Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mitmed probleemid 300ce-ga.
#1
Tervist, tülitaks teid oma probleemidega natuke. Ostsin auto millel spidokas ei toiminud. Eelmine omanik väitis et temal ei ole see kunagi töötanudki. No mis seal ikka, kontrollisin trossi, loomulikult katki. Uus tross küljes ja sõitma, naviga mõõtsin, et spidokas näitab 19-21 km/h rohkem kui reaalne kiirus on, olenematta siis kiirusest. Milles võib probleem olla? Käigukast ei olevat ka enam originaal, kuna eelmine oli otsad andnud siis ta oli lasknud paigaldada väidetavalt 95 aasta oma. Kast siis automaat. Kas võib viga olla et nt see kast ja spidokaplokk ei sobi omavahel? Trossis vaevalt viga on, seal ei ole ju mingeid ülekandeid ega miskit, lihtsalt tross.

Teiseks, eelmine omanik väitis et autol on LSD differ, nüüd aga lumiste ilmadega selgus üsna selgelt et veab siiski ainult üks ratas. ASD tuli ka põleb, see on vist sellega seotud? Kas saab kuidagi mingi diagnostiga viga välja selgitada?

Kolmandaks, ABS, tuli ei põle, abs iseenesest ka nagu toimetab aga ta on liiga agar minumeelest, nimelt isegi siis kui on väljas jumala kuiv ja hea asfalt ja väikselt kiiruselt pidurdan(nt parklas vms) siis hakkab juba laamendama ja pedaali väristama, ma olen 100% kindel et mingit libisemist ühelgi rattal ei olnud.

Ja väike küsimus veel, need märgutuled mis kelladeplokis on, misasi on vasakult 3-s või 4-s vist oli, selline ring millel väljaspool paar kriipsu. Sõiduajal see ei põle, kuid vahest harva nt fooritaga seisma jäädes hakkab põlema, nigu piduri päästan kustub ära.

Janar
Vasta
#2
vale differ, abs'i anduri juhe katki, piduriklotsid kulund.
Vasta
#3
et siis vale ülekandega differ? Mis ta originaalis olema peaks? Kui nt mnt-l 100km/h sõita, palju peaksid pöörded olema umbes?
Vasta
#4
Mul kodus üks auto, mis ka asfaldil suvel pidurdades,säristab pedaali (abs rakendub), diagnoos pole tulemusi andnud, arvatakse ,et andur on millegipärast liig akaugel ja info lugemine probleemne
Vasta
#5
Laisu Kirjutas:et siis vale ülekandega differ? Mis ta originaalis olema peaks? Kui nt mnt-l 100km/h sõita, palju peaksid pöörded olema umbes?

org.differ 307.100km/h peaks pöörded u 2500 olema.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1992 C124 300CE-24 akukate paremal pool pagasiruumis-kas üldse ette nähtud? nostromo 14 10,565 30-04-2016, 04:12 PM
Viimane postitus: mesavend
  Mb 300ce pooltelje vastupidavus SanderP 12 10,416 11-08-2015, 02:21 PM
Viimane postitus: Madisv
  MB 300ce 138kw mootor lonkab Nookur 6 4,206 06-08-2015, 07:07 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 300CE 1990.a 3,0 L 162 kw probleem mootoriga. Toomas.A. 5 4,744 19-01-2015, 09:50 AM
Viimane postitus: Lahekas
  w124 300CE 1990.a probleem reduktoriga. Toomas.A. 9 7,522 01-12-2014, 10:44 PM
Viimane postitus: Toomas.A.
  Mõningad probleemid 300CE-ga. kodutu 8 6,938 24-11-2014, 11:07 AM
Viimane postitus: kodutu
  w124 300ce 90. a - Ettevalmistus ülevaatuseks. Nõu vajatud. Sleven 15 13,783 12-09-2014, 10:31 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  w124 300CE 90a probleem juhipoolse aknaga Sleven 1 2,550 16-02-2014, 08:09 PM
Viimane postitus: inzzz
  W124 300CE 89a. käivitus mure Vallu 0 2,713 06-01-2014, 01:41 PM
Viimane postitus: Vallu
  300ce 24v 1991 puterdab ja sureb välja mario86 7 5,549 09-08-2013, 04:16 PM
Viimane postitus: Mondos



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne