Postitused: 41
Teemad: 18
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Tere lasen just praegu oma 123 kõpitseda ja kuna pidurid olid aastasest seismisest kinni siis otsutati silindrid vahetada aga pärast nelja viie erineva silindri tellimist selgus, et ükski ei sobinud. Minu teada ei olnud 123 nioi palju erinevaid variatsioone eriti pidurite osas. Kas kellelgi on ehk teisi teadmisi. Ja mis mind hämmastas oli remondikoha arvamus, et ta olla kuulnud, et 123 pidavat siiani kuskil hiinas edasi tehtama. Ja et sealt saaks varuosi. On sellist asja keegi kuulnud. Ma tean et 124 kere mersut tehti küll kuskil hiinas või malaisias teise nime all.
Mis teised asjast arvavad.
Postitused: 84
Teemad: 10
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Ei ole küll kuulnud ega lugenud ,et Hiinas 123 tehakse.Ilmselt mingi linnalegend.124 tehakse jah nii Malaisias kui Aafrikas vist oli LAV-s.
Pidurite koha pealt ei ole ka asi hull.Sul vaja teada kas pidurid on Girling või Ate.See on kirjas pidurivedeliku topsiku peal.Siis auto aasta arv ja ongi kõik.
Mis sul täpsemalt vaja on võin vaadata?
Postitused: 41
Teemad: 18
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Tahtsid mul Japautos esialgu ainult pidurisilindrid vahetada aga pärast neljandat mis ei sobinud siis otsustasime, et vahetame mõlemad tagumised suportid ära. Ütles et olla isegi suporti peal olnud numbri järgi tellinud aga ikka kas liiga väikesed või liiga suured.
Aga nüüd lähevad uued spportid peale ja siis peaks asi toimima. Kuidas küll tagada, et pika seismise peale uuesti kinni ei roosteta, seda ma veel ei suuda välja mõelda.
Postitused: 84
Teemad: 10
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Senised jhtuid on näidanud,et kui on silindrid kinni siis võta pid.klotsid välja ja suru siis pidurit kui hakkab natuke liikuma puhasta välja tulnud silindri pind peene liivapaberi või traatharjaga pihusta peale näit. WD 40 suru silinder tagasi ja pumpa uuesti välja ning korda nii kaua kui hakkab norm.tööle.Seda tööd ei viitsi aga lukksepad reeglina teha ja kui teha ajatööna läheb jube kalliks.Paraku on nii ,et kui sul on 123 peab sul olema ka garaaz kus ise saaksid toimetada.Töökojad ei taha vanemaid MB remontida sest nad lihtsalt ei tea ja ei oska.
See kui japauto ei suuda tellida õiget osa on juba tellija viga.
Uuesti kinnijäämist saab vältida kui autoga pidevalt sõita.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Selleks et vältida supporti kolbide kinnijäämist on üks võimalus, et kui on piduriõli värskelt vahetatud sees, siis lihtsalt peale auto garazeerimist lasta kolvi kaitsekummi alla natuke mingit aerosoolmääret ja seejäres suruda supportite kolvid täiesti sisse.
ja soovitaks sul vanad supportid igal juhul alles hoida. edaspidi lähe
kindlapeale vaja
aga mul olid 124jal samuti tagumised pidurid pikast seismisest peal. ma võtsin kolvid välja ja puhastasin ära. määrisin ära ja uuesti kokku tagasi. ja ilusti hakkas tööle. mul nimelt taheti ka alguses uusi kolbe tellida, aga kui ise lahti võtsin siis selgus, et kolvid ei olnud roostes, nendel oli lihtsalt mingisugune liimjas mustusekiht peale tekkinud ja seepärast ei liikunud ilusasti. aga pärast puhastamist/määrimist hakkasid ilusti tööle. Ilmselt oli see kiht tekkinud seetõttu, et piduriõli oli vahetamata.