Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kütusepaak on tilgatumalt tühjaks saanud,st., et 2,5D mootor( W124 sedaan) seiskub.
Palju on vaja diislit juurde lisada, et pärast "käiamist" käivituks?
Postitused: 44
Teemad: 12
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Huvitaks miks selline küsimus? Kas raha vähe või tankla kaugel? Kui võimalik võiks ikka täis paagi panna. Kindlam ikkagi sõita, kui kollane kolmnurk põleb koguaeg.
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
mina paneks 10 litra. 5liitriga ei pruugi veel hakkama saada, kuid võib juhtuda, et saab.
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Ilmselt ei ole siinkohal küsitud seda, kuipalju keegi tavaliselt tangib vaid... Inimesel ehk huvi, et kui väikest anumat varukütusega tuleks kaasas kanda, et kütuse lõppemise korral käivitada uuesti mootor ja läbida miski vahemaa. See on tegelikult varieeruv vastavalt konkreetsele autole - millises seisukorras on kütuse etteandepump, torustiku seisukord, millal viimati küttefiltrit on vahetatud jne.. Ilmselt on see kogus miski 0,5 - 5 liitrit.
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Andres65 Kirjutas:Ilmselt ei ole siinkohal küsitud seda, kuipalju keegi tavaliselt tangib vaid... Inimesel ehk huvi, et kui väikest anumat varukütusega tuleks kaasas kanda, et kütuse lõppemise korral käivitada uuesti mootor ja läbida miski vahemaa. See on tegelikult varieeruv vastavalt konkreetsele autole - millises seisukorras on kütuse etteandepump, torustiku seisukord, millal viimati küttefiltrit on vahetatud jne.. Ilmselt on see kogus miski 0,5 - 5 liitrit.
Kui valada ka uue auto kuiva paaki 0.5L siis ei käivitu see kindlalt, see kaob lihtsalt paagi põhja peale ära. Oma osa võtavad juu kõrgsurve pump, filter, torustik ja paaki peab ka veeel kütust jääma, et mootor tööle jääks. Mõistlik oleks vähemalt 10L sisse valada. Tuluke läheb põlema kui paagis on olenevalt mudelist pluss-miinus 9L.
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Tegelikult oli nii, et naine sõitis paagi tilgatumaks.
Ju ei pannud kollast kolmnurka tähele.
Valasin 2 x 4 liitrit diislit sisse, vahepeal muidugi käivitasin - ei läinud.
Helistasin autoabisse (mis värk on?). Sealt öeldi, et peaks vähemalt 20 l sees olema, enne kui üles tõmbab. Varusin juba suure kanistri ja sõitsin jälle kütte järele, kui naine helistas, et käivitus.:hump:
Sellest moraal: Ära sõida kunagi paaki tühjaks!
Norm. tingimustel piisab ca. 8-10 liitri kütuse lisamisest.
Postitused: 59
Teemad: 3
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Nu diiselmootor ei saagi enne käivituda, kui kõrgsurvepumbas vajalik töörõhk saavutatud ja pihustitorudest õhk välja pumbatud (õhk ei tõsta pihustinõela). Erinevalt sissepritsega bensiinimootorist on diislil vaja käsipumbaga küte üles pumbata ja ka siis ei saavuta kohe mootori stabiilset tööd. Päris kindlasti ei ole see kogus 20 liitrit, mis käivitumiseks vajalik, viiest liitrist peaks piisama.
Postitused: 31
Teemad: 2
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Andres65 Kirjutas:Nu diiselmootor ei saagi enne käivituda, kui kõrgsurvepumbas vajalik töörõhk saavutatud ja pihustitorudest õhk välja pumbatud (õhk ei tõsta pihustinõela). Erinevalt sissepritsega bensiinimootorist on diislil vaja käsipumbaga küte üles pumbata ja ka siis ei saavuta kohe mootori stabiilset tööd. Päris kindlasti ei ole see kogus 20 liitrit, mis käivitumiseks vajalik, viiest liitrist peaks piisama. minu teada (vaatasin oma auto kapoti alla, konsulteerisin) ei ole 250d ja 250td seda nn. käsipumpa, ma käiasin 7 liitriga käima
OMG! MB rush! KEKEKEKEKEKEEKEKEKE!!!
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
uuematel diislitel pole enam ammu käsipumpa, selleks on paagis elektri pump (vähemalt Oopelitel )
Postitused: 105
Teemad: 1
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hmm sai just pulli pärast testitud seda asja.
Manuali järgi hakkab tuluke põlema siis, kui kütust paagis alla 7,9 liitri.
tuluke hakkas põlema mäo ristis, sõitsin tallinnasse, nõmmele neste bensukasse ja tankisin peale - kütuse pealetankimise järgi arvestades oli paagis alles olnud veel 4 liitrit kütust.
Ehk siis 4 liitriga paagis probleeme ei olnud(bensiinimootor).
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Paneks siis oma kogemused ka. Masin on S 124 aastast 1987. Mootor OM602 ehk 250 D.
Kui kütusemõõdiku osuti on alla veerandi, tahab seisnud masin saada pikemat kerimist, kui pooliku või rohkema paagiga. Päris tühjaks pole julgenud lasta, kuid märgutuleni igatahes kannatas sõita. Tühjaks sõitmise kogemus selle autoga puudub.
Põtrade foorumist on jäänud mulje, et juurde pole vaja palju valada, et kütust üles imema hakkaks, aga aku peab käivitamiseks hea olema :evil: - kerida tuleb pikalt.
Käsipumpa mootoril pole ja ega sealt sisselaskekollektori alt seda kätte saakski...
|