04-04-2009, 03:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2009, 07:56 PM ja muutjaks oli DonLeiger.)
terv,
olen üsna värske 300ce omanik (1988 ; 138kw ; autom.kast) ja ehk teadjamad oskavad suunata ja anda näpunäiteid jne. mehaanilised teadmised on mul algtasemel.
nimelt
1) masin vibreerib. mitte eriti hullult aga seda on siiski tunda. eriti on seda tunda kui masin seisab ja mootor käib. sinna hulka muidugi kuuluvad erinevad asjad mis kuskil selle tulemusena nagisema ja kõrisema hakkavad. kui gaasi anda siis tundub nagu mootor ka natuke puterdaks ja põristaks R'i. ise arvan et viga võib olla ühes keskmises pütis kus mul on sõelad lahti, kavatsen varsti ära vahetada (või äkki on asi milleski muus? äkki kat umbes vms)
2) 138kw'i kohta on üsna uimane, kui lapi põhja vajutan siis läheb ikka tükkaega kuni asi kiirust arendab. siinkohal saan aru et automaatkast ongi natuke uimasem aga see on kuidagi liiiiga uimane.
3) armatuuri seierid panevad hullu. spidomeeter näitab mingi ca 15 km/h rohkem kui peaks, see pidi selle pärast olema kuna asd diffri asemel on pandud lsd differ. (asd tuli muidu põleb ka armatuuril, müüja sõnul see pidi lambist põlema kuna differ töötab koguaeg.) aga kuidas seda korda saada? ei viitsiks nagu koguaeg arvata oma tegelikku kiirust. bensu näidik näitab vahepeal et pool paaki on alles, ja siis näitab et veerand paaki on alles, siis jälle et pool paaki on alles. ka ei saa väga loota täpsusele. välistemperatuuri näidik näitab koguaeg -38c. ja see economy seier on poole peal siis kui gaasi ei vajuta ja kui ta lihtsalt seisab, ja põhja hakkab rühtima siis kui gaasi vajutan. kas mitte ei peaks olema nii et kui ma gaasi parasjagu ei vajuta siis ta on nullis? otsest ülevaadet bensu kulust pole kuna masin on mu valduses olnud kõigest paar päeva aga eeldan et see näitab et ta võtab rohkem kui peaks.
4) käigud vahetuvad väikse jõnksuga. saan aru et see on kulumise märk a seda kuidagi ravida saab?
sai vist natuke pikk aga teadjad mehed andke tuld
olen üsna värske 300ce omanik (1988 ; 138kw ; autom.kast) ja ehk teadjamad oskavad suunata ja anda näpunäiteid jne. mehaanilised teadmised on mul algtasemel.
nimelt
1) masin vibreerib. mitte eriti hullult aga seda on siiski tunda. eriti on seda tunda kui masin seisab ja mootor käib. sinna hulka muidugi kuuluvad erinevad asjad mis kuskil selle tulemusena nagisema ja kõrisema hakkavad. kui gaasi anda siis tundub nagu mootor ka natuke puterdaks ja põristaks R'i. ise arvan et viga võib olla ühes keskmises pütis kus mul on sõelad lahti, kavatsen varsti ära vahetada (või äkki on asi milleski muus? äkki kat umbes vms)
2) 138kw'i kohta on üsna uimane, kui lapi põhja vajutan siis läheb ikka tükkaega kuni asi kiirust arendab. siinkohal saan aru et automaatkast ongi natuke uimasem aga see on kuidagi liiiiga uimane.
3) armatuuri seierid panevad hullu. spidomeeter näitab mingi ca 15 km/h rohkem kui peaks, see pidi selle pärast olema kuna asd diffri asemel on pandud lsd differ. (asd tuli muidu põleb ka armatuuril, müüja sõnul see pidi lambist põlema kuna differ töötab koguaeg.) aga kuidas seda korda saada? ei viitsiks nagu koguaeg arvata oma tegelikku kiirust. bensu näidik näitab vahepeal et pool paaki on alles, ja siis näitab et veerand paaki on alles, siis jälle et pool paaki on alles. ka ei saa väga loota täpsusele. välistemperatuuri näidik näitab koguaeg -38c. ja see economy seier on poole peal siis kui gaasi ei vajuta ja kui ta lihtsalt seisab, ja põhja hakkab rühtima siis kui gaasi vajutan. kas mitte ei peaks olema nii et kui ma gaasi parasjagu ei vajuta siis ta on nullis? otsest ülevaadet bensu kulust pole kuna masin on mu valduses olnud kõigest paar päeva aga eeldan et see näitab et ta võtab rohkem kui peaks.
4) käigud vahetuvad väikse jõnksuga. saan aru et see on kulumise märk a seda kuidagi ravida saab?
sai vist natuke pikk aga teadjad mehed andke tuld