Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
bensiinimootoril läheb kroom üsnaruttu siniseks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kroomimiseks peab olema superhea pind, muidu ei tule asjast midagi välja.
Proovi kontakteeruda TKTK`ga. Ma saadan sulle kontakti privasse.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
R129,
Äkki valgustad, mis on praktiline eesmärk. Olen kuulnud, et temperatuuri alandamine on üks nendest.
Minu huvi oleks ennekõike kollekate eluea pikendamine.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kas jutt käib ikka kollektorist mitte üldisest summutist? Ei ole mina veel enda elus näinud läbi roostetanud kollektorit, seetõttu ei saa ma korrosiooni probleemist aru. Keraamika on välispinna tempi alandamiseks.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
minu auto puhul käib jutt ikka väljalaske kollektrotist jah, et mul oli see nii praegusid täis et auto tegi jubedat panni häält, nyyd keevitati ja läks paremaks algul oli isegi väga hea kuid pikalt ei kestnud seda lõbu. No ma ise ei n2ind seda kui ta maha võeti aga kes tegid ütlesid et nii palju kuuma saand et praod sisse tekkinud, ei te ei ole spetsialist. Pole ka uurind palju uus võib maksta seal, sain teada kuskilt romulast et 200 kompressori oma olemas, aga ei tea mina kas see sobib ka 230 k ile ja üldiselt ma ei usu et mingi kasutatud hakkab kestma. Jagage oma arvamusi.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
kui kuuma pärast praod sisse tõmmanud siis aitaks ainult seest poolt keraamikaga katmine mis on suht keberniit teha.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
22-04-2009, 10:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2009, 10:21 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Malm kollektorit on võimalik parandada ja üsna kerge isegi. Olen isegi murdunud kõrva tagasi aretanud.
Pragudega on nii, et jooda kinni. Osta joodis mis oleks kõrgema hõbeda sisaldusega(see poeb hästi pragudesse). Tee joodetav koht puhastava ainega kokku(poes vist mitmeid). Aja kollektor gaasipõletiga ühtlaselt kuumaks igaltpool, et vältida purunemist. Kuumuta kuni joodetav koht on punane ja kuumuta kaua, et kuumus jõuaks ka teisele poole. Kuid, ära mingil juhul sulama lase(See muudab koostist ja kristallstruktuuri). Siis hoia leeki prao lähedal ja torka joodis korraks leegi sisse ja ülejäänu teevad füüsika seadused. Lase aeglaselt jahtuda(Ära kasta vette). Malmi Keevitada ei soovita.
Peale kuumtöötlemist oleks soovitatav lihvida kollektorit. Näiteks nii: Pane sileda raud laua(mis iganes) külge liivapaber ja nühi kollektorit niikaua kuni näed, et liivapaber on igalepoole vastu puutunud...
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.