Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Mercedesel on tõesti lauasahtlis veel paar huvitavat käigukasti varjanti. Ühe sellise on saanud omale ka A-klass. Kui me räägime W168 kerest siis neile paigaldati 3 erinevat tyypi kasti. 1)manuaalkast 2) automaatkast 3) automaatsidur-manuaalkast
See kolomas on selline huvitav isend, et käiku peab küll ise vahetama, kuid siduri pedaal temal puudub. Ainult gaas ja pidur on. Käigukandi asendit jälgivad piinliku-täpsusega igast küljest asendiandurid ja sidurit vajutab elektrohüdrauliline aju. Sõita lihtne: tõmbad käigu sisse ja annad gaasi ja nii kui tõmbat järgmise käigu on juba sidur lahutunud ja uus käik sees.
On tehtud ka nn. robotiseeritud kasti. Seda kutsutakse SSG kastiks ja kasuataud on seda C 203, E211, ja Sprinter 903,904,jne peal.
Seal nüüd vahetab elektroonika manuaalkastil ise käiku ja vajutab sidurit. Üldiselt soovitan sellest ja eelmisest varjandist natukene kaarega mööda käia :-D
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
26-06-2009, 11:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2009, 11:10 AM ja muutjaks oli T6nu.)
A-klass IMO täitsa huvitav aparaat- vanematel ka selline olemas. Follow me home süsteem, hele nahk, kont ja värskus teevad selle auto vägagi ahvatlevaks. Aga kokkuvõttes, kui tuleb endal reaalne valik teha, siis valin natuke teistsuguse auto. Teiseks autoks- iga kell.
Aga Sulle soovin muretuid kilomeetreid!
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
T6nu Kirjutas:A-klass IMO täitsa huvitav aparaat- vanematel ka selline olemas. Follow me home süsteem, hele nahk, kont ja värskus teevad selle auto vägagi ahvatlevaks. Aga kokkuvõttes, kui tuleb endal reaalne valik teha, siis valin natuke teistsuguse auto. Teiseks autoks- iga kell.
Aga Sulle soovin muretuid kilomeetreid!
hele nahk oleks jah päris seff.
Autol miskipärast tühikäigupöörded liiga maas. Väristab hirmsasti mootorit. Tühikäigul on pöörded ca 450 rpm/min. Kas saan ise kuskilt peale keerata või tuleb jälle Silberi tiimi külastada? On tal trossiga või elektriline gaas? Kas sellest võib olla et mul enne õhufiltrit toru katki?
Kliima täitsin ka ära(250.-) surve oli täitsa maas. Nüüd võtab nina jäässe kui väga külma keerata-mõnus suvel
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ise gaasi peale keeramine - palun ütle et sa tegid nalja. Või kui ei teinud siis saad aru, et oli ikka küll
WDB240 teab ehk vastata kas sellisel isendil on juba elektrooniline trosselklapp ning sina liigutad ainult potensiomeetrit.
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
niiet esinduse teema?
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Selle isendil on elektrooniline gaasipedaal. Pead ei anna, aga võibolla saab tõesti peale keerata tarkvaraliselt. ABI : Esindus või koht kus MB-si tehakse. Viimane peaks omama mercedese originaal testrit. Vastasel juhul võib see asi osutuda teostamatuks.
Postitused: 22
Teemad: 4
Liitus: May 2009
Maine:
0
Tere! Pole ammu siia foorumisse vaadanud ja teemaarendus täies hoos. Kütusekulu osas ei julgeks ma väita, et tegu oleks väga ökoautoga. Läheb seda rüübet sellelgi pillil ja nt c klass võib kohati tõesti samasse auku küttekulult tulla. Ma pean arvestama, et omajagu rohkem läheb automaatkasti nahka ja möödasõidud nõuavad oma. Mis puudutab maanteesõitu, siis ega ta seal nii kehvake polegi (kui mitte arvestada möödasõite). Õiges mõõdus rehvid ettenähtud rõhuga ja sõit on üsnagi mugav. Mis puudtab varuosadesse, siis seni ei ole neid eriti vaja läinud. Hooldused teen Tulika Autoteeninduses, seal sai ka rihma ja rulliku teema oma lahenduse kui asi kokkujooksis. Aga heameelega küsiks vanematelt klubi liikmetelt, et kas on nimetada keegi, kelle poole a-klassi isendiga võiks hädakorral pöörduda?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Toni Kirjutas:Aga heameelega küsiks vanematelt klubi liikmetelt, et kas on nimetada keegi, kelle poole a-klassi isendiga võiks hädakorral pöörduda?
Milliste muredega - amordi vahetus, küünlad või diagnostika?
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
kütusekulust rääkides, siis sai tangitud 38l 98-t kütust ja läbitud kilomeetreid tuli 475km. Sõite on olnud 70%linn/ 30%mnt. Pole see kütusekulu midgai nii suur väikeauto autom. kasti kohta.
Jõudu!
Postitused: 22
Teemad: 4
Liitus: May 2009
Maine:
0
Jäi enne tõesti täpsustamata, mis osas võiks olla tagataskus mõne MB asjatundja telefon. Vabandust. Arvan, et veerimikku puutuvas osas saan ehk praeguste teenindustega hakkama, aga mures, kui mootoriga (nt elektroonika) peaks mingi probleem tekkima. Küünala vahetus on tehtud ja filtrivahetused ka. Küsiks ka kas kasti (automaat) õli tuleks/võiks vahetada või ei peaks asja puutuma. Täpsustuseks, et auto aastast 2000 ja kilometraaši sõidunäidiku järgi 115 tuh. Tänud.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Soovitatakse esimese 120 tuhande järgi kasti pesu teha ning seejärel iga 60 kilo tagant. Siis on asi tõesti eluaegne.
Elektroonika diagnostika kohapealt minu soovitus - kasutaja wdb240
Postitused: 22
Teemad: 4
Liitus: May 2009
Maine:
0
Tänud. Mul heameel, et A-klassi teemal on maha peetud suhteliselt hea teemaarendus. Küsiks veel käigukasti kohta, et kas on soovitusi, kus käigukasti pesu läbiviia? Veel kord tänud.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Julgen öelda, et pesuainega pesu olen mina ainukesena Eestis teinud (nädalake tagasi enda autole). Mujal vahetatakse õli ja sõltuvalt asukohast/vahetajast on kas vahetus rahuldav või hea.
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Oskab keegi öelda mida tähendab S & W tiptronic kastil? Summer & winter reziim? Mida see teeb? kuidas väljendub? Vahet küll ei ole aru saanud.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Tarkvaraline reziim valik käigukastil. Suurtel kastidel on S (standart)ja C (comfort) ja C valiku puhul läheb 2 käiguga kohapealt ära, kui pole muidugi kick-down-i telitud.
Aga siin siis A 160 (168.033) kasti vahetusvahemikud.
S= Standart W= Winter
käiguvahetused
ca. km/h
1 -> 2 täisgaasiga W 31
S 45
kick-down 45
2-> 3 täisgaasiga W 61
S 77
kick-down 77
3-> 4 täisgaasiga W 101
S 123
kick-down 123
4-> 5 täisgaasiga W 153
S 179
kick-down 179
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
03-07-2009, 04:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2009, 04:09 PM ja muutjaks oli RSgoods.)
wdb240 Kirjutas:Tarkvaraline reziim valik käigukastil. Suurtel kastidel on S (standart)ja C (comfort) ja C valiku puhul läheb 2 käiguga kohapealt ära, kui pole muidugi kick-down-i telitud.
Aga siin siis A 160 (168.033) kasti vahetusvahemikud.
S= Standart W= Winter
käiguvahetused
ca. km/h
1 -> 2 täisgaasiga W 31
S 45
kick-down 45
2-> 3 täisgaasiga W 61
S 77
kick-down 77
3-> 4 täisgaasiga W 101
S 123
kick-down 123
4-> 5 täisgaasiga W 153
S 179
kick-down 179
Normaalne, vähemalt keegigi teab midagi sellest. Manualist suht raske välja lugeda(ei tunne saksa keelt).
Talve reziimis lihtsalt vahetab varem käigu ära kui põhjagaasiga kiirendada? Aga rahulikult sõites pole vist vahet kumbas asendis nupp on?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Eks ta ikka sutsu pehmem ning uimasem on - eriti just 3->2 ning 4->3 vahetusel.
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
04-07-2009, 11:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2009, 04:34 PM ja muutjaks oli RSgoods.)
aga tulles tagasi selle juurde, et mul autol tühikäigu pöörded väga madalad(ca 500 rpm/min). Kas selle vastu on mõnda rohtu? Silberis tuttav ütles et ei saa arvutiga peale keerata pöördeid. Muidu auto sõidab ja käib ilusti, ainult väristab mootorit rohkem ja kohapeal seistes ei taha kont eriti külma puhuda sest ei jõua nii madala pöördega pumpa ringi vedada(kondits. täitja väitis nii). Külma moototriga on ilusti üle 1000 kuid töösoojana on 500rpm/min.
Ei te akas mõne anduri viga vms? Samas Silberis arvuti ei näidanud mingeid vigu.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
A140 sain kyll 150 pöörde ulatuses pööret muuta. Arvan, et A 160 samuti saab.
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
wdb240 Kirjutas:A140 sain kyll 150 pöörde ulatuses pööret muuta. Arvan, et A 160 samuti saab.
oot-oot...räägi nüüd lähemalt kus ja kuidas seda tehti?
|