Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
02-06-2009, 10:33 AM
Tervitused!
Ärme siis kohe julmalt maha tegema hakake ( sai naisele ostetud)
Tegemist siis ühe koma kuuese bensukaga algusaastate oma tiptronic(vist oli selline nimetus)
Masinal puudu mootori põhjakate-kust saada? uut vist osta ei jõua, kust leiaks sellisele klassile kasutatud varuosi?
I käiguga sõites teeb mootor või miski muu imelikku mikromootori urinat...ei tea kas see võib olal kastist või mootorist(kast alles hiljuti remonditud ja õli vahetatud)
Kondtsioneer puhub aeg ajalt külma...kas vaja täita?
Kui küünlaid ise tahaks vahetada, kas on liiga tülikas? Tean et selle auto puhul raskendatud ligipääs. Kust alustda?Kuidas lihtsam?
Muidu suht praktiline väikepere auto.
Postitused: 22
Teemad: 4
Liitus: May 2009
Maine:
0
Maha tegema ei hakka. Naisel sarnane asi. Kasutatud varuosi suht keeruline leida. Vaata www.ladu24.ee. Seal on küll uued vidinad, kuid vahel tasub hinda enne uurida. Kunagi oli üks eksemplar ka Vääna autolammutuses. Ei tea kas enam on, aga uuri.
Selline mikromootori hääl on jah. Seda vooritaga seistes või just liikuma minnes.
Konditsioneeri osas ei oska midagi arvata. Neid täitmise kohti on praegu hulgi. Üks paistab praegugi aknast (Mustamäe teel).
Mis puutub küünaldesse, siis lasin need ära vahetada, ei hakanud isegi otsima. Läks õli ja filtrite vahetusel kõik korraga loosi. Ainuke asi mida tegin oli siseõhufiltri vahetus. Manual nägi ette vahetuseks 45 minutit. Tundus mõtetu maksta. Manuali abil vahetamine võttis minul täpselt 45 mintsa. Nüüd saab ilma juhendita kah ja kiiremini kindlasti.
Kui küsimusi, kriba.
Jõudu.
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Vahetasin õli ära. Kas sellel pillil peab/saab ise ka kuidagi "servis" märguannet nullida?
Käisin esinduses diagnostis...mootor on täitsa korralik, kontrolliti ka rullikute lokse, pingutusrullikul on ainult üks väike lõtk(sellel masinal pididki juht ja pingutsurullikud pidevalt lendama-jälle targem). See et ta sellist imlikku häält teeb käies või vaikselt sõites pidavat talle omane olevat, niet polnud põhjust muretseda.
Mis A-ga sul omal tegemist?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
10-06-2009, 11:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2009, 11:16 AM ja muutjaks oli R129.)
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Õlivahetus nullitud
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
11-06-2009, 01:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2009, 01:45 AM ja muutjaks oli wdb240.)
Ei taha tuju rikkuda ja ei ole ültse kadetuse hääl mis minus räägib, kuid minuarust A-klassi mees saab mersumeestest kõige rohkem nuuti selle autoga. Ei ole just kõige sootsaim hind Õhukulumõõtjale ca 25000-(sest see on aju sisse ehitatud) Bensiini pump 5500-(tihti minev asi) süütepool 2500-(ka suht leiva number)+ need rullid ja Generaator(mis seda vilinat teeb,ja varsti ei tee ültse midagi) +Starter (suht tihti käivitus probleemid.vahetuseks mootor maha)+ A.Käigukast või automaatsiduriga manuaal.+ taga õõtsad. No Aga muidu on päris hea pill ja nasitele meeldib.
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Esinduses kontrollitud hooldusajalugu-auto hooldatud. A. Kast saanud remonti, rullikutest oli aind juhtrullikul väike loks(280.- ja tellitud), kett korras, veermik tihe, käivitub ilusti, jääb vaid loota et õhukulumõõdik ja bensupump üles ei ütle
wdb240 Kirjutas:Ei taha tuju rikkuda ja ei ole ültse kadetuse hääl mis minus räägib, kuid minuarust A-klassi mees saab mersumeestest kõige rohkem nuuti selle autoga. Ei ole just kõige sootsaim hind Õhukulumõõtjale ca 25000-(sest see on aju sisse ehitatud) Bensiini pump 5500-(tihti minev asi) süütepool 2500-(ka suht leiva number)+ need rullid ja Generaator(mis seda vilinat teeb,ja varsti ei tee ültse midagi) +Starter (suht tihti käivitus probleemid.vahetuseks mootor maha)+ A.Käigukast või automaatsiduriga manuaal.+ taga õõtsad. No Aga muidu on päris hea pill ja nasitele meeldib.
Postitused: 22
Teemad: 4
Liitus: May 2009
Maine:
0
Kasutusel A140. Aasta 2000 ja automaatkastiga. Sõitnud sellega 21 000 kilomeetrit. Omad head ja vead on juba selged. Rullikud on tõesti õrn teema, olen need korra vahetanud. Muus osas ei ole erilisi probleeme olnud. Nagu kasutatud autode puhul ikka tuleb ka sellel vidinal ühtteist aegajalt kõpitseda. Vahetusse on läinud tagaamordid ja vedrud. Mõned pirid nii sees kui väljaspool autot ja enamvähem kõik.
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
A klassiga võib sõita küll linna vahel kuid selle remont ja jupid on teema oma ette... EDU
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
miks sellega siis ainult linnas sõita võib? Olen sõitnud ka maanteid, kuid pole täheldanud kui mingeid räigeid vigu või puudusi sellel autol. Jah, rooliga vehkides 90-100 peal kõigub auto tõesti natuke rohkem kui madal sedaan või kupee, kuid ega see siis sellepärast nii halb see masin ka pole. Ise normaalselt sõita siis pole miskit viga. Pisike 1.6 mootor kiirendab ka autom. kastiga piisavalt ka möödasõitudel. Aru ma ei saa mida te siin kõik nokite selle auto kallal? Loomulikult ei sa seda S klassi omaga võrrelda, see siiski omaette väikeauto klass ja võrdluseks võib tuua vb hyundai, kia vms punnid...nende ees kindlasti rohkem eeliseid.
Jõudu teilegi!
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
RSgaads, igaühel on õigus oma arvamuseks ja kuna keegi pole otseselt siin teemas öelnud, et see oli mõtetu ost (mida ta kindlasti ei olnud) siis võta neid kommentaare lihtsalt nii nagu nad on. Ja kui keegi ütleb et linnas võib küll sõita siis ongi see TEMA arvamus millega sul paratamatult TULEB leppida.
Mulle A klass väga meeldib - krdi hea on sisse välja istuda. Ja seetõttu tõesti linnasõiduks sobib väga hästi.
Remondi pool on muidugi teine teema - tüüpvigasid tal ikka on ja jupid on millegipärast kalliks aetud stuttgarti poolt
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
20-06-2009, 12:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2009, 04:09 AM ja muutjaks oli wdb240.)
Täiesti nõus sellega,,, MB ON teistest peajagu üle. Olen ise ka vaadanud ja võrrelnud neid masinaid nii disainilt, sisult, tehnika kui ka üld ülesehituse poolest konkureerivate brändidega.Oman kogemust väga paljude erinevate markidega. Väga tugev inseneri töö ja meeletud inimtöötunnid mida on raisatud toote arendamiseks Mercedese puhul. Tihti tavainimene ei teagi ja ei peagi teadma ,millega tal tegemist on ja et kui keeruline ja innovatiivne ta auto tegelikult on. Jaapanlased on oma töökindluse rajanud sellele, et seal ei olegi midagi küljes, mis saaks katki minna . Igast nupust läheb eraldi juhe lõpp tarbijasse ja nad on jäänud truuks II maailmasõja aegsele tehnikale. Nüüd aga peavad ka nemad raha kokku hoidma hakkama ja kasutusele võtma Can võrgud, sest juhtmestikud muutuksid üüratult pikaks/kalliks ,et olla konkureeriv saksa markidega ja nendes leiduvate mugavusfonktsioonidega. Ei saaks öelda,et jaapanlane oleks töökindlam kui teeb sama kerulise masina kui Mercedes-Benz.
Ma arvan, et ükski MB omanik ei pea oma masina pärast piinlikust tundma ja häbenema seda; Kuna see on BRÄND mida on saatnud läbiaegade väärikus ,ajalugu ,pilkupüüdev disain ja ihldatavus. Iga MB omanik tunneb ennast hästi, kuna ta teab et ka tema kuulub selle täeh alla ja saab olla ju osake sellest,,,,Ja et teised on kadedad :-D kuna tal on Mercedes
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Just-just, mul on ikkagi MERTSEDES...
Kuulge, see on maitse asi. Kellele meeldib ja kellele mitte. Uued MB-d ja töökindlus...HAh, naerukoht. Veel suurem naerukoht on Silberi teenendus. Ka Chrysleri ja Mitsu ju käivad sinna alla. Sõltumata margist, on omanikel Silberi teeneduse kvaliteedi ja suhtumise kohta nii mõndagi öelda. Ja enamasti mitte positiivset.
A-klassi auto loodi väikeautoks. Väikeauto idee töötab kõige paremini linnas. Maanteel ON suuremad autod paremad-mugavamad. Ja üsna tihti ka ökonoomsemad
Lihtsalt nii mõnelgi meist pole seda maanteesõitu nii palju, et selle alusel hakata autot valima.
A on lahe, hea sisse-välja hüpata. Aga remontida on seda üksjagu piin, just selle hästi läbimõeldud (ja seda ilma naljata!) mootori ja jõuülekande paigutuse tõttu. Kasvõi süüteküünalde vahetus - lausa rõõm suvalisel esiveolisel, kuid A korral ilmselt paras günekoloogia. Samas, kui tihti neid küünlaid ikka vahetatakse? Paar korda garantiiaja jooksul ja edaspidi vahetab eestlane alles siis, kui kuidagi muudmoodi enam ei saa...
Miks teemaalgataja nii valuliselt reageeris? See ei peaks nagu korda minema, mida teised autost arvavad. Peaasi, et omanikule meeldib!
Edu ja muretuid kilomeetreid!
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Ei ma lihtsalt lugesin A/B klassi teemade alt teisiga A klassiga MB-de teemasid-postitusi ja seal tehti auto madalamaks kui muru, kusjuures ei lugenud mina välja põhjust miks! Paar korda küll mainit ainult mõningate varuosade kallidust ja maanteesõitu.....muud midagi.... Aga las jääb.
Keegi siin eespool mainis et väikeauto on mnt suurema kütusekuluga kui suuremad? Kust selline väide küll võetud on? Jutu jätkuks?
Aga masinaga siiani rahul. Ainult et eelmine omanik mängib närvidega ja ei suuda puudu olevaid osi tagant järgi saata. (ostes avastasin et õufiltrisse minev toru on pooleks ja salongist nupp puudu, lubas kohe-kohe postiga järgi saata).
Keegi sellist ei lammuta kah(läbi helistatud).
Mis puutub Silberisse(espool mainitud jällegi) siis need teenindused on piirkonniti erineva kvaliteediga. Kui kuskil halvad kogemused siis ei saa kõiki Silbereid ühe vitsaga lüüa.
Igatahes...auto liigub veel
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kütusekulu teema on igihaljas.
Lihtsalt minu jaoks on suhteliselt savi, kas auto kulutab maanteel 5,2 või 6 liitrit sajale. Üks lollis kohas tehtud möödasõit viib selle saavutatud säästu kohe minema ja haukab veel lisagi. Või oma hilinenud väljasõitu tagasitegemine linnaliikluses nõelumisega.
Aga kui ma eaksin valima A või E-mudeli vahel Tallinnast Riiga sõiduks, siis ma ei kujuta ette, mis paneks mind valima aabitsamudeli kasuks. Igatahes mitte pisike kütuse kokkuhoid
Aga linnas võiks pisimersut pruukida küll, miks mitte Või külavahel viiekildiseid otsi nühkides.
Küsin teemaalgatajalt, kui palju tema paagitäiega sõita saab? Palju tuleb keskmiseks kuluks? Nii kümne paagitäie pealt peaks saama üsna hea ja tõese numbri. Mis enamasti (aga mitte alati) on suurem, kui tehaseandmetes
Reaalelu kulutus maanteel kipub olema kahtlaselt sarnane tänapäeval, olgu tegemist punnitatud väikeautoga või mõistlikus suuruses autoga. Iseasi, kas igaühel seda mõistlikus suuruses autot üksindasõitmiseks vaja on.
Aga teema esimese posti juurde tagasi.
Loodetavasti tulevad need puuduvad osad ikka välja.
Kurb on muidugi kuulda, et värske nunnuomanik kohe sattus aabitsamersu peamise probleemi otsa - varuosi saab vaid poeletilt. Romulates neid eriti ei ole. Aga Euroopas juba on - nii mõnigi kord on sealtkaudu odavam saanud, kui Silberi letilt... Mõned firmadki pakuvad teenusena sobiva tüki kohaletoomist. Tõsi, see ei kehti kuluvosadele... Kuigi, ka hammasrihma olevat MASU tingimustes juba romulast ostetud OOOO-le
Ma arvan, et seda küünalde vahetust võib küll ise teha, kui on tahtmist pusida, kuid mina jätaks selle Imre või Silberi teha - ma pole ise küll seda A-l teha üritanud, kuid millegipärast ei usu, et suvaline küünlavõti selleks tööks sobib. Aga võib-olla sobib ka - eks targemad kommenteerivad.
Kliima puhul ei aita muu, kui minna külmaspetside juurde. Nood mõõdavad rõhud ja teevad vajadusel diagnostikat (rõhutest, vaakumtest-kuivatus) ja panevad uue ainegi sisse. Sellel mudelil peaks juba uus ja "roheline" aine olema, seda saab igast külmapoest. Vanarauaomanikud on kehvemas seisus - süsteemi ette nähtud ainet enam kasutada ei tohi ja uuem aine kipub kole kähku aastaid töötanud süsteemist jalga laskma...
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Loomulikult on suure autoga sadu kilomeetreid mugavam sõita. Selle pilliga käiakse pigem tihti linnas lapsega arsti juures, poes ja niisama küllasõidud.....üüratut rahvamassi ei vea ja pikki otse tuleb v. harva sõita...kõiki neid meie nõudmisi arvestades sobib väljast väike seest paraja suurusega väikeauto v. hästi. Ah..ei viici hakata seletema ja kiitma auto häid-halbu külgi...
Kütust on korra vist paagitäis tangitud kuid pole jälginud palju sõita saab...ja 10 paagitäit ei saa niipea läbi sõidetud. Aastas sõidetakse meie peres teise autoga(nüüd siis sellega) ca 10-15 tuh.
Varuosadega jah selline jama..kuid katsun selle joonde saada.
Küünlad lasin vahetada kuna ligipääs tundus ebamugav ja ei teadud mis võti minna võib.
Külma puhuja lasen ära kontrollida.
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Loomulikult on suure autoga sadu kilomeetreid mugavam sõita. Selle pilliga käiakse pigem tihti linnas lapsega arsti juures, poes ja niisama küllasõidud.....üüratut rahvamassi ei vea ja pikki otse tuleb v. harva sõita...kõiki neid meie nõudmisi arvestades sobib väljast väike seest paraja suurusega väikeauto v. hästi. Ah..ei viici hakata seletema ja kiitma auto häid-halbu külgi...
Kütust on korra vist paagitäis tangitud kuid pole jälginud palju sõita saab...ja 10 paagitäit ei saa niipea läbi sõidetud. Aastas sõidetakse meie peres teise autoga(nüüd siis sellega) ca 10-15 tuh.
Varuosadega jah selline jama..kuid katsun selle joonde saada.
Küünlad lasin vahetada kuna ligipääs tundus ebamugav ja ei teadud mis võti minna võib.
Külma puhuja lasen ära kontrollida.
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Loomulikult on suure autoga sadu kilomeetreid mugavam sõita. Selle pilliga käiakse pigem tihti linnas lapsega arsti juures, poes ja niisama küllasõidud.....üüratut rahvamassi ei vea ja pikki otse tuleb v. harva sõita...kõiki neid meie nõudmisi arvestades sobib väljast väike seest paraja suurusega väikeauto v. hästi. Ah..ei viici hakata seletema ja kiitma auto häid-halbu külgi...
Kütust on korra vist paagitäis tangitud kuid pole jälginud palju sõita saab...ja 10 paagitäit ei saa niipea läbi sõidetud. Aastas sõidetakse meie peres teise autoga(nüüd siis sellega) ca 10-15 tuh.
Varuosadega jah selline jama..kuid katsun selle joonde saada.
Küünlad lasin vahetada kuna ligipääs tundus ebamugav ja ei teadud mis võti minna võib.
Külma puhuja lasen ära kontrollida.
Postitused: 28
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Kas poolautomaat kast ongi see et saan käsitsi vahetada ja sõita ka autom. kastiga ehk siis nagu kirjutatakse tiptronic või multitronic?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Eks ta ongi sedamoodi, et igaüks peab enda tagumiku ja igapäevatoimetuste järgi oma autot valima. Mis teised arvavad, ongi nende arvamus. Sellest ei tohi lasta oma autovalikut mõjutada
Kast on ikka automaat, lihtsalt lisaks automaatjuhtimisele on võimalik ise kastile märku anda, millal ja kuhupoole käiku vahetada. Milleks see hea on , võrreldes tavapärase valitsalt valimisega, pole mina aru saanud. Aga mul pole igapäevaautodel kah neid kõrvakesi...
Kas MB üldse on kasutanud oma sõiduautodel robotiseeritud kasti? Ehk siis manuaalkasti, mille sidurit-käiguvaheteid juhib arvuti.
Ahjaa, tee teema kah oma auto kohta
|