Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleemid mootoriga!!!!
#1
TERE!

Selline mure siis, et sa autoga käidud ühes töökojas kus masin üles tõesteti, kuna eesmise parema ratta juurest kostub kahinat.(see on ka probleemIcon_smile ). Ning kui auto oli taas maa peale lastud ei suvatsenud enam käivituda.
Läheb korraks tööle, mootor lööb pöörded korraks 1000 peale ja siis sureb välja. Ei aidanud temale ei särtsu andmine ega nöörist tõmbamine ja pers*st lükkamine. Ära sai vahetatud küünlad mis ei teinud olukorda paremaks.
Autoks on :MB 230TE W124 '90a.
Vasta
#2
kütusepumba relee?
Vasta
#3
Tobe kysimus, aga kas immo ei ole peal?
Vasta
#4
Kas selle aasta isendil üldse on selline asi nagu immo, ta originaal raadioga on mingi salalukk aga see on maha võetud.
Aga ma pakuks välja, et ei saa kütet peale kuna mingi filter umbes või midagi, homme peaks maha kiskuma kui aega on.
Kus see kütusepumba relee muidu paikneb(olen suht tumbu jumbu selle remondi koha pealt)Icon_rolleyes
Vasta
#5
kui ta ei saa kütet peale siis ei tohiks ta üldse käima minna. mulle tundub see täitsa immo värk.
Vasta
#6
Mul oli kütusepumba relee tõttu selline probleem, et läks kenasti käima, aga mingi hetk kukkusid pöörded ära ja suri välja. Jooted tuleb üle käia.
Vasta
#7
Säde on? Kütterõhk on olemas? Mis mõtet on niisama midagi ennustada ja arvata.
Vasta
#8
Säde on olemas said uued küünlad ka pandud, kuna vanad ei andnud piisavalt. Eile proovisin uuesti korra sain nii käima et mängisin gaasiga ja hoidsin pöörded üleval, aga kui jala ära võtab sureb kohe välja.
Ning kui uuesti proovida ei aita enam gaasiga mängimine
Vasta
#9
Kuidas kytuse filter on millal vahetatud...ka selles voib viga olla..pumbates ta annab niipalju kyll kytet peale et auto k2ima l2heb aga seda ei piisa et ta ka k2ima j22ks ja kuna filter o umbes ja kytet ainult niriseb peale siis ta k2ima ei j22gi.
Vasta
#10
taanneell Kirjutas:Kuidas kytuse filter on millal vahetatud...ka selles voib viga olla..pumbates ta annab niipalju kyll kytet peale et auto k2ima l2heb aga seda ei piisa et ta ka k2ima j22ks ja kuna filter o umbes ja kytet ainult niriseb peale siis ta k2ima ei j22gi.

täpselt - ehk siis kütterõhu mõõtmine. Enne pole siin midagi teha kui sellised algasjad üle pole kontrollitud.
Vasta
#11
Kas ABS on masinal peal ? Kui on ,siis kas ABS-i tuli kustub ära, kui saad masina pedaaliga mängides enamvähem tööle?
Vasta
#12
ABS on peal ja tuli kustub ilusti ära.
Homme on rohkem aega ja siis tuleb kütuse filter maha, täna leidisn ka filtri vahetuse kuupäeva kuskilt üles ja see oli väga ammu Icon_lol
Vasta
#13
Kui ABS ära kustub, siis ülepingerelee viga ei tohiks olla. Ex tuleb sul siis rõhku mõõta .Mõõda külmkäivitus-pihusti august. Seal peaks olema 5-6 bar olenevalt masina pritsest. See ei tohi kukkuda , kui masin töötab ja kiirendab. NB. pritsepea eelfilter on ka kurjust teinud Icon_smile Asub pritsepea küllel, kust tuleb toite voolik sisse. Selline vasest stuts, toru ja pritsepea vahel. Seal sees on sõel. Löö see ka välja. EDU!!
Vasta
#14
Nii kütuse filter vahetatud ja probleem jätkub endist viisi.
Tundus, et vana filter veel suht ok isegi(minu arust)
Aga kas selle rõhu mõõtmiseks on mingi spets asjandus mida igal mehel ei leiduIcon_biggrin

Milline nendest küünaldest muidu kõige paremini sobi minu isendile(124 2,3 97kw 1990.)
Mingil kleepsul olid sellised margid ja mudelid:
Bosch H7DCO/H7DC
BERU 14K-7DUO/14K-7DU
CHAMPION S9YCC/S9YC
Hetkel peal- Bosch HR8DC ja ostsin NGK BP6EPS
Vasta
#15
Rõhu mõõtmiseks sobib manomeeter - vaja muidugi otsikut ka, et ta ära ühendada.
Vasta
#16
Nii sai siis täna igast august vaadatud kas bensu tuleb ja särtsu annab(annab võin omast kogemusest öelda Icon_lol)
Rohkem ei oska oma peaga midagi välja mõelda. Homme vist Imre juurde minek või kuhugi mujale vaatab veel.
Vasta
#17
Nii sai täna Imre juures ära käidud. Sealsed poisid oskasid ilma autot nägemata ja poole sõna pealt öelda mis viga. Suured tänud neile.
Üritan siis kirjutada ka mis viga oli, parandage kui ma mingi jupi kohta valesti ütlen.
Ehk siis viga oli ühes väikses voolikus mis oli lahti tulnud pritsepumba/-jagaja(see asi mis asub õhufiltri korpuse all) küljest. Mingi vaakumvoolik või midagi sinna kanti. Üles leiab selle ainult käega katsudes.
Äitäh kõigile kes aitasid nõuga.



Back on track!Eusa_dance
Vasta
#18
OK Icon_razz et siis tõmbas räigelt lisaõhku Thumbsup hea viga.
Vasta
#19
Mul on täpselt samade kirjeldustega olukord juhtunud. Ja viga osutust, et need juhtmed mis vaakumpumba juures asuvad ja auto alla lähevad (kui ma ei eksi, siis kütusepumba juurde) olid lahti ühendatud, kuna sai salongis töötatud ja siis autost paar kuud eemal oldud (ja kõik need juhtmed ära unustatud).
Vasta
#20
Ex ta kipub nii olemagi , et sama sümptom, kuid erinev viga.(neid erinevaid vigu võib olla sadu :-) )
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w212/S212 350CDI raputus/väristamine hommikul külma mootoriga mersik95 7 1,864 10-04-2022, 08:46 PM
Viimane postitus: v6sa
  w211 soojapuhumisega probleemid. TeccccccH 1 1,786 29-07-2020, 01:10 PM
Viimane postitus: hellrix
  OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega Priit 14 8,421 31-05-2019, 05:04 PM
Viimane postitus: Priit
  W211 2004 käivitamise probleemid ferdinand 1 2,082 27-12-2018, 12:58 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 mõned probleemid Esko 15 8,358 04-03-2018, 10:00 AM
Viimane postitus: TaivoH
  W124 250td 93 kw mootoriga probleem taavikre 1 1,967 06-08-2017, 10:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  Suur mure MB W210 2.0CDI 85kw mootoriga 1999a maikl369 1 2,086 11-02-2017, 12:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  E200 W124 Probleemid Vandersell 3 3,730 06-02-2017, 02:25 PM
Viimane postitus: stihl
  S124 probleemid kondiga randoA 12 7,070 04-05-2016, 08:59 AM
Viimane postitus: randoA
  W211 comandiga probleemid velvo6 3 4,264 27-08-2015, 06:48 AM
Viimane postitus: velvo6



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne