hea 16v mootor on m102.992(evo 2 oma), s.o. vabalthingavana. Kokku on sellest mootorist 4 versiooni: esimene 2,3 aastast -84 hea pommikindla sepis sisuga, siis tehti 2,5 millel tegelt seda vahet vana 2,3 tunda suurt ei ole. Edasi evo I 2,5, väga hästi käib pöördesse nagu poleks tegu MB mootoriga ja selle edasiarendus evo II näol mis erineb siiselaske kangema nuka, üherealise keti, kergema vända ja suurema surveastme poolest. Evo II siis tehase poolt 175kw ja käib pea 8000 rpm kella.
Pmst alla 5k euri raske leida korras mudelit.
http://www.geocities.com/nideggerh/16v-t...tml?200614
http://mercedes-evolution.moonfruit.com/
Vasta
#18
Plaan Saxast tuua ja eelarve on seatud u 100 000 EEK-i kanti ja sõltuvalt auto hinnast siis reisikulud lisax. Hetkel on küll alles kolmandik sellest rahast koos, nii et kahtlen, kas järgmise aastanumbri sees jõuan selle ostuni. Egas midagi, tuleb teine töö lisax hankida.
Vasta
#19
Tõsine elamus oli see käik, eriti Jesperi juures, samas ka need teised Stockholmi turbotajad näisid ikka põlised mersufriigid, nii hea oli nende seltisis olla kohe Nod
Siiski Jesper suutis meid kõiki ära hüpnotiseerida, kõrgemat teadust alates materjali koostistest kuni toimiva detailini mootoris. Vahel kui minul juba kulmu kortsu tõmbas füüsika vallas, noogutasid hents ja python nõusolevalt kaasa. Nagu superhuvitavas loengus oleks viibinud, kus õppejõul suurepärane diktsioon, teemaarendus, näited elust enesest.... ja siis ma tagasiteel muudkui vandusin omaette, mis hinnaga python ja hents selle oma 16V ära andsid.....
Vasta
#20
Nii, puksid testitud ja kes veel huvitatud on, andke teada.

Varsti lisanduvad veel hoobade puksid (12tk komplektis).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne