Kas poldid ei olnud mitte nr.13?
Hetkel on istmed väljas ja uued nahakad ootavad paigaldamist.
Asjad mida tuleks vaadata, on et plastikud tasakesi kätte saada, eriti kui istmeid välja tirid. Siis võivad kuhugi taha kinni jääda. Lisaks, kui hakkad poltide ligi minema kruvikeerajaga, siis ennem võiks auto mõnusalt soojaks lasta ja vb. puhuriga plastile peale lasta, siis ei tohiks puruneda nii kergelt.
Kuigi asi on väga lihtne. 4 polti. Siis võimalik, et sul soojendusega istmed, pisitkud lahti. Ja kui on veel patjadega istmed, siis tõmba lihtsalt voolik lahti ja vajadusel ühenda mõlemad (juhi- ja kõrvalistme) voolikud omavahel kokku -- see süsteem töötab õhku voolikusse surudes ja hakkab sul undama, kui kusagil on lekke. (Pump asub tagaistme all)
Kui istmed on väljas, siis vaata üle klambrid, millega istmed on kinnitatud. Ülemised peaksid korras olema, kuid alumised on kindlasti veidi roostes. Juhul kui on nii, siis tõmba klabrid ära...puhasta pinnad....
antirust peale...surts värvi antirusti peale. Kontrolli üle klambrid. Kui keermed on kuldsed, siis on hea. Kui keermed on mustad, roostes või muidu läbi, siis asenda klambrid uutega. Kindlasti vaata ka üle poltide olukorrad. Kui on läbi, siis asenda uutega, mis ei vanane nii kiiresti. (Sellega ma tegelikult unustasin öelda, et tiri vaibad üles, muidu sa klambreid korralikult ei näegi. Kui vaibad on üleval, siis kindlasti näed natukene roostet. Lihvi üle ja antirust + spray-värv ja peaks OK olema.)
Ära tiri istmeid peatugede kaudu!
Võimalusel tõmba nad tagauste kaudu välja!
![[Pilt: 32434.jpg]](http://kopli.pri.ee/failid/32434.jpg)
1. Ülemised kinnitused
2. Alumised (pildil on klambrid eemaldatud)
3. Istmete voolikud (originaalselt mul seda süsteemi ei olnud, seega ma tegin ise -- sorry, kui voolikud sarnased ei ole)
Pildilt näed kus kohas rooste võib asuda. Kindlasti võta midagi ette. Vaipa ei ole raske ära eemaldada.