Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Niisiis, pakun, et teema läks suht õigesse kohta. Et tekkis selline väike mure, et kütte kulu on suur (Nagu ma usun, et paljudel), aga ma arvan, et seda on võimalik mingi raha eest saada ka mõistuse piiridele näiteks 7-10 liitrit sajale. Nii asume teema kallale.
Kui võtta näiteks selline mootor nagu 4 silindrine 2,3 liitrine m102, k-jetronic, 100kw aasta 1986. Kui palju võib kujuneda sellise mootori kapitaalne remont , odavamast kallimani.
Et kui odava all mõelda ainult seal klapide lihvimine ( Vajadusel kui lasevad läbi) Loomulikult tihendid , rõngad nii samuti ka kollektorid.
Ja siis kallimalt, et lasta lihvida, freesida, puurida kolvid vajadusel , tihendid jne.
Et äkki keegi oskab enam vähem öelda neid summasi. Mis kui kalliks võib kujuneda. Ja kas selline asi aitab kütte kulu normaal tingimusteni viia kui lasta freesida plokki. Ja mis detailid võivad veel viia kütte kulu kõrgeks. V.a. lamndad ja elektroonika vead.
Loodan , et saate murest aru.
Aitähh.
Postitused: 217
Teemad: 16
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Suur mure on vaakum voolikud.
Usun väga vähesel moel, et ainuüksi mootor kap. rem. sul küttekulu alla ikkagi viib, põhimure siiski on elektroonika vallas. lisaks siis pihustid?
UK Garaaž
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
isuzu moto kappremont läks 15 000 umbes 5a tagasi. nii ülemine kui alumine ots. kõik kokku siis töö + varuosad(lasin teha).
ise ntx teen praegu 2,4 MB diislile(buss) ülemise poole remonti(tihendid+ klappide lihvimine+ reguleerimine) kõik ülemise otsa tihendid + ketisuunamistald läks 350 krooni. töö teen ise.
Aga sulle soovitaks siis et kõigepealt mõõda silindrites surved ära ja siis alles hakka edasi uurima.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
29-04-2009, 12:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2009, 12:40 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sõltuvalt sellest, kui palju läheb vahetusse. Töörahaks alla 5 kilo pole mõtet arvestada.
Kui panna uus kolvigrupp, vänt lihvida, teha plokikaas, vahetada ketid ja õlipump ning kõik tihendid, siis vist 5 kiloga kõiki pudinaid ei saagi.
Aga mis seal teha vaja on? Kui lihtsalt ei käi hästi, siis ei tasu kohe kapremonti tegema tormata. Surved ütlevad, kui hõre on kolvigrupp ja klapid. Õlisurve räägib saaledest-vändast ja õlipumba tervisest.
Pealegi, 10 kiloeegu eest peaks saama juba eelminit mootori euroopastki...
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Võimalik, et pääsed rõngaste ja saalede + tihendid vahetusega.
Kallimaks ajab asja kui on vaja osta uued hüdrotõukurid, umbes 160.- tükk + kaane remont.
Klapipesade kas üle lõikamine või vahetus ja ka klapi sääre juhtpukside vahetus või uute töö pindade paigaldus.
Enne remonti saad lasta kolvid ja hülsid üle mõõta kas on vajadust puurida / vahetada või mitte.
Bensu suurt kulu võib põhjustada KE-Jeti kulunud pritsepea, mida korralikuna on raske leida ja uue hind on ilmselt eiriti suur kirves.
Varuosade hindadest saad ettekujutuse sirvides www.autoosad.ee Kaaneremondi eest küsitakse erinevaid hindu. Kui asi peaks niikaugele jõudma siis saan soovitada Tallinas inimest kes seda tööd hästi valdab.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Nii, ma usun, et selle võib ka siia alla panna, et Keegi oskab öelda küünlajuhtmete takistust Oom-ides. Mul millegi pärast näitas 1202 Ohm. Igatahes 3 tk-i näitas ja viimane juhe mitte midagi. Et võimalik küünlajuhtmed läbi.
Suht hea oleks küll kui nii saab mõõta ja oskaks kohe öelda, et peab vahetama. Loodan, et mõistate muret.
Ja äkki keegi saaks endal samuti ära mõõta.
Postitused: 91
Teemad: 17
Liitus: Feb 2008
Maine:
2
Odavam osta uus heas korras mootor.
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Yks jube kytuse neelaja on l2bi laskvad klapid, aga seda kas nad lasevad l2bi voi mitte peaks saama teada juba tyik2igul käies hakkab puterdama.
Aga jhh küige kindlam surved 2ra mõõta ja kui need ikk alla kymne/yheksa j22vad siis asi m2da. Siis muidugi saab selle v2ga lihtsalt teada mis selle madala surve pohjustajaks on...nimelt kyynlad reedevad selle sulle...kyynlad valged siis klapid l2bi...kyynlad mustad/tahmased siis rõngad l2bi. Aga kui ise v2hegi mees oled ja ise mootorit tead ja teha mõistad siis ei tohiks see eriti kalliks minna...Mina vahetasin ylemise osa tihendid(umbes 800eeki) Kett (oli vist mingi 400) ja muidugi olid ja filtrid mis ei l2inud kah seal yle 500. Klapid lihvisin ise ja j2id pidama kõik mis tegin(Kõige parem bensiiniga proovida, siis kui kaan maas valad kanalisse bensiin ja see ei tohi klapi vahelt l2bi tulla) Igal juhul soovin sulle edu ise tegemisel, kui v2hegi jagad seda v2rki(Y)
Postitused: 39
Teemad: 3
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
kust sa tead et sul mootor kap.remonti vajab, kui diagnostikas pole käinud siis käi seal parem ära, mina olen käinud särg aa-s, pean ütlema et väga tark vana või vähemalt oskab oma aparaate kasutada, ütleb ära silindrites olevad surve kaod ja isegi seda et mis silindris miski klapp ei pea, saad lisaks sellele veel ka paberi pihku, et hiljem imetleda saaksid, kunagi oli ka ühe audi 100 v6 moto küttekulu nati suur, käisin diagnostis, selgus et lambdad õhtal ja klapid ei pea, remont läks maksma 10k, seejuures võtsin ise lahti ja panin ise kokku, ainult klapid lasin teha,
kui mootorit remontima hakkad, siis võta ikka ise lahti ja pane ise kokku, siis näed mis midagi tehtud on, ja oled kindel et mingit ssss tehtud pole, see muidugi minu arvamus asjast, teise kasutatud mootoriga on paras õnnemäng, aga õnneks ei maksa need motoorid eriti midagi.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
05-05-2009, 01:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2009, 01:25 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Seltsimees ollo,
2,3 l M102 normaalkulu ei ole 7-10 liitrit sajale.
1988 kataloogi kohaselt on tema kütusekulu 6,8 (90 km/h) - 11,4 (linnatsükkel), mis reaalses maailmas tähendab +1 l minimaalselt suuremat kulu juba uuest peast. Teadmata tausta, et kui suur on su kütusekulu praegu, näib mulle kapitaalremondi teostamine kahtlane säästuallikas. Kindlasti ei paista tasuvust lähemal kui aasta või paar.
Iseasi on muidugi sõidukvaliteedi vahe korraliku mootoriga, aga sellel pole säästuga midagi pistmist.
Tauno
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
No kui küünlajuhtmeid pole ammu vahetatud siis need võib küll ära vahetada, pole nad niiväga kallid kah ja ma arvan, et mootori töö läheb küll paremaks.
Tauno, normaalse sõiduga ma saan küll tehase ettenähtud kulu kätte.
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
odavam on nats rohkem bensu osta
Postitused: 115
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
to ollo:
Tavalise vasksüüteküünlajuhtme takistus peabki olema ~1kOhm.
See, et sul ühel takistust ei näita, viitab eelkõige sellele, et ühendus on katkenud isolatsiooni all. Muljuda saanud kuskil näiteks?
Kui sa juba süütesüsteemi kallal asjatad, siis mõõda süütepooli primaar- ja sekundaarahela takistused ka ära. Kuid need väärtused sõltuvad mootorist/mudelist, m102 puhul ma ei tea seda.
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Niisiis.. Mõõtsin süütepooli primaarahela takistus näitas kõikuvalt alla 1 Ohm ja sekundaarahel 8.86 kOhm. Kuid pean veel tunnistama, et tester hakkab läbi vist minema, kuna testri enda juhtmete vahel oli juba takistus. Aga arvestasin selle maha. Aga abi oleks ikka kui keegi saab öelda süütepooli korras olekul takistuse astmed?
Tänud veel lisa kommetaaride eest.
Bensiini ostame täpselt nii palju, et jõuda kohale.
Ja tehase andmed annavad enamvähem selle punkti mille poole piirduda.Ja mida autost taga ajada.
Postitused: 115
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Nii uurisin järgi... Haynes'i manual (leidsin seal koha ka 4silindriliste kohta) väidab, et ilma katalüsaatorita variandi puhul(TSZ süütesüsteem) on norm primaarahela takistus 0.5-0.9 Ohm ja sekundaarahela takistus 6-16 kOhm ning katalüsaatoriga variandi puhul (EZL süütesüsteem) 0.3-0.6 Ohm/8-13 kOhm
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Tekkis selline imelik küsimus, et kui piduri võimu pump(sinna kuhu vaakumi ots läheb) peaks õhku läbi laskma kas see mõjutab mootori tööd? Et ma siis mõtlen selle all ikkagi pidurivõimu süsteemi.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Jah, mõjutab. Sellesmõttes, et kui vaakum lekib, siis ei tööta nii hästi kui peaks. Ma kogesin seda oma SEL`iga.
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Tekkis kohe probleemile vaste, kuidas seda teada saada kas piduripump lekib või mitte!?
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
pane võimendisse minev vaakumots kinni ja näed/kuuled kas miski muutub
|