03-03-2009, 11:32 AM (Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2009, 11:37 AM ja muutjaks oli MAV.)
tyler Kirjutas:ma mäletan ka, et pikalt sai jauratud siin 7.3'st..
7,3 on veel pisut lapiku SLi nina peal ja pole jõudnud ringi tõsta. Tahtsin igast ülelaadurid ja värgid juurde aretada enne vahetamist, aga nohh majanduskriis või nii A ilge papi eest võin kaasa pakkuda. Juba ainult vaadata on ilus mootor.
Müüdav auto ise seisab sügisest saadik ja on ilusti konserveeritud. Iga nädalavahetus sõidan korra garaazi sisse ja välja.
tyler Kirjutas:ma mäletan ka, et pikalt sai jauratud siin 7.3'st..
7,3 on veel pisut lapiku SLi peal ja pole jõudnud ringi tõsta. Tahtsin igast ülelaadurid ja värgid juurde aretada enne vahetamist, aga nohh majanduskriis või nii A ilge papi eest võin kaasa pakkuda.
03-03-2009, 11:40 AM (Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2009, 11:46 AM ja muutjaks oli MAV.)
Ardo Kirjutas:
MAV Kirjutas:
tyler Kirjutas:ma mäletan ka, et pikalt sai jauratud siin 7.3'st..
7,3 on veel pisut lapiku SLi peal ja pole jõudnud ringi tõsta. Tahtsin igast ülelaadurid ja värgid juurde aretada enne vahetamist, aga nohh majanduskriis või nii A ilge papi eest võin kaasa pakkuda.
7.3 on siis ikka Brabuse mootor?
Ma ei tea, kas see on Brabus, AMG või midagi muud, ostsin aasta tagasi avariilise SLi nina koos selle mootoriga, märgi alla on sisse pressitud 7,3 ja süsinikust mootorikattel AMG teibikirjad. Võibolla hoopis koeniggsegg - mootor on musta värvi ja rootsist toodud auto
03-03-2009, 01:26 PM (Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2009, 01:28 PM ja muutjaks oli MAV.)
rauntz Kirjutas:Siukene? Siis peaks tegu olema Brabuse 7,3 mootoriga....
Ei täiesti erinev. Leidsin oma arvutist miskise pildi ka. Erinevus sinult selles, et ämblik on ka must. Tõenäoliselt panen müüki ka, eks siis teeb pilte kah konkreetsest asjast. Muidu kirjad ja muu sama, nagu sellel pildil, aga kirjad on must kroom.
Brabusel on SL74 ehk 7,4 mootor (575 hj). Sama lugu on ka Renntechilga - samuti 7,4 (ca 580 hj).
AMG on nendest 7,0-7,3 mitu erinevat modifikatsiooni. Kõigis kasutatakse CLK-GTR mudeli väntvõlli ning kubatuur on sõltuvalt silindrite puurmisest 7,0-7,3 liitrit. 7,3 on võimsus 525 hj kui mõned eksportvariandid viiliti ka 565 hj. Sisse- ning väljalase on AMG mudelitel poleeritud olema, samuti on teised nukad ning klapid.
Aga noh kui ka veel turbod peale aretada siis on küll asi juba mõtetu ilmselt inimene küll sellise autoga enam sõita siis ei saa/taha. 500+ hj on tänavale selline "optimaalne" piir. Aga süües kasvab muidugi isu.
V12 juures on paha asi see, et iga progetav aju ei suuda 12 küünalt juhtida, samuti 2 drosselklappi jne.
Mingi siukene sait, mis kirjeldab Brabuse just 7,3 L mootoriga... Võta sa nüüd kinni...
Kuule hakkasin ise ka enda jutus kahtlema ja tuleb välja, et mäletasin tõesti valesti. Huvitav miks
Igatahes otsisin veel ja leidsin ka "lahjemaid" kui 575 hj mudeleid Brabuselt ning need kõik on tõesti BRABUS SL73 mitte 74.
Renntechil oma peaks 7,4 olema. Netis on infot ka SL740 mudelist aga aru ei saa kas on sama asjandus või mitte. Igatahes päris haiged autod on nad kõik.
mis koht see on siuke?
ma mäletan keegi siit foorumist rääkis ka, et saab hakkama jaapanist autode toomisega. kas tõesti on võimalik 10km läbisõiduga rariteete ka saada?