oskab keegi nõu anda kuidas panna mittetoimivale vihmasensorile diagnoosi? vaatasin juhendi järgi kaitsmed üle, aga midagi läbipõlenut ei leidnud. silberi omad ei osanud ka midagi targemat peale "esimene aeg elektriku juurde on 5 mail" öelda. autoks on 2002 aasta w203.
Üldse ei toimi või milles viga väljendub? Hästi nagu ei tahaks uskuda, et kaitsmed või miskit sellist viga... Kas kuskil signa panemas pole käinud? Ehk on keegi juhtmetele viga teimud kuskil polstrit näppides?
virgo Kirjutas:Üldse ei toimi või milles viga väljendub? Hästi nagu ei tahaks uskuda, et kaitsmed või miskit sellist viga... Kas kuskil signa panemas pole käinud? Ehk on keegi juhtmetele viga teimud kuskil polstrit näppides?
kui "kang" esimesse asendisse keerata, siis toimivad kojamehed täpselt nagu tavalises intervallirezhiimis. signa paigaldati küll, aga ma ei oska öelda, kas enne seda toimis või mitte - signa paigaldati enne veel kui auto registreeritud sai. samas sõbra 203-l on täpselt sama teema nagu minulgi, seega ehk on tegemist mingi tüüpveaga.
sügavalt kahtlen, et signa paigaldus mõjutaks kuidagi vihmasensorit... pigem esiklaasi vahetus. oled ikka kindel, et seal on üldse vihmasensor? see ju 203'l lisavarustuses... aga kui ikka on sis ilmselt lihtsaim võimalus panna tester külge ja vaadata mis vigu näitab.
Signa paigaldusega pidasin silmas, et ehk A-piilari polstri all juhtmed ja mahuandureid paigaldades said ned kannatada. Kui vihmaanduri juhtmed üldse lähevad sealt.
Kuid mõtlema pani hoopis see, et kas see andur sul tõesti seal üldse on. Kui andur toimib, siis esimeses asendis ei ole mingit intervalli ja toimiv andur lülitab vajadusel kojamehe sisse. Kui andur peetis, siis ei tohiks ju kojamees intervallis rakenduda. Autot käima pannes teeb kojamees ühe tiiru ja jääb märga ootama - minul vähemalt toimib nii.
virgo Kirjutas:Signa paigaldusega pidasin silmas, et ehk A-piilari polstri all juhtmed ja mahuandureid paigaldades said ned kannatada. Kui vihmaanduri juhtmed üldse lähevad sealt.
sry OT, aga mulle ei anna ikka rahu kuda saab mahukaid paigaldades a-piilaris juhtmeid "rikkuda"? tõsine käpard peab olema või siis noaga kallale minema? hocked:
24-04-2006, 08:31 AM (Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2006, 08:31 AM ja muutjaks oli virgo.)
Usu-usu, see on täiesti võimalik. Ka pealtnäha soliidne koht võib sitta keerata. Et töö kiiremini valmis saaks on alati võimalik mahuanduri juhet sinna alla kruvikaga toppida. Olen töötanud kohas, kes muu seas ka signasi paigaldas... Kui ikka töömees omast taskust peab iga katkise tüübli ise kinni maksma ja aeg selga jookseb, siis topid ja haltuuritad nii nagu jaksad. Kui Mazda Tribute välja tuli, siis minu mälu järgi üks üksepolstri tüübel maksis 400.-
marko600 Kirjutas:see on avantgard, küll tal leidub aga kas sa saad seda vaadata?
Avantgard mõiste on ka üks osa varustusest - nimelt sportlikum veermik (jäigem, madalam) See ise ei tähenda, et kui avantgard, siis kohe koos kogu E-pauguga. Aga tõepoolest, kas väljastpoolt vaadates peegli juures on ikka ava mille kaudu andur vett näeb? WIN koodi järgi oskavad jah kindlasti paljud sulle terve varustuse nimekirja anda, Kalev üks neist.
Isa ma aga ikka mõtlen, et kui andur peetis või peale klaasi vahetust vett ei näe, siis intervali peal ta ka ei tohiks töötada. Kurat, see pole ju raketiteadus. Andur näeb mingit sodi ja annab impulsi, siis teebki kojamees ühe ringi. Kui andur peetis, või läbi klaasi sodi ei näe, siis ei saada ta ka impulsi. Seega olen endiselt arvamusel, et andurit polegi ja seepärast eksisteerib interval. Minul on kojameed koguaeg autom peal, käivitades lükkab tolmu maha ja siis ootab vihma. Ei mingit intervalli.
soul Kirjutas:Kui vihmasensor on olemas, siis on see näha tahavaate peegli taga, esiklaasi küljes. Ka peale esiklaasi vahetust ei pruugi sensor enam tööta.
selle kopsiku küljes on veel ka valguseandurid, väljaspoolt on näha selline tikutopsisuurune sinakas ala - see on vihmasensor. minu masinal on täitsa olemas, aga näe - ei toimi. vahepeal läks asi natuke päevakorrast ära seoses surnud pihustitega. karla auto aitas õnneks - ma pole kunagi nii rõõmsa meelega 5k käest ära andnud kui seekord aga nüüd tahaks jällegi vihmasensorit ka käima saada
Ilmselt ei ole see teema enam kuigi aktuaalne, aga jagaksin oma kogemust seoses vihmasensori problemaatikaga.
Nimelt on mu W210 autol esinenud paar korda sellist nähtust, et elektroonika, mis juhib vihmasensorit, aga ka Smartkey alarmi pulti, elektriaknaid ja elektripeegleid on saanud mingi valesignaali. Selle tagajärjel lakkab näiteks vihmasensor töötamast ning kojamees teeb lihtsalt tavalist intervalli. W210-l on sensor kuidagist moodi seotud alarmiga (võimalik et sama kaitsme all), mistõttu lõpetab funktsioneerimise ka alarmi pult. Ebameeldiv? Kahtlemata.
Seadsin esimese hooga samuti sammud esinduse poole, aga esimene vaba aeg oli alles järgmine nädal. Ilma alarmita on samas kuidagi ebameeldiv elada. Seda enam, et kesklukk ju ka ei toimi kui pulti vajutad. Aga siis mõtlesin, et oot - ega see kõik täiesti tuksis ikka niisama lambist olla ei saa. Kuna tänapäeva keerulises maailmas juhib kõike mingi protsessor, otsustasin, et miski hullemaks minna ei saa ja eemaldasin akujuhtme välistades sellega igasuguse toite. Hoidsin klemmi maas umbes minuti ja paigaldasin taas.
Nagu nõiaväel hakkas vihmasensor ja alarm jälle tööle. Viga on ühtekokku esinenud üldse 2 korda ja mõlemal korral on akuklemmi eemaldamine sensori jälle ellu äratanud. Sama moodi võib akuklemmi eemaldamine ehk maakeeli "reset" äratada ellu üsna mitmeid "kaotsi läinud" mugavusfunktsioone tänapäeva autodel. See on normaalne - mõned ütlevad progress, mõned vihastavad. Reset'i nupu oleks võinud kohe salongi teha üldiselt, kui hakati protsessoritega asju juhtima.
Ilmselt kui oled keskmine hambaarst, võid selliste vigade "kõrvaldamise" eest päris suuri summasid esindustesse ära viia. Seega ennem mõelda ja alles siis raha välja käia. Aga mõnikord see kindlasti ei aita ka.
Mul on 203 vihmasensoriga 2005.Sensor asub tagasivaatepeegli taga ja meenutab mesilaskärge, on kohe näha.Vastu tuuleklaasi.Kui lüliti on o- asendis, sensor ei toimi, kui lülitan intervallasendisse, teeb kas intervalli või pidevat tööd, vastavalt sellele, kui puhas on see kärg tuuleklaasil, kui on näiteks tolmune pühib usinasti ka ilma vihmata.Ja edasi on siis automaatreziim, edasi lülitada pole vaja, muudab tihedust vastavalt vajadusele.Kui auto seisata talvel, tuleks lüliti o-asendisse panna, muidu rebib jää puhul tuuleklaasil kohe pühkima .