Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sajaüheksakümnele 3,0 132kw
#21
Nüüd tuleb käigukast jälle maha lõhkuda vist,ja hakata hooratast ,ning muud elektripudi sebima.Korra juba tundus et hakkab valmis saama aga kus sa sellega.
Vasta
#22
Nüüd rida6-e hooratas, kommutaator, juhtblokk ja juhtploki juhe käes.
Kuid avastasin veel ühe detaili
mis see võiks olla ja palju see maksta võib, see tuleb tõenäoliselt ära vahetada sest see 4silindrilise oma.
[Pilt: 0489798731668f.jpg]
Vasta
#23
On enne kuuldud et mossele on Bemmi 330 mootor pandud ja ma usun et 190 MB-le annab ka mahutada Karli 560 Vahele Icon_biggrin Sry siin ei peitunud ei iroonia ega solvang........
Vasta
#24
kas tõesti? Smile)
Vasta
#25
Tartumaal ju kaks haiget bemmi veel:

V12 mootorid on istutatud E36 compact ja E30 keredele.
Samuti V12 mootor vanal Ford Taunusel.

OT off.


Sellist releed küll hetkel ei mäleta. Ega ta bensupumba relee pole? Ei tohiks muidugi olla.
Vaata koodi järgi, mis Silberi varuosasüsteem näitab.
Vasta
#26
ega see pritsungi relee ei või olla,
Vasta
#27
--zfunky-- Kirjutas:Nüüd rida6-e hooratas, kommutaator, juhtblokk ja juhtploki juhe käes.
Kuid avastasin veel ühe detaili
mis see võiks olla ja palju see maksta võib, see tuleb tõenäoliselt ära vahetada sest see 4silindrilise oma.
[Pilt: 0489798731668f.jpg]

see on kütusepumba relee
Vasta
#28
Kütusepumba relee pole. Kütusepumba releel on kiri "KPR" KR0003/0001 vms

Leidsin oma releede hulgast sarnase, kuid jään vastuse võlgu, mille oma ta täpselt on.

Pritsega/kommukaga seonduv kindlasti.
Vasta
#29
Diislil samasuguste kirjadege relee hoiab tühikäigu pöödeid.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#30
Laur Kirjutas:Diislil samasuguste kirjadege relee hoiab tühikäigu pöödeid.


Justnimelt seda see olema peakski. Sai kunagi ühele 560 SEC'ile seda taga aetud.
Vasta
#31
Tõenäoliselt on siis 4 ja 6 silindrilistel need erinevad ja see tuleb välja vahetada.
Vasta
#32
Et asja mitte segaseks ajada teema tegin mina aga --zfunky-- kirjutab siin koguaeg,sest auto vahetas vahepeal lihtsalt omanikku.
Vasta
#33
Sai siis nädalavahetusel kõvasti tööd tehtud ja lõpuks käima ta läkski,aga hooratast ja sidurit vahetades tuli välja vahetada käigukast sest 3,0 siduri hambad ei istunud vana kastiga aga õnneks oli teine kast kohe võtta,lõpuks kui auto koos oli aeg ka proovitiir teha kuid loll pea on kehale nuhtluseksBig GrinKasti vahetades suutsime survelaagri panematta jätta järgmine nv jälle tööd kõvasti,aga vähemalt auto käib juba.
Vasta
#34
Ja veel seda tahaks küsida et me küll kaua tal käia ei lasknud kuid gaasi andes algul nagu puterdas ja oli nagu hingest vähe kinni ennem kui tuurid üles võttis äkki ei ole veel kõik päris õieti ühendatud või hakkab kütte pump läbi minema sest viimasel päeval kui veel 2,0 ringi sai sõidetud hakkas bensiini pump nagu vähe kahtlast häält tegema ja auto üle 120 ei läinud enam vb on asi pumbas,mis te arvate?
Vasta
#35
hents99 Kirjutas:Kütusepumba relee pole. Kütusepumba releel on kiri "KPR" KR0003/0001 vms

Leidsin oma releede hulgast sarnase, kuid jään vastuse võlgu, mille oma ta täpselt on.

Pritsega/kommukaga seonduv kindlasti.

miks siis selle koodi järgi mis on selle peal näitab et KPR
Vasta
#36
Muidu see nö küttepumba relee või mis iganes ta ka poleks on ikka veel vana ja 4 silindrise oma,aga ei tea kas se mängib rolli sest küttepump on sellel niiguinii otse ühentatud kuna süüteluku põhi on arvatasti tuksis sest võtmest ei võta ta juba aastaid küttepumpa järgiBig Grin
Vasta
#37
Kui sa postituse kuupäeva jõudsid jälgida, siis tagantjärgi tarkus sai juba 1-2 postitust pärast mind välja öeldud. Eksisin.

Edit: Ja R6 mootoritel on sageli 2 kütusepumpa. Vähemalt peaks see tehasest välja tulles nii olema. Mina kruttisin omale ühe 2.6 kutsika alt pumbad.


eDiCk Kirjutas:
hents99 Kirjutas:Kütusepumba relee pole. Kütusepumba releel on kiri "KPR" KR0003/0001 vms

Leidsin oma releede hulgast sarnase, kuid jään vastuse võlgu, mille oma ta täpselt on.

Pritsega/kommukaga seonduv kindlasti.

miks siis selle koodi järgi mis on selle peal näitab et KPR
Vasta
#38
Vb tuleb nüüdki sama teha aga vb see üks ja ainus pump hakkab ka siiski ära lõppema sest viimati 2,0 üle 120 ei läinud mingi valemiga aga võibolla ei olnud asi ka selles,kes teab.Sest kui mu teoorja õige on ja pump enam 2,0 ära ei toitnud,ei toida ta 3,0 enam ammugi .
Vasta
#39
Sai siis lõpuks pill pöördesse aetud ja isegi mõned päevad sõidetud.
Jõudu on masinal nagu loomal ja minek on ka väga 5

Aga nüüd hakkas esimene jama pihta, nimelt kadus sidur ära, pedaal läks pehmeks ja sidur enam ei lahutanud, aga naljakas on see et vahepeal hakkab tööle ja vahepeal läheb pedaal ainult poolepeale ja siis hakkab ragisema.
Milles võib probleem olla, võtsin kasti maha ja midagi nagu valesti küll ei näinud. Muidu ise mõtlesin, et äkki on lamellid ära surunud.
Aa ja see et kui kasti mootori küljest maha võtsin ja siduri pedaali vajutasin, siis läks ka pedaal ainult poolepeale.
Vasta
#40
Krt, mulle öeldi,e t kui kast maas on, siis mitte mingi hinna eest sidurit vajutada, Pidavat töösilindril vedrud välja viskama vms.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 15 külali(st)ne