16-03-2009, 08:45 PM
Teema siis järgmine.
Eile õhtul pärast sõitu ja jõudes koduhoovi lõi armatuuris punaselt ette aku pildi ja selle alla teate, et generaator pees ja mine teenindusse. Enne seda, ei olnud mingit märkigi sellest, et midagi viga või vool mingil määral kõiguks. Jätsin auto seisma ja hommikul kui panin käima uuesti, enam midagi viga polnud. Ainult ööga oli parempoolne esimene parktulepirn kuidagi puruks suutnud minna. Sõitsin tööle, ja enam ei visanud veateadet ette. Kuna on tegemist nn. vesijahutusega, siis endal tekkis peas mõte, et ehk seotud kuidagimoodi mootori temperatuuriga. Samas temp oli maks 90kraadi, üle selle küll nagu polnud. Nati nadi värk, kui genekas peaks õhtal olema. mida ma ise väga loodan et ei ole.Huvitav, kas niiskus võib koterdada kuskil? Äkki on kellelgi olnud kokkupuuteid sarnase jamaga?
Terv
Eile õhtul pärast sõitu ja jõudes koduhoovi lõi armatuuris punaselt ette aku pildi ja selle alla teate, et generaator pees ja mine teenindusse. Enne seda, ei olnud mingit märkigi sellest, et midagi viga või vool mingil määral kõiguks. Jätsin auto seisma ja hommikul kui panin käima uuesti, enam midagi viga polnud. Ainult ööga oli parempoolne esimene parktulepirn kuidagi puruks suutnud minna. Sõitsin tööle, ja enam ei visanud veateadet ette. Kuna on tegemist nn. vesijahutusega, siis endal tekkis peas mõte, et ehk seotud kuidagimoodi mootori temperatuuriga. Samas temp oli maks 90kraadi, üle selle küll nagu polnud. Nati nadi värk, kui genekas peaks õhtal olema. mida ma ise väga loodan et ei ole.Huvitav, kas niiskus võib koterdada kuskil? Äkki on kellelgi olnud kokkupuuteid sarnase jamaga?
Terv




Olin seekord viisakas ja nagu proletariaat ikka, kord ja kohus võtsin rahakoti ja tasusin soovitud summa. Kusjuurs võin väga loll välja nüüd näha, kuid ei uurinud selle veeringi kohta. Regulaator oli niiskust saanud ja pundunud.