10-02-2009, 01:46 PM
Huvitavad müügikuulutused (Mercedes)
|
10-02-2009, 01:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2009, 02:00 PM ja muutjaks oli hents99.)
Rolz Kirjutas:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-Truc...240%3A1308 Õige link Vana kurat, AMG mootor on täpiks sirge I peal.
10-02-2009, 03:12 PM
12-02-2009, 02:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2009, 02:07 PM ja muutjaks oli eastpak.)
14-02-2009, 06:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2009, 06:44 PM ja muutjaks oli KarlSuur.)
Mõned erilised MB'd erinevatelt tuuningufirmadelt, praegu Mobile's müügil.
König: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1 Lorinser: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1 MAE: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1 MKB: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...abNumber=1
14-02-2009, 07:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2009, 07:23 PM ja muutjaks oli secman.)
väärt 300D SEC saadaval,diisel ja esivedu,kepikast on ainult puudu
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
14-02-2009, 07:36 PM
secman Kirjutas:väärt 300D SEC saadaval,diisel ja esivedu,kepikast on ainult puudu See on see vana saare sec
14-02-2009, 10:16 PM
Saaremaalt jah kunagi ammu mandrile siginenud. Hetkeseisu ei tea, kuid varem seisis koguaeg bensujaamas Tartu maanteelt välja sõites paremat kätt (vene ajal oli see Sommerlingi bensiinijaam). Põka on ta küll, esivedu loomulikult mitte :-)
16-02-2009, 02:32 AM
16-02-2009, 08:21 AM
Sheik Kirjutas:C55 Nõme tegelt - C32 on 260 KW ja 55 on 270. Ok, 32 el on kompressor toeks peal, aga ei teagi, 55 lt tahaks ikka üle 300 KW saada ju.
16-02-2009, 01:22 PM
Indrek Kirjutas:Nõme tegelt - C32 on 260 KW ja 55 on 270.ongi nõme, see peaks olema E55 "deforsseeritud" mootor, kuskil oli pikalt kirjas selle kohta, aga ei leia enam.
16-02-2009, 02:57 PM
Mootor peaks ka suts raskem olema 55-l loogiliset võttes. Kurat, nad kompressorit peale ei võind jätta (sl55), siis oleks korraliku pilli saanud
16-02-2009, 07:49 PM
Ilmselt ei jäetud fööni sellepärast, et siis oleks pill kiirem olnud kui SL - mis on Mercedes-Benz lipulaev. Kui E55 osutus kiiremaks siis tehti kohe SL-ile tarkvara uuendus, et järele aitada.
Aga ime, et see V8 sinna ära mahutati - ei mäleta kui palju, aga vist mingi 12 CM venitati nina pikemaks. Kusjuures selle kaalu kohta väga ei julgeks väita - V6 fööni pole peos hoidnud kui V8 oma on ikka väga raske poiss koos kuuleriga. Arvan, et kaal on mootoritel enam vähem sama.
28-02-2009, 01:49 AM
Sheik Kirjutas:keegi sellest teab midagi ?Jah see mu endine auto . Siis kui mina selle maha myysin oli ta veel must .
28-02-2009, 12:28 PM
Veel midagi huvitavat
CL 600 Wald bodykit
01-03-2009, 12:07 PM
Sheik Kirjutas:Veel midagi huvitavat Foorumi kasutaja MAV-i omand.
01-03-2009, 07:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2009, 07:19 PM ja muutjaks oli Ardo.)
Kuldar Kirjutas:Sheik Kirjutas:keegi sellest teab midagi ?Jah see mu endine auto . Siis kui mina selle maha myysin oli ta veel must . Antud liikuril oli 4.2L mootor vahel? Ja mis mõttes E500 kere. Kas siis E400 ja E500 keredel on mingi vahe? Välja arvatud lisad. Krt auto nii ilus ja lootsin ikka, et 5.0 vahel ka
01-03-2009, 07:49 PM
See "500" peaks tegelikult ika E400 vms olema. Lihtsalt 500 look tehtud.
Ja Ardo, 500'ne w124 on ikka vähe teisest puust kui tavaline 124. Wiki link.
01-03-2009, 08:34 PM
Reklaamivad küll et E500. Unistasin juba kuidas see 5.0 võib hüppata.
Auto ise oli muidugi VÄGA ILUS!!! ahhh aitab siis küll vesistamisest |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne