Postitused: 1
Teemad: 1
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Tere. Probleem seisneb siis selles, et 3.0 D mootorile on vaja ajastuse kett peale panna, et saaks masinat kokku hakata laduma. Siiamaani oma loogikaga leidsin, et nukvõllil on peal mingi soon, mille ajasin tasa nukvõlli kinnitusklambril oleva joonega, aga kuidas väntvõll paika ajada ja kas küttepumba hammasratta asukoht on ka oluline?
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Ega sul autodatat pole kuskilt saada...sealt saad t2pselt joonised kuidas m2rgid on.
Endal kahjuks ytles yles see programm muidu jagaks sulle:S
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Väntvõlli otsas oleval rihmarattal on kraadid märgitud, sealt keerad "0"
samal ajal peab kattuma ka nukkvõlli märk.
Küttepumba ketirattal märgid puuduva. Küttepumbal on regulaatori küljes kork ja selle aukku käib spetsiaalne tift mis fikseerib kütusepumba, aga saab ka ilma selleta süüte paikka.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans