Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Hingede juurest on mingilmääral reguleeritav. Tiiva ja tungraua avade lappimise käigus küll kere ära ei tohiks vajuda, kui just ainult roostest ei koosne.
Kindel, et maalrid töökäigus viina järel mööda kraavipõhjasi su autoga ei käinud?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
Ülikindel, sõber teeb ja ise olen õhtuti kogu aeg kõrval ja panen ka ise käe külge. Siis ilmselt on ikka seal mastiksi all midagi lahti, sest pealtnäha on auto 20 aastase vanuse kohta väga sile. Täna ajasin korra auto garaazistvälja ja kui ust kinni panna üritasin siis selgus, et enam ei lähe. Eks üritan reguleerida uksi aga...
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
15-08-2009, 08:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2009, 08:13 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Midagi nüüd ei klapi...
Kui ühes kohas uksed käivad ja teises mitte, siis on kere ikka VÄGA mäda. Krt, isegi poole mahalõigatud katuse ja taganurgaga neljal käivad uksed endiselt hästi.
Kui need aga ei käi peale remonti mitte kusagil, on remontimisel midagi tuksi keeratud.
Hingede juurest saab reguleerida mõne mm ulatuses.
Kui aga enne remonti oli asi korras, kuid peale remonti mitte, siis tasuks tegijalt, olgu ta nii hea sõber, kui tahes, nõuda selgitust.
Tungiavade ümbruse või D-piilari lappimise käigus ei tohiks esimese kolme posti asendiga mitte midagi juhtuda. Kui auto polnud just ühte nurka pidi kõrgele tõstetud ja seejärel lahti lõigatud-kokku keevitatud.
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
Usun, et see viimane pakutud variant võib täitsa tõene olla. Lihtsalt kummaline, et viga lõi alles nüüd välja...peale korraks liigutamist, mitte kohe. Eks üritab regullida. Tänud info eest, eks uurin sõbralt järgi mismoodi sai keevitatud.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
scrat Kirjutas:......, kõik korras.
seletad ehk lähemalt, mis oli ja kuidas korda said?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
Regullimine käis lihtsalt. Hing ukse küljes poltidest õrnalt lahti, siis haamriga puuklotsi vahendusel hinge pihta ja korras ta oligi. Võibolla olid uksed ilma tihenditeta seismisest ära vajunud või ei teagi. Ilmselt paanikat oli rohkem kui asi väärt.
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
Üks versioon, mis põhjustas selle anomaalia, oli karpide suht ulatuslik keevitamine (minu autol siis tungiaukude ümbrused), mille käigus karp muudab kuju (seda juhul kui on tegu täiskeevitusega, mitte punktimisega-ning kere ka ehk vedel). Kas see ka õige on...profid teavad, mina mitte. On kellegil analoogseid kogemusi.
Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
19-12-2009, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2009, 04:53 PM ja muutjaks oli Preda.)
Ei hakka uut teemat tegema...aga kas w208 on ka uste regullimis võimalused hingede juures? Oleks vaja tõsta vähe,mis moodi see käib?