Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Õli lekib mootorist.
#1
Mure siis E320 4 matic. Kuna alles ostsin siis ei tea pallju ta seda õli joob. Lihtsalt karjus korra, et otsas ja kallasin liitri juurde ja peale seda näitas sooja mootoriga täpselt keskmist normi.
Mootor on V6 ja õli tuleb vällja nagu mootori eest otsast paremal pool ülevalt. Suht ligidal korgile mitte sellele kuhu üli juurde kallatakse vaid suuremale mis on ligemal inimesele kui oled auto kapoti ees. Vabandust ebatäpse selgituse pärast aga ei jaga asjast palju. Võimalik et mingi tihend jne jne aga kus tasuks uurida? ka MB Varuosade vennal tasub lasta vaadata?`Juba lasin seal silas enamus juppe vahetada ka. roolivarda otsad ja pärast jäeti mulle rool viltu peale! Ja siis läksin kohe silla stendi seda regullima.

Seal üeldi ka et sillas jne rohkem vigu ei leitud. Et ei jõudnud hetkel vaadata kust see õli täpselt tuleb aga et arvatavasti mingi tihend.

Oskab keegi soovitada kas kuskil TLN või selle ligidal on mõnda head kohta või tasemel MB remondimehi kellel on ka norm tõõvahendid ja asja korralikult ära tevad mitte nii et põlve otsas kokitsevad ja siis vaata ka kas saad õige vea parandattud või mitte.

VÕiks lisada ka arvamusi MB Varuosade kohta. Mida seal tasub teha ja mida mitte. Kas seal tegeletakse ainult varuosade vahetusega või on seal ka targemaid remondimehi.
Vasta
#2
Ausalt öeldes ei tea, kuidas lugu on tänapäevamootoritega, aga vanad Mercedes-Benz mootorid kipuvad esimese simmeri puudulikkuse tõttu lekkima. Ja õli pressib end igale poole mööda mootorit laiali, ka klapikambri kaaneni välja.
Jutt siis vanadest mootoritest (M102, -103, -104, -111)
Vasta
#3
See suurem on õlifiltri asukoht, seal seeson siis õli filter. Sinna korgile oli kirjutatu 25 nM? Vast selle sammuse korgi tihend vms.
Vasta
#4
renkju Kirjutas:See suurem on õlifiltri asukoht, seal seeson siis õli filter. Sinna korgile oli kirjutatu 25 nM? Vast selle sammuse korgi tihend vms.

peaks olema nagu pingutusmoment või? Unibrow
Vasta
#5
Wiha Kirjutas:
renkju Kirjutas:See suurem on õlifiltri asukoht, seal seeson siis õli filter. Sinna korgile oli kirjutatu 25 nM? Vast selle sammuse korgi tihend vms.

peaks olema nagu pingutusmoment või? Unibrow

Selle sama korgi alt nagu tuli kuskilt.
Kuna nüüd olid asjad auto ette tagasi toppitud siis ei näinud enam täpsemalt.
Keerasin seda nagu nati kinnipoole.
Aga oskab keegi mõnda asjalikku kohta soovitada, kust ka hinnapakkumise saaks?
Vasta
#6
Thx info eest.
Ma just matsin sinna sildade alla jne suure pappi, ütleme nii et kõik vead mis leiti lasin eemaldada ja ka need mis oleks pidanud tulevikus ette võtma lasin ka ära vahetada Big Grin Ja tegin suuri silmi kui nägin et 4wd-l on kõik juppid praktiliselt 3 korda kallimad. B osi sellele margile ei olnudgi.
Ehmatasin ära et äkki midagi hullemat. Seoses õli lekkega, aga eks tuleb Imre juurde minna.
Lisan siia ka vastuse kui tean mis viga ja palju maksma läks. Ma ei suuda sõita rahus kui tean, et autol on midagi viga Tongue
Vasta
#7
Jaa ja asi ei piirdunud ka sellega...
Täna sõitsin ja vaatasin, et kliimast tuleb ainult külma..
EI saanud aru mis toimuv ja siis kuulen et mingi vesi nagu voolaks või muliseks ja vaatan, et mootori temp läheb 80-90-100 ja siis jätsin auto seisma. Vedasin paela otsas MB Vruosadesse kuna see on mul tööjuures siin samas ligidal.

Kapoti all nägin hunnikute kaupa kollast vedelikku ja õli oli ka nagu vähe või ma ei tea ei saanud soti mis seal toimus. piixus lugu. Ootan nüüd vastust, et mis viga.

AUto sai 2 nädalat tagasi Mustagivi AUtost ostetud.
vahepeal lasin sillas roolivarda otsdad, puksid jne ära teha ka mingi rihma ketta mis mootori küljes on
siiani olen matnud: 13.000 Sildade alla plus korralikud dunlop kummid ja sildade regullimine ka 10,000 lisaks.
loodan, et midagi hullu pole kuna plaan on auto ikka iga hinna eest alles hoida ja korda teha.
Vasta
#8
Xloaded Kirjutas:Jaa ja asi ei piirdunud ka sellega...
Täna sõitsin ja vaatasin, et kliimast tuleb ainult külma..
EI saanud aru mis toimuv ja siis kuulen et mingi vesi nagu voolaks või muliseks ja vaatan, et mootori temp läheb 80-90-100 ja siis jätsin auto seisma. Vedasin paela otsas MB Vruosadesse kuna see on mul tööjuures siin samas ligidal.

Kapoti all nägin hunnikute kaupa kollast vedelikku ja õli oli ka nagu vähe või ma ei tea ei saanud soti mis seal toimus. piixus lugu. Ootan nüüd vastust, et mis viga.

AUto sai 2 nädalat tagasi Mustagivi AUtost ostetud.
vahepeal lasin sillas roolivarda otsdad, puksid jne ära teha ka mingi rihma ketta mis mootori küljes on
siiani olen matnud: 13.000 Sildade alla plus korralikud dunlop kummid ja sildade regullimine ka 10,000 lisaks.
loodan, et midagi hullu pole kuna plaan on auto ikka iga hinna eest alles hoida ja korda teha.

kollane vedelik peaks olema jahutusvedelik, kui nii, siis ikka suht peetis
Vasta
#9
Niuks...
Jahutus vedeliku toru oli ka lahti kinnituses. Äkki sai tiivikuga pihta ja lõi midagi lahti aga jah eks ootab ja näeb.
Kui on midagi hullemat siis kavatsen kasvõi läbi tarbijakaitse nõuda Mustakivi Autolt remondi maksimit. Kuna kuulutuses oli kirjas, et auto on heas korras ja vigu ei ole, lisaks veel et tehniliselt kontrollitud. Tarbijakaitse kinnitas mulle ,et kui seal suudetakse ära tõestada, et mina ei suutnud alla 1000 km läbides seda peeti keerata siis peavad naad remondi hüvitama või auto tagasi võtma! See jutt oli kirjas mingi võlaõigus seaduse X paragrafi all. Müüija peab teavitama kliente kauba vigadest ja kui reklaamitakse veel et on korras aga tegelt ei ole siis on tegu suisa kliendi petmisega.
Nii, et asi peaks ilusti lahenema.
Vasta
#10
Xloaded Kirjutas:Niuks...
Jahutus vedeliku toru oli ka lahti kinnituses. Äkki sai tiivikuga pihta ja lõi midagi lahti aga jah eks ootab ja näeb.
Kui on midagi hullemat siis kavatsen kasvõi läbi tarbijakaitse nõuda Mustakivi Autolt remondi maksimit. Kuna kuulutuses oli kirjas, et auto on heas korras ja vigu ei ole, lisaks veel et tehniliselt kontrollitud. Tarbijakaitse kinnitas mulle ,et kui seal suudetakse ära tõestada, et mina ei suutnud alla 1000 km läbides seda peeti keerata siis peavad naad remondi hüvitama või auto tagasi võtma! See jutt oli kirjas mingi võlaõigus seaduse X paragrafi all. Müüija peab teavitama kliente kauba vigadest ja kui reklaamitakse veel et on korras aga tegelt ei ole siis on tegu suisa kliendi petmisega.
Nii, et asi peaks ilusti lahenema.
see on küll hea, lase remondiarved ka kinni maksta, mis enne teind oled, sest vigu ei pidand ju olemaEusa_dance
Vasta
#11
Segi on siis käigukasti õli ja tosool.
Vaja siis uut radiaatorit, mingeid lõdvikuid, käiukasti pesu, uued õlid jne jne..
Peale pisemat vaidlust mustakivi autoga lubasid ise korda teha.
Eks räägin siis edasi mis lahendus tehti ja kuidas asjad laabusid, hetkel tundub, et tunneli lõpus ikka paistab päikest Wink
Vasta
#12
Kinnitasid, et on korras ja see oli ka reklaamis.
Ainus viga pidi olema vigane CD poks.
ALguses ajas et vahet pole. jne aga kui mainisin, et suhtelin juba tarbijakaitsega ja sealt õeldi et kui naad ei remondi või ei suuda töestada, et mina selle lõhkusin nii väikese ajaga siis peavad ise remontima või tagasi võtma!
peale selle mainimist muutus kohe mehe jutt ja lubasid korda teha Big Grin
Ega ma seda autot tagasi anda taha liiga mugav ja hea masin Big Grin kui korda teevad siis olen mina igati rahul. HOmme hommikul viin masina sinna. Ja kui nad selle korda teevad siis viin Silberisse kontrollimaks, et ikka tehti koralikult mitte nii et saan ainult jälle 700km sõita ja tuuga.
Vasta
#13
Auto sai Mustakivi Autosse kohale viidud ja lubasid siis korda teha.
Alguses mees küll kõhis et kas sõitsid ise siia ütlesin et tulin paela otsas, sisi päris kohe kui suure kiirusega vedasite jne jne taheti nagu kohe ära panna Big Grin
Aga jah. eks ma siis kriban siia uue posti kui auto käes ja mis tulemus on.
Vasta
#14
eks m6ni tihend kuskilt pehme ole veitsa Tongue
Vasta
#15
Ei tea mis seal veel oli aga miskipärast tõid naad Silberist ka uue Veepumba Big Grin[Uute juppide vastu ei ole kohe mitte midagi Tongue]
Homme lubasid masina üle anda, kui käes siis panen imre juurde aja kinni ja lased üürida, puurida kas kõik ikka sai tehtud nii nagu vaja.
Vasta
#16
Sain siis täna oma liikuri kätte. Vahetati siis mõned kummi jullad kastis, jahutusvedeliku torud, radiaator, veepump ja veel mingid nippet-näppet asjad. Silberauto kontrollis kasti üle, pani õlitaseme paikka ja plommis ära Smile HEa üllatus oli see, et auto oli koguoma aja käinud kõik hooldused SilberAutos ja sain ka kogu auto ajalo kuna see on uuena silberist ostetud. Huvipärast küsisin, et kui kalliks oleks see remont mulle läinud kui ma oleks pidanud selle ise teostama vastus oli ~60-80 tuhat :S. Täpselt nii paljuga minul siis vedas ka. see et auto sain kätte ikka tunduvalt alla turuhinna Smile Hästi läks seekord.
Vasta
#17
Xloaded Kirjutas:Sain siis täna oma liikuri kätte. Vahetati siis mõned kummi jullad kastis, jahutusvedeliku torud, radiaator, veepump ja veel mingid nippet-näppet asjad. Silberauto kontrollis kasti üle, pani õlitaseme paikka ja plommis ära Smile HEa üllatus oli see, et auto oli koguoma aja käinud kõik hooldused SilberAutos ja sain ka kogu auto ajalo kuna see on uuena silberist ostetud. Huvipärast küsisin, et kui kalliks oleks see remont mulle läinud kui ma oleks pidanud selle ise teostama vastus oli ~60-80 tuhat :S. Täpselt nii paljuga minul siis vedas ka. see et auto sain kätte ikka tunduvalt alla turuhinna Smile Hästi läks seekord.

Masin oli 85-ga müügis, paljuga sina said siis? Big Grin
Vasta
#18
Oli jah sain sealt ka veel alla aga kui muidu ringi vaatasin siis ega 3.2 V6 Avantgarde alla 100 ei saanud. üks mida vaatamas käisin oli sama aasta samad lisad ja hind oli 135k vot niiWink ja müüdi sama hinnaga ka ära!
Vasta
#19
Jaa seekord sain sõita 8 päeva ja enam ei lähe käigud sisse Wink
Kui auto seisab ja õli maha jahtub siis lähevad kõik käigud sisse.
Kui aga 5-10 min töötab siis ei lähe üksgi käik sisse, ainult parkimine toimib. Mingi vile on ka taga....

Ei tea mis nüüd lahti ja kuidas sellel jahutusvedelikku kontrollida? ka uuesti koos või läks viimase korraga ka kastis mingeid jullasi mida naad ära ei vahetanud jne jne.

Nii et jah masin seisab JÄLLE ja ootab oma saatust.
Vasta
#20
Auto läheb järgmine teisipäev hommikul treileriga Märjamaale OU AutoDoktor-isse.
Kui remondikalkulatsioon jäeb 10,000 -/+ 2-3k nagu mulle Ilmar Kõuts väitis siis lubas Mustakivi Auto selle kinni maksta.

Tekkib arvamus, et tunneli lõppus ikka paistab valgus.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Käigukasti õli hen1 9 1,182 07-10-2022, 03:01 PM
Viimane postitus: hen1
  W124 89a 300d automaatkasti õli jahutus torud Jozels 3 906 22-10-2021, 09:33 AM
Viimane postitus: v6sa
  Õli jahutus vedeliku paagis wolwer 3 1,332 23-01-2021, 10:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  S124 300D õli probleem K6rvalt 6 3,713 18-10-2019, 07:49 AM
Viimane postitus: K6rvalt
  Käigukasti õli? Alan87 2 2,685 23-05-2018, 07:07 PM
Viimane postitus: Alan87
  Mis õli käib punnsilma manuaal käigukasti ? W210, 2.2cdi, 2000a. MV85 5 4,106 08-01-2018, 05:35 PM
Viimane postitus: MV85
  Mercedes-Benz w210 e270cdi mootori õli ja kogus ZEBRA111 1 3,322 26-11-2017, 08:57 PM
Viimane postitus: Randar
  Mootori õli Alan87 6 5,688 11-10-2017, 01:18 PM
Viimane postitus: Laur
  roolivõimendi õli Harrikald 1 2,388 10-10-2017, 08:17 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W124 300 D pihusti kõrvalt lekib indrek 2 3,419 29-08-2017, 07:06 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne