27-08-2009, 10:04 PM
soetasin siis sellise 3liitrise diisel mootoriga isendi. Ei tea mersust tuhkagi ja no võrreldes oma endise autoga, mis oli bensukas 2,0 astra gsi on see ikka kõvasti erinev. See ikka vana karu rsk, liigub muidu kenasti, aga tahaks infi, mis viga võib olla ja kui suurt tähelepanu millelegi pöörata. Kuna finantsi väga palju polnud, siis täiesti korras masinat ei saand, mured siis sellised:
-mootor on kollektori poole pealt õline plokikaane tihendi juurest nii mitte väga hullusti aq no kerge laik on õlist seal.
-siis sama lugu on kõrgsurvepumba poole pealt all karteri kylje peal
-kui kohalt võtta siis tuleb tagant põhja alt selline kahtlane hääl korraks ja kui gaasi mitte anda sis vähe jõnksutab ka autot, tagurdades tunneb seda jõnksutamist kõvemini.
-sumbuti torustik käib ka kuhugi vastu vist sest madalatel pööretel sõites tuleb autosse kõva tyminat ja urinat, ning kogu kere väriseb ja no sumpal yhes kohas auk seal tagumise poti ees olevas liitekohas ja see vast kõva heli põhjus, ent eriti on seda kuulda/tunda viimase kolme käiguga sõites ja pööretega alla 1600 ca, viiene käimar ka peal manuaal
-armatuuris sis põleb vahest abs märgutuli
-samuti selle kõrval olev kollane tulede mingi märguande tuli, nii kui lähituled sisse lülitab, ent väljast vaadates ei tööta aind yks esimene kaugtuli ja lähituled töötavad ilusti ja tagatuled toimivad ka
-siis õlitaseme hoiatustuli ka põleb vahest, kuigi peaaegu pool normi on sees autol õli.
-ja kuidas saab kellade valgustusele ligi? täitsa pimedus seal. keskkonsoolis põlevad tuled aq jamh kellad pimedad
Kes oskab võiks aidata mul nende vigade põhjuseid leida, ma pole jõudnud veel auto all käia ja no proovin alles masinat, auto teist päeva alles. olen sõitnud mõned sajad kilomeetrid aq tahaks autot tehniliselt korda saada, sest siiani tundub see e klassi Mercedes-Benz ikka mõnus pill olevat.
-mootor on kollektori poole pealt õline plokikaane tihendi juurest nii mitte väga hullusti aq no kerge laik on õlist seal.
-siis sama lugu on kõrgsurvepumba poole pealt all karteri kylje peal
-kui kohalt võtta siis tuleb tagant põhja alt selline kahtlane hääl korraks ja kui gaasi mitte anda sis vähe jõnksutab ka autot, tagurdades tunneb seda jõnksutamist kõvemini.
-sumbuti torustik käib ka kuhugi vastu vist sest madalatel pööretel sõites tuleb autosse kõva tyminat ja urinat, ning kogu kere väriseb ja no sumpal yhes kohas auk seal tagumise poti ees olevas liitekohas ja see vast kõva heli põhjus, ent eriti on seda kuulda/tunda viimase kolme käiguga sõites ja pööretega alla 1600 ca, viiene käimar ka peal manuaal
-armatuuris sis põleb vahest abs märgutuli
-samuti selle kõrval olev kollane tulede mingi märguande tuli, nii kui lähituled sisse lülitab, ent väljast vaadates ei tööta aind yks esimene kaugtuli ja lähituled töötavad ilusti ja tagatuled toimivad ka
-siis õlitaseme hoiatustuli ka põleb vahest, kuigi peaaegu pool normi on sees autol õli.
-ja kuidas saab kellade valgustusele ligi? täitsa pimedus seal. keskkonsoolis põlevad tuled aq jamh kellad pimedad
Kes oskab võiks aidata mul nende vigade põhjuseid leida, ma pole jõudnud veel auto all käia ja no proovin alles masinat, auto teist päeva alles. olen sõitnud mõned sajad kilomeetrid aq tahaks autot tehniliselt korda saada, sest siiani tundub see e klassi Mercedes-Benz ikka mõnus pill olevat.