Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 4k.autom. käigukasti rem.
#1
Plaanis siis kasti natuke põhjalikumalt uurima hakata, kuna käiguvahetus 2.-3. toimub äärmiselt ebameeldiva viivitusega, ning seejärel lükkab jõnksuga 4. sisse.Kui teed väikese kickdowni siis saab ka kolmanda sisse Confusedad:.

Äkki oskavad sellel alal kogenumad jagada arvamusi, milles võib siis antud käiguvahetuse probleem seisneda?Siduri ketastes?pidurdusvöös?
Mida lahti võtmisel/kokku panemisel eriti tähele panna?
Kust remondiks vajalikke varuosi oleks otstarbekas osta, äkki mõne hinnagi õelda?:help:

Tänud!
Vasta
#2
Kettad läbi, pidurduslindid kestavad oluliselt kauem kui kettad, kui ikka natukenegi õli kastis püsib. Ketaste hind oli 180 kr/tk orig. Ühes käigupakis on 4 ketast.... Miskit väga keerulist pole.....jäta meelde, kust mille võtsid, ja tee mingi laotusjärjekord, et oleks kokku pannes sama järjekord, mis lahti võtmisel. Juhtploki pole ka mõtet niisma lahti võtta, miljon kuuli ja vedru, mis sul mööda ilma laiali lendavad, kui valesti avad. Oluline - peavõlli ja käigupakkide vahel on laagrid, et need õiet pidi pärast tagasi paned ja pakkide ja laagrite vahel lisaseibib, et võllil loksu poleks, et need ka õigetele kohtadele tagasi saavad....Kõige tüütum töö on võllile hiljem ketastepake peale toppida, raputad ennast lolliks et kõigi nelja ketaste kõik hambad võlli hammaste suhtes paralleelsed oleksid ja peale ilusti läheks...saad aru, millest rääkisin, kui ise läbi kogend oled...ic
Midagi ülejõu käivat seal absull pole, hoia fotokas ka kõrval, igaks juhuks, pärast lihtsam....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
Et mis sind siis ees ootab....
Ja see ka, et gardaanipoolse käigupaki ja korpuse liuguri vahel on üks vaskseib, millel on naga püsti, et see kindlasti ära fikseerida, ja mootoripoolsel võllil õlirõngad, et need ilusti ümber võllitoru asuvad, et õlipumpa peale asetades, neid kaheksasse ei tõmba....


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
Tänud!
Egas's polegi muud midagi kui asjaga pihta hakata.....eks ma siis küsin kui miskit segaseks jääbRolleyes

Ma annan siis teada, kuda asi õnnestus....


Aga kui kellelgi on midagi veel lisada, siis võib seda julgesti teha.
Vasta
#5
Kast nüüd siis täitsa juppideks:biggrin:
Ja mis siis selgus...mootori poolses siduri pakis polnud enam midagi järel.....neljast kettast kolm olid metallini ära kulunud.....üks tõmbas ennast isegi kaheksasse kui välja võtsin...raju:hump:
Vasta
#6
kas hakkad nüüd igapäevatööna kaste remontima? Smile
...
Vasta
#7
Andres Kirjutas:kas hakkad nüüd igapäevatööna kaste remontima? Smile


Käisin ostsin jupid ära...Kadaka mb-s tuttav müüja...sain alet:hump:

Aga nüüd vaja nii kokku panna ka et pärast ikka toimibConfusedmile:

Mu igapäevatöö ongi praktiliselt selline....autoremondiluksepp ikkagi ju:biggrin:
Vasta
#8
Niiii!

Kast all, õli sees...kõik toimib väga hästi:biggrin:

Nüüd veel nätuke trossi kruvida ja vaakumit näppida ja asi peaks olema ideaalne:hump:


Veelkord tänud Rolz-le!!!
Vasta
#9
võta veel paar kasti ette ja kogu veidi oskusi - kastimuresid on paljudel ja tegijaid liiga vähe Smile
...
Vasta
#10
NujahhShy

Eks paistab, mis tulevik toob.

pmst. oleks asi täitsa mõeldav.
Vasta
#11
Niiniii.Kast sai reguleeritud-väga hea on sõita!:biggrin:

Nüüd on veel vaja kõrvaldada üks päris suur leke mis tekib kuskilt paremalt poolt kasti ees otsastConfusedad:....oletatavasti ei saanud õlivarda toru piisavalt kõvasti kinni,või lihtsalt tihend väsind....loodan, et on selle viga.Loogika järgi peaks nagu karterist tulema sest kui mootor käib siis jääb leke väga väikseks(õli tase peaks ju alanema).
Vasta
#12
Palju Sul see tegevus kokku aega võttis?
Vasta
#13
rob12 Kirjutas:Palju Sul see tegevus kokku aega võttis?

Nu kuna esimene kord siis mingi 2h lahti, 3h kokku(kõik vaja ju ilusasti ära pesta).
Kõige rohkem võttis aega sobiva 30 12 kant pika padruni/silmuse leidmine, (lõpuks tegin ise-lihvisin käia peal vene 30 silmusvõtmel seinad poole õhemaks:humpSmile et tagumise võlli ots lahti saada.
alla ja alt ära= kokku mingi 6-7h tuli igasugu nuputamist ette :biggrin: +sai ära vahetatud veel kardaani esimene muhv,tugilaager,bensiinifilter.
Vasta
#14
Ise ka lihvind seda 30 kantvõtit, iccc.....aga muideks, lihtsam võtta heebel, asetada selle mutri peale ja haamriga laks..saab väga edukalt lahti, pole ju tavaliselt võtta sügava koonusega nr 30 padrunit igalt poolt....
Rõõm näha, et julgeid pealehakkajaid jagub!
Anc, see oli vihje sulle, muideks...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#15
Krt ma tagusin ka seda mutritConfusedmash: aga ta loovutas pigem oma ühe kandi kui lahti tuli:biggrinSadheebel oli vist liiga terava otsaga)

Jahh...julge peale hakkamine on ju pool võitu!:bigsmile:


Kui nüüd viitsiks veel seda lekke asja ka ette võtta ja ära teha, siis võiks küll õhtul rahuliku hingega magama minna:bigsmile:

Küsingi kohe ära....et kui varras mingilgi määral õliga kokku puutub  kas siis pole veel suuremat kulumisohtu kastile??

kui kõrgele üldse normis õlitase ulatub kastis?millised osad on pidevalt õli sees?
Vasta
#16
Ehh...siis osta pikem õlivarras, see sama teema...nii ei ole üldse õige....
ATF paisub meeletult soojaga, õlivardal on I ja II märge, I peab õlitase olema külma mootoriga ja II märgini sooja mootoriga.... Survestatud on on osa kastist, algab pumbast ja lõppeb viimaste ketastega, tagumine otsal on eraldi tentrfugaalpump ja nn loomulik õlitus, sealt pole leket karta, seal tagaotsas on peal veel ka tuulutus, õlisurve ei ole ka allpool juhtplokki nii suur kui sellest üleval, panni tihendi vahelt kadu ei ole nii hull võrrelde muude kohtadega. Kõige tõenalisem:
1) Kui kasti kokku panid, kui õlipumba korpusega tagasi panid, et seal kasti ja pumba vaheline tihend oli korras? keerasid ikka korralikult need poldid kinni?
2) Looda, et sa võllil õlipumba rõngaid valesti ei jätnud sisse...
3) Simmelring, kui panid uue, et valesti sisse ei saanud, ja kui õli üle II astme, siis võib uue simmeri puhul liigse õli välja pressida, see on normaalne
4) Õlijahutustorud ja sealsed poldid, kast alumiinium, vägaettevsstlik olema, et keermeid sassi ei keera, seal on mõlemalpool toru seibid ehk pansoseibid(jõu korral pressivad ennast kokku) need tuleb iga kord uutega asendada (20 kr/tk x2)... Seal toruotstes on surve ka meeletu
5) Õlivarda kõri kinnitus kastil. Seal on originaalis tihend vahel, et see tagasi sai, see seal ühe sisekuuskandiga kinni, jälle ettevaatust pingutamisel...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#17
Loomulikult pole õige, aga ma mõtlesin seda, et kas sõita kannatab ikka?

Survetoru liited on kuivad...kui mootor käib, siis leke väheneb oluliselt.Simmerit ei vahetanud aga siis kui simmeri vahelt tuleb või otsatihendi vahelt siis jookseb sidurikojast ju.Mul jookseb karteri tihendi juureds,aga tihend uus, järelikult ikka varda toru.Konservide alumised servad tundusid ka kuivad...muud üle ei jäägi, aga eks tõstukil selgub.

Sellega oli ju veel see jama, et kui alt ära võtsin siis jäi õlitoru külge, kuna ei saanud kuuskanti lahti ja maha tõstmise käigus paindus ära ilmselt veits, kuna alla pannes ei tahtnud enam istuda auku ja plokikaane kinnitusse.siis sai alt "kuidagi" kinni keertaud ja siis ülevat paika painutatud.jäi teine selline pinge alla..aga see alumine ots, et pidama jääks peab ju pmst 100% sinna istuma.

eks nädalavahetusel tuleb asi ette võtta....õigeks väänama, ära puhastama ja mingit hermetsi vahele ilmselt toppima.

Või mis arvad, Roland??
Vasta
#18
Pane hermeetikut vahele, või vala midagi ümber sinna, kas keemiline metall või kasvõi klaasvaikliim, mis iganes. Ja siis vaata, et varda ülemine kinnitus oleks ilusti mootori küljes kinni, mudu raputab seal selle ajapikku lahti.....Krt, seal ei ole nii suurt survet, sealt peaks suht minimaalne kogus tulema seda mudugi...

Mis puudutab õlitaset - kuni käike sisse võtab, saad teoreetiliselt sõita jah, aga kui õli vähe, siduriketaste vahel seda ka vähe, suur hõõrdumine - suur kulumine, ehk nii jätkates saad neid uuesti vahetama hakata...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#19
Probleem oligi siis selles, et õlivarda toru ei olnud piisavalt tihedalt kasti küljes.
Asi sai lahendatud kerge õlivarda painutuse, purgi spray-puhastusaine ning klaasiliimiga.Ei mingeid lekkeid enam!:biggrin:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 483 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 324 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 674 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 511 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 583 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 9,028 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 562 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 915 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  Käigukasti õli hen1 9 1,232 07-10-2022, 03:01 PM
Viimane postitus: hen1
Big Grin W212 ilmselt käigukasti.... madis71 12 2,429 27-06-2022, 11:13 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne