Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Autoks w124 1988a 230E. Esimeste soojade ilmadega ilmnes asjaolu, et mootor läheb linnaliikluses liiga kuumaks. Siinkohal sooviks häid ideid, kuidas saab temperatuuri madalamaks. Ning ventilaator võiks ka tööle hakata madalamal temperatuuril. Igasugune abi teretulnud.
Tänud, Allar.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
pane uus radikas ja pane uus termostaat, kui need ei aita siis saab anduri takistiga ära petta.
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Radika vahetus käib hetkel finantsilises mõttes üle jõu, kuid termostaadi vahetan ära. Aga kas seda ventilaatorit miskit moodi regullida ei saa? Mismoodi see takistiga ära petmine käib?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
uus radikas on ca2k, kui sul radikas umbes on pole ju ventika uhamisel pointi...
edit:
poole odavamalt saad ka 15a vana radika
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=12316
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Siis, kui venilaator otsustab käima hakata, jahutab ta asja ikka maha u85 kraadi peale. Maanteesõidul on temperatuur ilusti üsivalt 80 kraadi peal, kuid linnas hakkab kuumaks minema ning ventilaator rakendub umbes 100 kraadi pealt, mida on väga palju minu arvates.
Soov ongi mõistlike vahenditega temperatuur normi piires hoida, kuna suurteks ostudeks ei ole aktuaalsetel põhjustel raha.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
100 ei ole hullu - selle pealt peabki rakendama. 119 mootoril hakkab punane ala alles 125 pealt.
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Ahnii, selge. Ma olen loll aga järjekindel Oma hea enesetundeärast sooviks ikkagi ventilaatorit varem tööle sundida.
Postitused: 47
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Võid pesta radiaatorit lihtsalt,sellepärast et ta puht ikka ei ole,peab pesta sees kui ka ja väljaspool.
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Ok. Nii pea kui maale satun, siis pesen radika puhtaks ning uus tosool sisse. Endiselt on kinnisideeks see ventilaator.
Postitused: 47
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Võd ka spets vedelikuga enne ka terve süsteem pesta,enne kui radikat maha võttad
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
vladx Kirjutas:Võd ka spets vedelikuga enne ka terve süsteem pesta,enne kui radikat maha võttad vanal autol võib see palju pahandust teha!
Allarr Kirjutas:Endiselt on kinnisideeks see ventilaator. paned ventika andurile taki paralleelselt peale, et andur näitaks kõrgemat tempi ventikale. takistusi ma ei oska küll pakkuda, äkki r129 tark proge oskab kui ta viitsib vaadata.
kui tahad aretada, siis siin on näide m119 mootorile:
http://www.k6jrf.com/MB_CTS.html
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
See takistus on võimalik ju testriga mõõtes välja arvutada!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ei viitsinud väga põhjalikult tuulata, aga midagi ma leidsin - aga võtsin osa pilte ja skeeme teiselt pillilt (kuna sinu autot polnud). Pildid muidugi on parajad koopajoonised - kui vaja siis pean print screen tegema.
See on *.rar fail - muuda laiend ära kui alla kisud.
Desktop.pdf (Suurus: 229.94 KB / Tõmbamised: 11)
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Nendest piltidest jah kahjuks aru midagi ei saa. Kui tüli väga ei tee, siis oleks selgematest piltidest huvitatud küll
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Nagu öeldud ma ei anna pead et sinu autol kõik need süsteemid samamoodi on. Seal on mingi variant kas autol on kliima või mitte. Lisaks on need 91 a 104 mootori pildid. Aga noh äkki on abiks.
11.pdf (Suurus: 177.87 KB / Tõmbamised: 8)
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
10-04-2009, 11:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2009, 11:49 AM ja muutjaks oli R129.)
99), single-belt drive.pdf (Suurus: 101.4 KB / Tõmbamised: 7)
selle vist unustasin
Nii et nende solenoidide ja releede ja lülititega pead midagi välja mõtlema. Kas muudad takistust ning seejärel "arvab" aju, et mootor on kuumem või paned paralleelselt mingi lisarelee sinna.
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Usun, et maale jõudes pean siis nokitsema hakkama. Ning igaks juhuks üle küsida, et kui soovin, et ventilaator alustaks pöörlemist 60 kraadi pealt, tinutan vahele 600 Ohm takisti? Oleks ju nii loogiline või sain millestki valesti aru?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Peaasi et see ei juhtu, et külma mootoroiga ka aju kuuma "tunnetab". Suureneb küttekulu ja muidugi ka käi ka siis mootor enam eriti hästi.
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Väga suured tänud teile. Sain aimu natukene Kui asja toimima saan, siis annan teile ka teada.
Postitused: 18
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
(10-04-2009, 08:58 PM)Allarr Kirjutas: Väga suured tänud teile. Sain aimu natukene Kui asja toimima saan, siis annan teile ka teada.
pole siis toimima saanud?endal sama mure
|