Postitused: 51
Teemad: 15
Liitus: May 2008
Maine:
0
Küsiks siis seda eraldi teemas, et kas 1992a 250D autol on võimalik teha nii, et keevitada kinni kaksikmasshooratas ja asendada siduriketas traditsioonilise kettaga.
Kas keegi on teinud sellist asja või on see võimatu?
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Sai siis hiljuti jah proovitud,kui kaksikmass libisema hakkas.Ketta jätsin küll sama sisse.Probleem tekib juba sellega,et peab kasutama erielektroode,keevitaja oskab sulle täpsemalt öelda,kuna tegu ei ole terase vaid mingi malmi seguga.Kinni sai siis keevitatud(punktitud)
südamikuosa ja kaks hooratast omavahel.See asi oleks vaja kindlasti hästi tasakaalustada,minul ta igatahes ei õnnestunud ja vibra teatud kiirusel kohe sees.Ketta kohta ei oska midagi öelda,kardan et originaalkorvi ta ära ei mahu,kuna vedrude pesad on kõrged(originaalil vedrud puuduvad).
Soovitav on ikkagi õige hooratas leida,kui mootor laiali väristada.
ps.minu 2,5D 1991a masinal oli sees 103,ehk bensaka komplekt,nii et midagi peaks saama ka asendada.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
07-04-2009, 07:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2009, 07:10 PM ja muutjaks oli hents99.)
Aga osta tavaline hooratas (mina maksin 600.- Tallinna MB varuosade poe lammarist), sest ei leidnud kahemassilist originaali. Paned tavalise sidurikomplekti peale.
Neid hoorattaid peaks küll ja veel leiduma. Mootoreid müüakse isegi 1000.-`ga, sealt saad hooratta+siduri (kui veel peab, kui ei pea, saad ülejäänud krempi metalli kokkuostu viia, saad hooratta omahinda paremaks)
E: Ridamootorite hoorattad on omavahel vahetatavad. Mul 3.2 bensuka otsas oli 2.0D hooratas näiteks ostes.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Sel juhul vaja välja vahetada ka käigukast,kuna kahemassiline hooratas paksem ja käigukast lühikese võlliga.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kas siduriketas üldse nuudi peale ei jää? Ma ei mäleta, kas Pumpish Rootsist või keegi kohalik ütles, et nuudi osa on piisav. Võta siis kinni, ise pole proovida saanud kahjuks.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
13-04-2009, 11:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2009, 11:46 PM ja muutjaks oli nordrainbow.)
Lühikese võlliga käigukast ei ulatu tavalise hooratta korral sidurivõlli laagrisse,mis asub väntvõlli tagumise käbi sees(millele kinnitub hooratas).
Selleks on kahemassilisel oma laager.Ja kui sidurivõll kuhugi ei toetu,siis ei saa neid komplekte omavahel vahetada.Aga kui on soov kaksikmassi kokku keevitada võib ka sama,ilma leevendita ketta sisse jätta.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mul tutikas komplekt, leevendiga ketas, korv ja tavaline hooratas. See viimane pole mõistagi uus.
Ja võibolla on isegi mingisugune käigukast kus seest saab pika võlli. Võllid peaksid olema omavahel lihtsalt vahetatavad.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans