Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Head ideed,kuidas saab ventilaatori varem tööle?
#1
Autoks w124 1988a 230E. Esimeste soojade ilmadega ilmnes asjaolu, et mootor läheb linnaliikluses liiga kuumaks. Siinkohal sooviks häid ideid, kuidas saab temperatuuri madalamaks. Ning ventilaator võiks ka tööle hakata madalamal temperatuuril. Igasugune abi teretulnud.
Tänud, Allar.
Vasta
#2
pane uus radikas ja pane uus termostaat, kui need ei aita siis saab anduri takistiga ära petta.
Vasta
#3
Radika vahetus käib hetkel finantsilises mõttes üle jõu, kuid termostaadi vahetan ära. Aga kas seda ventilaatorit miskit moodi regullida ei saa? Mismoodi see takistiga ära petmine käib?
Vasta
#4
uus radikas on ca2k, kui sul radikas umbes on pole ju ventika uhamisel pointi...

edit:
poole odavamalt saad ka 15a vana radika Smile
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=12316
Vasta
#5
Siis, kui venilaator otsustab käima hakata, jahutab ta asja ikka maha u85 kraadi peale. Maanteesõidul on temperatuur ilusti üsivalt 80 kraadi peal, kuid linnas hakkab kuumaks minema ning ventilaator rakendub umbes 100 kraadi pealt, mida on väga palju minu arvates.
Soov ongi mõistlike vahenditega temperatuur normi piires hoida, kuna suurteks ostudeks ei ole aktuaalsetel põhjustel raha.
Vasta
#6
100 ei ole hullu - selle pealt peabki rakendama. 119 mootoril hakkab punane ala alles 125 pealt.
Vasta
#7
Ahnii, selge. Ma olen loll aga järjekindelBig Grin Oma hea enesetundeärast sooviks ikkagi ventilaatorit varem tööle sundida.
Vasta
#8
Võid pesta radiaatorit lihtsalt,sellepärast et ta puht ikka ei ole,peab pesta sees kui ka ja väljaspool.
Vasta
#9
Ok. Nii pea kui maale satun, siis pesen radika puhtaks ning uus tosool sisse. Endiselt on kinnisideeks see ventilaator.
Vasta
#10
Võd ka spets vedelikuga enne ka terve süsteem pesta,enne kui radikat maha võttad
Vasta
#11
vladx Kirjutas:Võd ka spets vedelikuga enne ka terve süsteem pesta,enne kui radikat maha võttad
vanal autol võib see palju pahandust teha!

Allarr Kirjutas:Endiselt on kinnisideeks see ventilaator.
paned ventika andurile taki paralleelselt peale, et andur näitaks kõrgemat tempi ventikale. takistusi ma ei oska küll pakkuda, äkki r129 tark proge oskab kui ta viitsib vaadata.

kui tahad aretada, siis siin on näide m119 mootorile:
http://www.k6jrf.com/MB_CTS.html
Vasta
#12
See takistus on võimalik ju testriga mõõtes välja arvutada!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
Ei viitsinud väga põhjalikult tuulata, aga midagi ma leidsin - aga võtsin osa pilte ja skeeme teiselt pillilt (kuna sinu autot polnud). Pildid muidugi on parajad koopajoonised - kui vaja siis pean print screen tegema.
See on *.rar fail - muuda laiend ära kui alla kisud.

.pdf   Desktop.pdf (Suurus: 229.94 KB / Tõmbamised: 11)
Vasta
#14
Nendest piltidest jah kahjuks aru midagi ei saa. Kui tüli väga ei tee, siis oleks selgematest piltidest huvitatud küllSmile
Vasta
#15
Nagu öeldud ma ei anna pead et sinu autol kõik need süsteemid samamoodi on. Seal on mingi variant kas autol on kliima või mitte. Lisaks on need 91 a 104 mootori pildid. Aga noh äkki on abiks.

.pdf   11.pdf (Suurus: 177.87 KB / Tõmbamised: 8)
Vasta
#16

.pdf   99), single-belt drive.pdf (Suurus: 101.4 KB / Tõmbamised: 7) selle vist unustasin

Nii et nende solenoidide ja releede ja lülititega pead midagi välja mõtlema. Kas muudad takistust ning seejärel "arvab" aju, et mootor on kuumem või paned paralleelselt mingi lisarelee sinna.
Vasta
#17
Usun, et maale jõudes pean siis nokitsema hakkama. Ning igaks juhuks üle küsida, et kui soovin, et ventilaator alustaks pöörlemist 60 kraadi pealt, tinutan vahele 600 Ohm takisti? Oleks ju nii loogiline või sain millestki valesti aru?
Vasta
#18
Peaasi et see ei juhtu, et külma mootoroiga ka aju kuuma "tunnetab". Suureneb küttekulu ja muidugi ka käi ka siis mootor enam eriti hästi.
Vasta
#19
Väga suured tänud teile. Sain aimu natukeneSmile Kui asja toimima saan, siis annan teile ka teada.
Vasta
#20
(10-04-2009, 08:58 PM)Allarr Kirjutas: Väga suured tänud teile. Sain aimu natukeneSmile Kui asja toimima saan, siis annan teile ka teada.

pole siis toimima saanud?endal sama mure
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Video In Motion Ntg2.5 kuidas aktiveerida a.myrk 2 687 26-07-2021, 02:13 PM
Viimane postitus: Marksus
  w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? kraabus 3 1,396 20-05-2021, 08:27 AM
Viimane postitus: v6sa
  W220 V8 teisel kerel tööle aandroo 10 5,291 27-01-2019, 11:37 AM
Viimane postitus: Werewolf
  W201 ASD Kuidas teha? Trollzan 10 7,835 09-06-2016, 07:36 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Kus kohast saab E10 peaga polte ( pilt ) Saareoks0 7 5,247 17-01-2016, 07:58 PM
Viimane postitus: Laur
  mb c180 w202 ei lähe tööle mb jann 10 8,051 04-09-2015, 09:50 PM
Viimane postitus: kaupo51
  Mercedes-Benz raadio koodi saab kuidagi??? Daniel 1 2,500 03-08-2015, 10:56 PM
Viimane postitus: Laur
  3,0D tööle saamine? peep7 13 9,307 30-11-2013, 04:22 PM
Viimane postitus: Martti
  mootori võimsuse tõstmine head ja vead ? Kupskin 8 8,595 15-07-2013, 06:20 PM
Viimane postitus: hents99
  W211 2.7 diisli head ja vead ???? tauno939 2 4,864 30-06-2013, 12:23 PM
Viimane postitus: tauno939



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne